Yakuza!

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Sen » 14 Sep 2006, 14:49:35

Ik moet nog even wachten op mijn tweede memory card, hij is vol, dus nog even geen Yakuza.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Dark|M » 14 Sep 2006, 18:11:40

Beetje jammer van die engelse stemmen, maar gelukkig is de kwaliteit beter dan die van de eerste Shenmue. k heb al ff een tijdje gespeeld, maar k moet nu één of andere hond eten geven.. beetje vaag, want dat wil niet echt lukken, had van mij niet gehoeven :P
Opzich kan k wel begrijpen dat sommige mensen de game vergelijken met Shenmue, het is alleen wat minder adventure en de gevechten zijn beter uitgewerkt. Enige puntje van frustratie is de camera die af toe erg lastig werkt. Zo maar ff weer verder
Wheeeeeeeeeee!!!!!1111
User avatar
Dark|M
 
Posts: 808
Joined: 19 Jun 2002, 19:50:42
Location: Watnou woonplaats?

Postby F-zero » 16 Sep 2006, 15:47:57

CRXFREAK wrote:Moet zeggen, heb de game gisteravond flink gespeeld, absoluut de moeite waard... Graphics vind ik wel "ok" verder typische sega game lekker verslavend. Wat de reviews betreft (met name de USA sites dan), ik denk dat die gasten zich blindstaren op de next gen consoles, en niet echt meer met de volle 100% de current gen games reviewen, ik heb gelezen op sites dat ze de storyline niet boeiend vinden, ik vind de storyline juist goed. Tis maar net wat je interesseerd. Als deze game 3 jaar geleden uit was gekomen waren de recencies veel hoger geweest en zou er alleen nog maar commentaar gegeven kunnen worden op de voice over :lol:


Dat geld denk ik ook wel voor de consument want sinds ik next gen game, kunnen graphics van de Ps2 enzo mij absoluut niet meer verrassen. Toen ik de trailers vorig jaar zag, had ik nog wel iets van 'wow dit ziet er goed uit voor een Ps2 game' en keek ik er echt naar uit. Feit is gewoon dat ie te laat is gekomen voor velen, en er nu noodgedwongen een 40 euro kaartje aan hangt.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby Mier » 17 Sep 2006, 09:59:37

Ik ben inmiddels ook al afgehaakt met deze game.

na al die uren spelen kon ik het buttonbashen met tussendoor ellendig lange cutscens gewoon echt niet meer opbrengen.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Fonzi » 18 Sep 2006, 18:08:25

Ik had er eigenlijk ook meer van verwacht. Zoals Mier zegt een soort van 3D Streets of Rage met veel cutscènes. Toegegeven, ik heb het een drietal uurtjes gespeeld tot nu toe. Mss door meer te spelen dat het spel beter wordt.

En nog een probleem dat Niels al aangaf: op m'n 32" HDTV zien de PS2 games er gewoon niet meer goed uit. Ik kan me nooit van de indruk ontdoen hoe Yakuza eruit zou zien als ie geoptimailseerd zou zijn voor HDTV.
*Art is the future of games, not realism.*
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Previous

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group