Virtua Fighter 5

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Virtua Fighter 5

Postby Loempiavreter » 09 May 2006, 21:18:12

Waarom PS3, nu moet ik er 1 halen :(

Mjah van Virtua Fighter mag je iig veel diepe, gebalanceerde gameplay verwachten tegenover de concurentie die hun tijd meer in mooie filmpjes en verhaal lijnen lijken te stoppen.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby BDT » 09 May 2006, 21:39:11

I feel your pain....

Alleen voor VF5.... Ik zit niet te wachten op gran turismo 3 me tbetere graphics. Dat was Gran Turismo 4 al....

fuck die PS3. Voor 600+gamedus 660 euro kun je de arcadekast bijna kopen man :P
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Mier » 09 May 2006, 21:52:05

jongens,de ps3 gaat heus uiteindelijk de shit worden,staar je niet blind op wat je tot nu toe hebt gezien.

de eerste 360 games waren grafisch ook niet veel beter dan de gewone xbox en tot mijn teleurstelling kan de 360 zich qua prestaties nog steeds niet meten met de huidige pc's.

waarom is het erg dat vf5 op de ps3 komt?
eerst zeuren dat de ps3 geen vette games heeft,en dan komt vf5 erop en dan is het nog niet goed!
of is het meer de gedachte (jaloezie) dat de 360 niet zo'n vette game als vf5 krijgt? :wink:

gaan jullie ook klagen als een eventuele nieuwe devil may cry,jak&daxter of ico opvolger op de ps3 komt?
waarom niet op de 360?!??
wat een onzin,vf5 hoort niet op de 360!

bepaalde games horen nou eenmaal bij sony,en als je alleen voor de 360 wilt gaan,kies je er zelf voor dat je die games niet kan spelen. :wink:

vf4 en vf4evo waren al ps2 exclusive,beetje naïef om dan ook maar enigszins te verwachten dat vf5 op de 360 zou gaan verschijnen.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby WithAttitude » 10 May 2006, 00:44:29

Waarom ik het jammer vind dat VF 5 alleen op de ps3 komt? Omdat ik die game graag had gewild, en aangezien dit maar een van de 2/3 games is die tot nu toe interessant voor de ps3 lijken ga ik dat ding echt niet in huis halen.

Dan maar geen vechtgame voor de 360.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby sherudo » 10 May 2006, 07:03:21

Mier wrote:
vf4 en vf4evo waren al ps2 exclusive,beetje naïef om dan ook maar enigszins te verwachten dat vf5 op de 360 zou gaan verschijnen.


mwa, niet echt naief.. Sega brengt namelijk bijna al hun titels multiplatform uit. VF5 en de 360 gaan goed samen, en VF5 is niet perse een Playstation titel. IMO zou hij nog beter bij de 360 passen :D Sony is immers altijd tekken geweest, pas sinds kort hebben ze VF en het is niet zo dat dit al jaaren het geval is ala Devil May Cry/MGS/FF serie en tot kort GTA.

Ik baal wel, zat te hopen op een 360 release..... en kwa geld is het ook niet niks 600 euro..
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby Sen » 10 May 2006, 07:38:35

WithAttitude wrote:Waarom ik het jammer vind dat VF 5 alleen op de ps3 komt? Omdat ik die game graag had gewild, en aangezien dit maar een van de 2/3 games is die tot nu toe interessant voor de ps3 lijken ga ik dat ding echt niet in huis halen.

Dan maar geen vechtgame voor de 360.



Ja precies, dat vind ik dus ook, op de PS3 zit ik nu alleen nog te wachten op F1 2006/7, de nieuwe singstar en dus VF5... beetje weinig dus voor een dergelijk hoog bedrag.

Ik begin er nu toch naar te neigen de xbox 360 te kopen zodra er een pricedrop komt.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby RinusMaximus » 10 May 2006, 07:47:44

I snap de keuze van SEGA wel. De PS3 is en blijft natuurlijk een Japanse console, iets wat de X360 nooit zal worden. Elke Japanse ontwikkelaar kiest daarom in ieder geval voor de PS3.

Ik sluit me verder volledig bij Mier aan. Ik snap zowiezo niet waarom hier zo'n negatieve sfeer ten opzichte van Sony hangt.
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby ManoRevolver » 10 May 2006, 09:11:46

RinusMaximus wrote:Ik sluit me verder volledig bij Mier aan. Ik snap zowiezo niet waarom hier zo'n negatieve sfeer ten opzichte van Sony hangt.


Omdat onze meningen gebaseerd zijn op de Sony persconferentie die de meeste wel gezien zullen hebben.
Alles is nu nog slechts een mening (die naar mijn mening ook terecht is, wat een waste of time, die persconference van 2 uur), en ik vind het een beetje (boel) GAY om Sony met hand en tand te gaan verdedigen, en dat de PS3 later 'echt wel de shit gaat worden', dat moet nog maar blijken.

Ik zeg overigens niet dat er geen PS3 bij mij in huis komt, waarschijnlijk wel, want je weet. Maar zeker niet voor die launchprijs.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby RinusMaximus » 10 May 2006, 09:38:18

ManoRevolver wrote:
RinusMaximus wrote:Ik sluit me verder volledig bij Mier aan. Ik snap zowiezo niet waarom hier zo'n negatieve sfeer ten opzichte van Sony hangt.


Omdat onze meningen gebaseerd zijn op de Sony persconferentie die de meeste wel gezien zullen hebben.
Alles is nu nog slechts een mening (die naar mijn mening ook terecht is, wat een waste of time, die persconference van 2 uur), en ik vind het een beetje (boel) GAY om Sony met hand en tand te gaan verdedigen, en dat de PS3 later 'echt wel de shit gaat worden', dat moet nog maar blijken.

Ik zeg overigens niet dat er geen PS3 bij mij in huis komt, waarschijnlijk wel, want je weet. Maar zeker niet voor die launchprijs.


Vind het minstens zo GAY om de PS3 hier volledig de grond in te gaan stampen, want dat de PS3 'echt wel GAY gaat worden', dat moet nog maar blijken.
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby Sen » 10 May 2006, 09:39:32

Ik ben eigenlijk vrij neutraal, maar ik vind zelf die prijs voor mij totaal onacceptabel. Ik zie ook niet echt de meerwaarde er van.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby RinusMaximus » 10 May 2006, 09:41:16

Sen wrote:Ik ben eigenlijk vrij neutraal, maar ik vind zelf die prijs voor mij totaal onacceptabel. Ik zie ook niet echt de meerwaarde er van.


Kijk daar ben ik het volledig mee eens.
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby ManoRevolver » 10 May 2006, 09:48:02

RinusMaximus wrote:
ManoRevolver wrote:
RinusMaximus wrote:Ik sluit me verder volledig bij Mier aan. Ik snap zowiezo niet waarom hier zo'n negatieve sfeer ten opzichte van Sony hangt.


Omdat onze meningen gebaseerd zijn op de Sony persconferentie die de meeste wel gezien zullen hebben.
Alles is nu nog slechts een mening (die naar mijn mening ook terecht is, wat een waste of time, die persconference van 2 uur), en ik vind het een beetje (boel) GAY om Sony met hand en tand te gaan verdedigen, en dat de PS3 later 'echt wel de shit gaat worden', dat moet nog maar blijken.

Ik zeg overigens niet dat er geen PS3 bij mij in huis komt, waarschijnlijk wel, want je weet. Maar zeker niet voor die launchprijs.


Vind het minstens zo GAY om de PS3 hier volledig de grond in te gaan stampen, want dat de PS3 'echt wel GAY gaat worden', dat moet nog maar blijken.


Dat mensen nu de PS3 de grond in stampen is op basis van wat we tot nu toe hebben gezien, waarvan ikzelf tot nu toe ook nog niet echt onder de indruk ben.
Hoe de PS3 echt gaat uitpakken zullen we pas na de launch en de maanden / jaren daarna weten. Wellicht dat sommige meningen dan aangepast zullen worden, misschien ook niet.
Feit is wel dat de PS3 vorig jaar op de beurzen met veel poeha is gepresenteerd, en dat de conferentie nu nogal lafjes was.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby RinusMaximus » 10 May 2006, 09:55:39

ManoRevolver wrote:
RinusMaximus wrote:
ManoRevolver wrote:
RinusMaximus wrote:Ik sluit me verder volledig bij Mier aan. Ik snap zowiezo niet waarom hier zo'n negatieve sfeer ten opzichte van Sony hangt.


Omdat onze meningen gebaseerd zijn op de Sony persconferentie die de meeste wel gezien zullen hebben.
Alles is nu nog slechts een mening (die naar mijn mening ook terecht is, wat een waste of time, die persconference van 2 uur), en ik vind het een beetje (boel) GAY om Sony met hand en tand te gaan verdedigen, en dat de PS3 later 'echt wel de shit gaat worden', dat moet nog maar blijken.

Ik zeg overigens niet dat er geen PS3 bij mij in huis komt, waarschijnlijk wel, want je weet. Maar zeker niet voor die launchprijs.


Vind het minstens zo GAY om de PS3 hier volledig de grond in te gaan stampen, want dat de PS3 'echt wel GAY gaat worden', dat moet nog maar blijken.


Dat mensen nu de PS3 de grond in stampen is op basis van wat we tot nu toe hebben gezien, waarvan ikzelf tot nu toe ook nog niet echt onder de indruk ben.
Hoe de PS3 echt gaat uitpakken zullen we pas na de launch en de maanden / jaren daarna weten. Wellicht dat sommige meningen dan aangepast zullen worden, misschien ook niet.
Feit is wel dat de PS3 vorig jaar op de beurzen met veel poeha is gepresenteerd, en dat de conferentie nu nogal lafjes was.


Ook mee eens. Praten we op 17 november verder :wink:
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby Juul » 10 May 2006, 12:16:40

Ook ik ben vrij negatief over de PS3. En dat komt niet alleen door de prijsstelling, tegenvallende grafisch vertoon (zeker als het vergelijkt met het 'spektakel' van vorig jaar) etc etc, maar nog meer door de aanhoudende arrogantie van Sony.

"Dat je voor kwaliteit ook wat meer mag betalen" en die crap, kan ik me zo pissed over maken, zeker wanneer naieve persoontjes op de diverse game sites hierin meegaan. Wat nou "meer kwaliteit". Door meer en meer bronnen wordt gezegd dat grafisch de Xbox 360 en PS3 nagenoeg gelijk zullen zijn. De neppe tilt-functie van de PS3 controller (Dual Shock??, wat nou 'shock') is toch wel afgekeken van de Wii controller omdat Sony natuurlijk ook met iets 'innovatiefs' op de markt moet komen. De online functionaliteit heeft MS al veel langer (en beter). Blue-Ray kan me niet boeien (HD-DVD is bovendien vergelijkbaar).

Dus wat nou "meer kwaliteit".

Btw ik had die Boomerang controller veel liever gehad, nu krijg ik zo'n PS2.5 gevoel.
User avatar
Juul
 
Posts: 1734
Joined: 24 Sep 2004, 22:41:24

Postby Mier » 10 May 2006, 12:48:14

ik vind de dual shock 1 en 2 perfecte controllers,waarom zouden ze die moeten veranderen? de 360 controller is ook vrijwel hetzelfde als de xbox controller.
alleen de Wii krijgt een nieuw soort controller,iets wat nintendo bij iedere console eigenlijk heeft gedaan.

wat is het probleem met de prijs? hij is alleen 600,- als je voor de grotere harddisc gaat. :wink: dus daar kies je zelf voor.

zoals ik al aangaf,de ps2 was 1150,- gulden bij de launch en dat is ook helemaal goed gekomen.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Next

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group