Playstation 3 spring release??

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby WithAttitude » 09 May 2006, 02:11:19

Nou de Sony pre-E3 persconferentie net achter de rug.

De eerste reactie: 8) Gelikte show, mooi verhaal, mooi decor netjes in orde allemaal.
2e reactie: De games :roll: mwoah, ps2 games met een hogere resolutie, platte mensen in het publiek, niks bijzonders.
3e reactie: enkele gameplay beelden van o.a. Heavenly Sword, erg goed. Niet zo zeer betere graphics maar super animaties en coole moves e.d. zag een paar erg coole dingen.
4e reactie: _0- LOLROTGLMAOLOA de Wii controller gejat, prachtige aktie. Alleen is het wel nog steeds de (IMHO)brakke dual shock controller die gelukkig wel trekkers heeft dit keer.
5e reactie: En dan de launchgegevens. 17 Nov. in europa, 2 versies een met een 20 gyg HDD voor 500 euro en een met een 60 gyg HDD voor 600

Overal; Sony had het de hele tijd over de cijfertjes, hoeveel ze gaan produceren, hoe succesvol de Playstation branche is, hoe hoog de resolutie is e.d. maar de daadwerkelijk belangrijke dingen waren niet zo indrukwekkend. Enkele coole filmpjes van veelbelovende games en de gyro functies van de controller zullen ook best wat leuks toevoegen maar voor 500/600 en zo'n late release had ik toch wel iets meer verwacht.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby ricepuppet » 13 May 2006, 20:13:14

ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby F-zero » 14 May 2006, 07:43:22

4e reactie: _0- LOLROTGLMAOLOA de Wii controller gejat, prachtige aktie. Alleen is het wel nog steeds de (IMHO)brakke dual shock controller die gelukkig wel trekkers heeft dit keer.


Dat vind ik dus ook, alleen N-fans lijken compleet over de rooie te gaan. Jatten in business = big deal.

Sony's gameaanbod word een beetje onderschat imo.

Ze hebben niet alleen Heavenly sword maar ook Virtua Fighter 5.. wat ik zelf fantastisch vind. Daarnaast nog FFXIII, Warhawk (ziet er cool uit!) Resistance wat een halo killer kan worden en natuurlijk MGS4. Sony kennende zal er in de loop van tijd een AK 47 aan release games worden afgevuurd dus het zit wel snor if you ask me.

600 kan heel duur zijn of heel goedkoop. als Blue Ray inderdaad aanslaat dan heb je alvast een Blue Ray speler voor zeer scherpe prijs. Men zeurt dat dan ze BR niet willen.. tja ik wilde met de Ps2 ook geen DVD speler maar die zat er ook bij. En kijk nu hoe onmisbaar dat format in gameswereld is.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby Mirg » 14 May 2006, 08:09:49

Wat zijn voor mij als eenvoudig consument eigenlijk de voordelen van een Blu-Ray speler naast dat ik al mijn DVD-spelers bij het grof vuil kan zetten, een HD-TV moet aanschaffen en al mijn films opnieuw mag kopen in Blu-Ray formaat?
User avatar
Mirg
 
Posts: 3698
Joined: 12 Apr 2002, 09:44:24
Location: Rotterdam

Postby RinusMaximus » 14 May 2006, 08:33:42

Mirg wrote:Wat zijn voor mij als eenvoudig consument eigenlijk de voordelen van een Blu-Ray speler naast dat ik al mijn DVD-spelers bij het grof vuil kan zetten, een HD-TV moet aanschaffen en al mijn films opnieuw mag kopen in Blu-Ray formaat?


Jezus man, je klinkt als mijn oma. "Wat moet ik nou met al die hyper moderne rommel, doe mij maar mijn oude projector. Daar zitten maar vier knoppen op en die zijn allemaal heel duidelijk."

Zei je ditzelfde toen DVD uitkwam?
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby ricepuppet » 14 May 2006, 08:51:25

Het gaat erom dat je voor al die nieuwe technologie weer je portemonnee mag trekken. En dan niet zomaar een bedrag, nee een fokking groot bedrag. Je moet een PS3 hebben, een HDTV en alle films opnieuw.

Als dat bij mekaar nou rond de 600 euro zou kosten, dan was het geen probleem geweest. Maar omdat je - als je optimaal zou willen genieten - duizenden euro's zou moeten uitgeven nogal veel is..
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Sen » 14 May 2006, 09:24:27

Mee eens, ik kan me niet voorstellen dat iemand dat zoveel geld waard vind.
Het kan voor mij pas interessant worden als de prijs stevig zakt, anders betaal je je scheel voor een relatief kleine verbetering.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby RinusMaximus » 14 May 2006, 09:37:50

ricepuppet wrote:Het gaat erom dat je voor al die nieuwe technologie weer je portemonnee mag trekken. En dan niet zomaar een bedrag, nee een fokking groot bedrag. Je moet een PS3 hebben, een HDTV en alle films opnieuw.

Als dat bij mekaar nou rond de 600 euro zou kosten, dan was het geen probleem geweest. Maar omdat je - als je optimaal zou willen genieten - duizenden euro's zou moeten uitgeven nogal veel is..


Is dit ooit anders geweest? Elke nieuwe technologie kost in het begin heel veel geld. Ik vind dat Sony het nog best betaalbaar op de martk brengt. Helemaal omdat alles backwards compatible is, dus je hoeft helemaal niks weg te gooien. Je dvd's draaien nog, je kunt alles op je tv aansluiten...

Microsoft heeft HD-DVD aangekondigd. Zal ook duur zijn in het begin.
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby Sen » 14 May 2006, 19:34:04

Ja tuurlijk, dat is ook altijd zo, maar daarom ben ik van mening dat het ook bijna altijd verstandig is om even te wachten.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Previous

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group