Sony's Arrogantie.

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Sony's Arrogantie.

Postby Donny K. » 03 Sep 2006, 12:32:04

Yech, wat een walgelijk intervieuw. Die arrogane bastards denken echt dat ze alles maar kunnen seggen (og het nu klopt of niet) Sony was al arrogant bezig met de ps2 maar met de ps3 gaan ze nog een stapje verder. De onderstaande uitspraken van Kazuo Hirai doen mij echt walgen.

Dean Takahashi: „You said that 'the next generation doesn't start until we start it.' Some perceived that as a very arrogant comment.“

Kazuo Hirai: „It's been that way for three console generations. History has a way of proving the forward-looking things that we say. With our original PlayStation, we ushered in the era of the CD-ROM and 3-D. With the PlayStation 2, we correctly said that the next-generation starts with PS 2, not Dreamcast. With the PlayStation 3, we are keeping to our belief that we have the true next-generation console. It's all about the games. We all know that. It's about delivering compelling entertainment to the consumer once again. We are well on our way to showing that. We are in a very compelling position. I'm confident we will stay in the lead.“


Ik hoop dat deze arrogante opstelling ervoor zorgt dat ze gruwelijk op hun bek gaan! Dat zal ze leren! Knap staaltje geschiedvervalsing.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby RinusMaximus » 03 Sep 2006, 12:44:26

Als de PS3 niet bij elk spel dat ik speel crashed mogen ze van mij zeggen wat ze willen.

Je kunt makkelijk vergelijkbare quotes van Microsoft en Nintendo vinden. Alle drie de bedrijven zijn arrogant.
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby Sen » 03 Sep 2006, 17:45:54

Nou, Sony is toch nog wel een flinke tik arroganter, ik heb wel meer van zulke dingen gelezen. Echt smerig.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Re: Sony's Arrogantie.

Postby Ophyr » 03 Sep 2006, 19:24:34

Dean Takahashi: „You said that 'the next generation doesn't start until we start it.'


Damn da's idd arrogant. En of ze wel of niet marktleider blijven ligt nog altijd in de handen van de consument...
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby blackdragon » 03 Sep 2006, 19:38:59

Ik zal ze iig niet gaan helpen de nr 1 positie te bereiken, er komt bij mij geen PS3 in huis. En nee heb geen hekel verder aan Sony, maar 3 console's worden me gewoonweg te duur met de steigende prijsen van alles.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Ophyr » 03 Sep 2006, 20:30:06

Voorlopig hoef ik ook geen PS3, heb m'n handen vol aan de 360, en binnenkort komen er een aantal games die me zeer waarschijnlijk maanden zoet gaan houden :P Mass Effect... Mmmmm
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby General Wong » 03 Sep 2006, 22:46:27

Bron?


With the PlayStation 2, we correctly said that the next-generation starts with PS 2, not Dreamcast.



Belachelijk natuurlijk, de PS2 speelt DVD's af en voor de rest is die kast nog steeds inferieur aan de Dreamcast.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby RinusMaximus » 04 Sep 2006, 06:32:29

General Wong wrote:Bron?


With the PlayStation 2, we correctly said that the next-generation starts with PS 2, not Dreamcast.



Belachelijk natuurlijk, de PS2 speelt DVD's af en voor de rest is die kast nog steeds inferieur aan de Dreamcast.


Bijzonder dat een aantal mensen op het forum door hun haat richting Sony alle feiten uit het oog verliezen.

Op het moment dat de PS2 uit kwam was dit de krachtigste console en de PS3 is vele malen krachtiger dan de X360 en de Wii.
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby Loempiavreter » 04 Sep 2006, 07:17:18

RinusMaximus wrote:
General Wong wrote:Bron?


With the PlayStation 2, we correctly said that the next-generation starts with PS 2, not Dreamcast.



Belachelijk natuurlijk, de PS2 speelt DVD's af en voor de rest is die kast nog steeds inferieur aan de Dreamcast.


Bijzonder dat een aantal mensen op het forum door hun haat richting Sony alle feiten uit het oog verliezen.

Op het moment dat de PS2 uit kwam was dit de krachtigste console en de PS3 is vele malen krachtiger dan de X360 en de Wii.


PS2 kon toch geen shenmue draaien omdat er niet geheugen was?

Mjah, ik weet het niet :S
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Sen » 04 Sep 2006, 07:55:13

Volgens mij maakt het niet bar veel uit qua power. De PS2 heeft meer tijd gehad, dus dan is de vergelijking nogal moeilijk.

Maar daar gaat het nu niet om, iedereen moet toegeven dat Sony arrogant bezig is. Ik zou het ook niet erg vinden als ze het een beetje in de portemonnee gaan voelen.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby RinusMaximus » 04 Sep 2006, 08:37:14

Sen wrote:Maar daar gaat het nu niet om, iedereen moet toegeven dat Sony arrogant bezig is. Ik zou het ook niet erg vinden als ze het een beetje in de portemonnee gaan voelen.


De uitspraken van Sony zijn arrogant. Maar daar staan minstens zo arrogante uitspraken van Microsoft en Nintendo tegenover. Waarom hoor ik daar niemand over?
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby Lan Di » 04 Sep 2006, 08:38:15

Volgens mij was het maximale nog niet uit de dreamcast gehaald toen shenmue 2 uitkwam, en ik heb nog nooit zo'n mooi spel op de ps2 gezien
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby blackdragon » 04 Sep 2006, 09:32:04

RinusMaximus wrote:
General Wong wrote:Bron?


With the PlayStation 2, we correctly said that the next-generation starts with PS 2, not Dreamcast.



Belachelijk natuurlijk, de PS2 speelt DVD's af en voor de rest is die kast nog steeds inferieur aan de Dreamcast.


Bijzonder dat een aantal mensen op het forum door hun haat richting Sony alle feiten uit het oog verliezen.

Op het moment dat de PS2 uit kwam was dit de krachtigste console en de PS3 is vele malen krachtiger dan de X360 en de Wii.


Dat vele malen krachtiger dan de Xbox 360 is nog afwachten volgens vele verschilt het kracht nauwelijks.

Overigens las ik ook een bericht dat de laadtijden van de PS3 wel langer zijn door de nieuwe media vorm.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby twisted » 04 Sep 2006, 10:24:18

Op het moment dat de PS2 uit kwam was dit de krachtigste console


Op het moment dat de DC uitkwam was dit de krachtigste console
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Postby RinusMaximus » 04 Sep 2006, 10:41:15

blackdragon wrote:
RinusMaximus wrote:
General Wong wrote:Bron?


With the PlayStation 2, we correctly said that the next-generation starts with PS 2, not Dreamcast.



Belachelijk natuurlijk, de PS2 speelt DVD's af en voor de rest is die kast nog steeds inferieur aan de Dreamcast.


Bijzonder dat een aantal mensen op het forum door hun haat richting Sony alle feiten uit het oog verliezen.

Op het moment dat de PS2 uit kwam was dit de krachtigste console en de PS3 is vele malen krachtiger dan de X360 en de Wii.


Dat vele malen krachtiger dan de Xbox 360 is nog afwachten volgens vele verschilt het kracht nauwelijks.

Overigens las ik ook een bericht dat de laadtijden van de PS3 wel langer zijn door de nieuwe media vorm.


http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4242447.stm

1e resultaat dat ik op google krijg. De cell processor is superieur aan huidige pc processoren (lees ook x360).
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Next

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 36 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group