[PSX]Kill thrill

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

[PSX]Kill thrill

Postby Markam » 02 May 2006, 14:43:21

kent iemand deze game? Ik heb gehoord dat ie nog voor de release verboden werd, maar wel helemaal klaar was. Nu heb ik een versie kunnen downloaden en ik moet zeggen dat het toch idd wel een aardig zieke game is!
Mix mortal kombat met een arena met 4 spelers en je hebt thrill kill. Je doet elkaar met schoppen en slaan geen damage, maar je bouwt een soort hitmeter op. Als die vol is ga je bezerk en kan je een van de anderen vermoorden. Je gaat zo door tot jij de enige bent die nog over is. Leuk gegeven en weer eens anders dan de "normale" fighters.
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby ManoRevolver » 02 May 2006, 15:32:06

Ken het wel, en heb 'em vroeger ook gehad.
Ze hadden die game echter moeten verbieden omdat het gewoon een kut spel is, ziek vond ik het (toen al) zeker niet.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby F-zero » 02 May 2006, 16:52:27

ik sluit me daar volledig bij aan.

Ik had de game destijds gekregen, ergens eind '98 (was een luxe hoor, zo'n modchip ;)). Het was een vrij complete 50hz PAL versie en je moest door een parental control heendrukken voordat je kon beginnen.

Er moesten dan zieke fatalities enzo in dit spel zitten en als je hem speelde dan was je teh leet, nou niet dus. Er is ook een Fatality van die SM chick waar dikke rumoer om was, maar het enige wat ze doet is bukken alsof ze gaat pijpen (tot hier is het nog leuk) en dan pant de camera naar beneden.. en? Ze kietelt de teentjes! Dat was voor mij de druppel, dit spel is niet ziek!

De bediening van Thrill kill is ook gewoon dramatisch... veel te traag en houterig. Het enige wat ik grappig vond was die Imp uit Pulp Fiction met leren pakje en al... op stelten :D

Later hebben ze dit spel omgedoopt in Wu Tang Shaolin Style en iedereen weet denk ik wel hoe slecht dit spel is.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby Markam » 02 May 2006, 17:48:15

heb het nu een paar keer gespeeld en de lol is er idd erg snel af. Veel dezelfde moves/fatality's. Leuk om een keer gespeeld te hebben, maar niet meer
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby eYe-Ball » 02 May 2006, 17:49:02

Ik heb'et eens gespeeld bij n vriend (ook ergens is '98 ), 't enige dat ik nog weet is dat je als tandarts bovenop iemand kan springen en dan al zn tanden en kiezen uit zn bek trekt :)
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby ricepuppet » 02 May 2006, 18:30:40

ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Markam » 02 May 2006, 18:32:40

jups dat ja
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby F-zero » 04 May 2006, 11:59:11

eYe-Ball wrote:Ik heb'et eens gespeeld bij n vriend (ook ergens is '98 ), 't enige dat ik nog weet is dat je als tandarts bovenop iemand kan springen en dan al zn tanden en kiezen uit zn bek trekt :)


Nou zo gedetailleerd is het niet hoor, die gast steekt een beetje rond het gezicht (of rond een bol poly's) en dan zie je wat suf bloed :)

Ook toendertijd vond ik hem simpelweg niet gruwelijk. Volgens mij vond ik MK2 nog harder.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands


Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 36 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group