inruil PS2 games

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby gamefan » 07 Mar 2006, 09:14:45

Ben daar wel eens geweest. Als je naar die zaak gaat kan je beter maar een grote zak geld meenemen want ze zijn zeker niet goedkoop :roll:
User avatar
gamefan
 
Posts: 378
Joined: 04 Nov 2004, 19:26:37
Location: Netherlands

Postby BDT » 07 Mar 2006, 09:27:05

FRS zuigt voor games man.

In september vorig jaar(2005 dus) Marc Ecko's Getting Up besteld en hij is nog steeds niet binnen(wel betaald via creditcard)

Game staat al een aantal weken in de winkel en ik heb al een paar keer naar FRS gebeld. Eikels! Ze sturen hem niet op...

Fuckem

Ik had laatst wel jade empire voor 7,50. Dat is wel een goeie deal. Het was de limited edition. Maar dan nog, de verkopers hier in de FRS kunnen niet met schijfjes omgaan. Hop: zo met de duimen op de schijfjes. Een nieuwe Xbox360 game ziet er afgeragt uit. En daar betaal je dan 65 fucking euro voor! CRAP!
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby richardplug » 07 Mar 2006, 20:03:41

BDT wrote:FRS zuigt voor games man.

In september vorig jaar(2005 dus) Marc Ecko's Getting Up besteld en hij is nog steeds niet binnen(wel betaald via creditcard)

Game staat al een aantal weken in de winkel en ik heb al een paar keer naar FRS gebeld. Eikels! Ze sturen hem niet op...

Fuckem

Ik had laatst wel jade empire voor 7,50. Dat is wel een goeie deal. Het was de limited edition. Maar dan nog, de verkopers hier in de FRS kunnen niet met schijfjes omgaan. Hop: zo met de duimen op de schijfjes. Een nieuwe Xbox360 game ziet er afgeragt uit. En daar betaal je dan 65 fucking euro voor! CRAP!


Dat is precies de reden dat ik de openlijk verkrijgbare games altijd via internet bestel, scheelt zoveel geld, en ze zijn altijd sealed.

Gelukkig heb je nog wel de winkels waar je vaak een leuke deal tegen het lijf loopt.
User avatar
richardplug
 
Posts: 98
Joined: 03 Mar 2006, 18:58:31
Location: Amersfoort

Previous

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group