Playstation 3 spring release??

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby WithAttitude » 06 May 2006, 14:19:49

Sony heeft aangegeven heel veel in microtransacties te steken. Dus je kan zeg maar gratis online maar voor elke scheet moet je geld betalen.
Ik ben bang dat het op deze manier heel erg duur gaat worden als je meerdere games online wilt spelen.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Xizor » 06 May 2006, 15:14:47

persoonlijk vind ik de E3-lineup voor de PS3 maar zeer, zeer mager...
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby WithAttitude » 06 May 2006, 15:23:30

Het valt wel op als je de line ups van de gamesbedrijven bekijkt dat er maar zeer weinig ps3 of Wii games tussen zitten. Terwijl Microsoft de ene na de andere vette game aankondigt. Ik denk dat de 360 deze E3 best nog eens kan verassen.

Maar daarintegen zal Sony ook nog wel wat achter de hand houden. Hoop ik voor ze althans.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Xizor » 06 May 2006, 15:33:51

ja dat hoop ik ook voor ze; persoonlijk denk ik dat Sony een beetje arrogant aan het worden is met 'wij verslaan ze allemaal wel'. het is ze met de PSP ook niet gelukt de DS te verslaan hoewel iedereen dat wel dacht...

Trouwens de Wii begint toch meer mijn aandacht te krijgen; wat ze aankondigen voor de E3 maakt me toch wel nieuwsgierig.
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby klz_98 » 08 May 2006, 10:30:21

Dat de 360 meer games op de E3 heeft lijkt me niet zo verwonderlijk. Hij is er immers ook al een tijdje. Bij de PS3 moet de productie nog op gang komen.
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Postby BDT » 08 May 2006, 11:06:53

http://servicegames.nl/index.php?ac=new ... id=2114&s=

Toch een reden om een PS3 te kopen...
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Xizor » 08 May 2006, 11:13:18

BDT wrote:http://servicegames.nl/index.php?ac=news&sac=view&id=2114&s=

Toch een reden om een PS3 te kopen...


vind je...? Hoewel VF wel een goede serie is, kon hij me minder lang boeien dan andere 'simpelere' fighters..
bovendien zien die screens er niet uit... hopelijk ís het tijdens het bewegen mooier.
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby RinusMaximus » 08 May 2006, 11:16:05

Xizor wrote:ja dat hoop ik ook voor ze; persoonlijk denk ik dat Sony een beetje arrogant aan het worden is met 'wij verslaan ze allemaal wel'. het is ze met de PSP ook niet gelukt de DS te verslaan hoewel iedereen dat wel dacht...

Trouwens de Wii begint toch meer mijn aandacht te krijgen; wat ze aankondigen voor de E3 maakt me toch wel nieuwsgierig.


Snap niet zo goed wat je bedoelt. De DS en de PSP kun je bijna niet met elkaar vergelijken. Als Sony's doel voor de PSP was de technisch beste (multimedia) handheld te maken dan is Sony daar dik in geslaagd.

Dat de DS een goede fan-base heeft, dat viel te verwachten van Nintendo.


Dit zal ook voor de PS3 gaan gelden. Met de specs die Sony aangekondigd heeft voor de PS3 blazen ze de competitie omver. Dat heeft niks met arrogantie te maken, maar dat zijn gewoon feiten.
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby Xizor » 08 May 2006, 11:17:10

RinusMaximus wrote:
Xizor wrote:ja dat hoop ik ook voor ze; persoonlijk denk ik dat Sony een beetje arrogant aan het worden is met 'wij verslaan ze allemaal wel'. het is ze met de PSP ook niet gelukt de DS te verslaan hoewel iedereen dat wel dacht...

Trouwens de Wii begint toch meer mijn aandacht te krijgen; wat ze aankondigen voor de E3 maakt me toch wel nieuwsgierig.


Snap niet zo goed wat je bedoelt. De DS en de PSP kun je bijna niet met elkaar vergelijken. Als Sony's doel voor de PSP was de technisch beste (multimedia) handheld te maken dan is Sony daar dik in geslaagd.

Dat de DS een goede fan-base heeft, dat viel te verwachten van Nintendo.


Dit zal ook voor de PS3 gaan gelden. Met de specs die Sony aangekondigd heeft voor de PS3 blazen ze de competitie omver. Dat heeft niks met arrogantie te maken, maar dat zijn gewoon feiten.


Dat bedoel ik; arrogantie ;)

Sony dacht hetzelfde met de PSP en PS2-fanbase, en dat viel dus tegen.
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby RinusMaximus » 08 May 2006, 11:19:54

Xizor wrote:
BDT wrote:http://servicegames.nl/index.php?ac=news&sac=view&id=2114&s=

Toch een reden om een PS3 te kopen...


vind je...? Hoewel VF wel een goede serie is, kon hij me minder lang boeien dan andere 'simpelere' fighters..
bovendien zien die screens er niet uit... hopelijk ís het tijdens het bewegen mooier.


Ik moet toegeven dat ik meer Sony minded ben dan Nintendo of Microsoft, maar volgens mij is dat bij jou een beetje andersom. Ik snap niet dat je kunt zeggen dat die screens er niet uitzien. Ik heb DOA4 meerdere uren gespeeld en vind dit een heel vet spel, maar die graphics halen het niet bij deze screenshots.
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby RinusMaximus » 08 May 2006, 11:22:27

Xizor wrote:
RinusMaximus wrote:
Xizor wrote:ja dat hoop ik ook voor ze; persoonlijk denk ik dat Sony een beetje arrogant aan het worden is met 'wij verslaan ze allemaal wel'. het is ze met de PSP ook niet gelukt de DS te verslaan hoewel iedereen dat wel dacht...

Trouwens de Wii begint toch meer mijn aandacht te krijgen; wat ze aankondigen voor de E3 maakt me toch wel nieuwsgierig.


Snap niet zo goed wat je bedoelt. De DS en de PSP kun je bijna niet met elkaar vergelijken. Als Sony's doel voor de PSP was de technisch beste (multimedia) handheld te maken dan is Sony daar dik in geslaagd.

Dat de DS een goede fan-base heeft, dat viel te verwachten van Nintendo.


Dit zal ook voor de PS3 gaan gelden. Met de specs die Sony aangekondigd heeft voor de PS3 blazen ze de competitie omver. Dat heeft niks met arrogantie te maken, maar dat zijn gewoon feiten.


Dat bedoel ik; arrogantie ;)

Sony dacht hetzelfde met de PSP en PS2-fanbase, en dat viel dus tegen.


Oke, maar zeg dan gewoon dat Sony niet je ding is omdat je vindt dat ze arrogant zijn. Als je gaat zeggen dat de PSP technisch gezien niet beter is dan de DS en de PS3 niet beter is dan de X360 en WII, dan neem je gewoon jezelf in de maling.
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby WithAttitude » 08 May 2006, 11:45:06

Nou tot nu toe heb ik anders helemaal niks gezien op de ps3 wat de 360 niet zou kunnen. En als je mag geloven wat de developpers zeggen dan zullen de consoles niet voor elkaar onderdoen.

Dus wat dat betreft begrijp ik wat Xizor bedoeld met hun arrogantie. Ze komen veel later uit, hebben eigenlijk niks extra's te bieden (zullen zelfs nog op gang moeten komen want de eerste gen. games zijn nooit veel soeps) maar kunnen dat gewoon maken want hun naam verkoopt toch wel.

Verder vind ik het ontzettend kut dat SEGA VF5 niet gewoon multiplatform doet. Waarom nou weer exclusief op een console?! Nou moet ik meerder consoles gaan kopen om alle top SEGA games te kunnen spelen wat heeft SEGA daar nou weer aan. Zo houdt ik niet eens geld over om hun games te kunnen spelen.

Misschien heeft het te maken met het feit dat Microsoft wil dat alle games online kunnen terwijl Yu Suzuki gezegd heeft dat VF nooit online zal gaan.
Dom gedoe.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby RinusMaximus » 08 May 2006, 11:54:41

WithAttitude wrote:Nou tot nu toe heb ik anders helemaal niks gezien op de ps3 wat de 360 niet zou kunnen. En als je mag geloven wat de developpers zeggen dan zullen de consoles niet voor elkaar onderdoen.

Dus wat dat betreft begrijp ik wat Xizor bedoeld met hun arrogantie. Ze komen veel later uit, hebben eigenlijk niks extra's te bieden (zullen zelfs nog op gang moeten komen want de eerste gen. games zijn nooit veel soeps) maar kunnen dat gewoon maken want hun naam verkoopt toch wel.

Verder vind ik het ontzettend kut dat SEGA VF5 niet gewoon multiplatform doet. Waarom nou weer exclusief op een console?! Nou moet ik meerder consoles gaan kopen om alle top SEGA games te kunnen spelen wat heeft SEGA daar nou weer aan. Zo houdt ik niet eens geld over om hun games te kunnen spelen.

Misschien heeft het te maken met het feit dat Microsoft wil dat alle games online kunnen terwijl Yu Suzuki gezegd heeft dat VF nooit online zal gaan.
Dom gedoe.


De developers zeggen dat de multi platform games niet better zullen zijn op de PS3 dan op de X360. Dit omdat het te duur is om een game twee keer te ontwikkelen. De PS3 is qua specs better dan de X360, of dat zich in betere games zal gaan vertalen dat ik weet ik ook niet.

Misschien heeft VF5 een medium nodig dat groter is dan 9 gig. Dat zou de keuze voor PS3 verklaren. Misschien dat er dan nog een port komt als de X360 een HD-DVD uitbreiding krijgt.


Ik vind het eerder goed dat de PS3 de release uitsteld. Microsoft heeft de X360 aangekondigd met HD-DVD en dat hebben ze niet waar kunnen maken. De blue-ray drive is één van de dingen die de PS3 meer waarde gaat geven (en dat heb je op de X360 nog niet gezien).
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby WithAttitude » 08 May 2006, 12:00:07

RinusMaximus wrote:
WithAttitude wrote:Nou tot nu toe heb ik anders helemaal niks gezien op de ps3 wat de 360 niet zou kunnen. En als je mag geloven wat de developpers zeggen dan zullen de consoles niet voor elkaar onderdoen.

Dus wat dat betreft begrijp ik wat Xizor bedoeld met hun arrogantie. Ze komen veel later uit, hebben eigenlijk niks extra's te bieden (zullen zelfs nog op gang moeten komen want de eerste gen. games zijn nooit veel soeps) maar kunnen dat gewoon maken want hun naam verkoopt toch wel.

Verder vind ik het ontzettend kut dat SEGA VF5 niet gewoon multiplatform doet. Waarom nou weer exclusief op een console?! Nou moet ik meerder consoles gaan kopen om alle top SEGA games te kunnen spelen wat heeft SEGA daar nou weer aan. Zo houdt ik niet eens geld over om hun games te kunnen spelen.

Misschien heeft het te maken met het feit dat Microsoft wil dat alle games online kunnen terwijl Yu Suzuki gezegd heeft dat VF nooit online zal gaan.
Dom gedoe.


De developers zeggen dat de multi platform games niet better zullen zijn op de PS3 dan op de X360. Dit omdat het te duur is om een game twee keer te ontwikkelen. De PS3 is qua specs better dan de X360, of dat zich in betere games zal gaan vertalen dat ik weet ik ook niet.

Misschien heeft VF5 een medium nodig dat groter is dan 9 gig. Dat zou de keuze voor PS3 verklaren. Misschien dat er dan nog een port komt als de X360 een HD-DVD uitbreiding krijgt.


Ik vind het eerder goed dat de PS3 de release uitsteld. Microsoft heeft de X360 aangekondigd met HD-DVD en dat hebben ze niet waar kunnen maken. De blue-ray drive is één van de dingen die de PS3 meer waarde gaat geven (en dat heb je op de X360 nog niet gezien).
Dat van die blu-ray drive en HD DVD drive heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Feit is alleen wel, je betaald ook voor zo'n ding en of je er ook echt wat aan hebt is nog maar de vraag. Films erop kijken heeft alleen zin met een HD TV en of de spellen er gebruik van gaan maken is nog helemaal niet zeker aangezien de drive daar waarschijnlijk te langzaam voor zal zijn.

Ik ben nog steeds van mening dat de nieuwe media spelers, zowel blu-ray als HD DVD overbodig zijn. Te snel na DVD komen en te weinig nieuws te bieden hebben.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby RinusMaximus » 08 May 2006, 12:02:05

WithAttitude wrote:
RinusMaximus wrote:
WithAttitude wrote:Nou tot nu toe heb ik anders helemaal niks gezien op de ps3 wat de 360 niet zou kunnen. En als je mag geloven wat de developpers zeggen dan zullen de consoles niet voor elkaar onderdoen.

Dus wat dat betreft begrijp ik wat Xizor bedoeld met hun arrogantie. Ze komen veel later uit, hebben eigenlijk niks extra's te bieden (zullen zelfs nog op gang moeten komen want de eerste gen. games zijn nooit veel soeps) maar kunnen dat gewoon maken want hun naam verkoopt toch wel.

Verder vind ik het ontzettend kut dat SEGA VF5 niet gewoon multiplatform doet. Waarom nou weer exclusief op een console?! Nou moet ik meerder consoles gaan kopen om alle top SEGA games te kunnen spelen wat heeft SEGA daar nou weer aan. Zo houdt ik niet eens geld over om hun games te kunnen spelen.

Misschien heeft het te maken met het feit dat Microsoft wil dat alle games online kunnen terwijl Yu Suzuki gezegd heeft dat VF nooit online zal gaan.
Dom gedoe.


De developers zeggen dat de multi platform games niet better zullen zijn op de PS3 dan op de X360. Dit omdat het te duur is om een game twee keer te ontwikkelen. De PS3 is qua specs better dan de X360, of dat zich in betere games zal gaan vertalen dat ik weet ik ook niet.

Misschien heeft VF5 een medium nodig dat groter is dan 9 gig. Dat zou de keuze voor PS3 verklaren. Misschien dat er dan nog een port komt als de X360 een HD-DVD uitbreiding krijgt.


Ik vind het eerder goed dat de PS3 de release uitsteld. Microsoft heeft de X360 aangekondigd met HD-DVD en dat hebben ze niet waar kunnen maken. De blue-ray drive is één van de dingen die de PS3 meer waarde gaat geven (en dat heb je op de X360 nog niet gezien).
Dat van die blu-ray drive en HD DVD drive heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Feit is alleen wel, je betaald ook voor zo'n ding en of je er ook echt wat aan hebt is nog maar de vraag. Films erop kijken heeft alleen zin met een HD TV en of de spellen er gebruik van gaan maken is nog helemaal niet zeker aangezien de drive daar waarschijnlijk te langzaam voor zal zijn.

Ik ben nog steeds van mening dat de nieuwe media spelers, zowel blu-ray als HD DVD overbodig zijn. Te snel na DVD komen en te weinig nieuws te bieden hebben.


De toekomst zal het ons leren :wink:

Ik hoop dat de PS3 gaat bieden wat ze beloven. Mocht dat niet zo zijn dan kan ik altijd nog een X360 kopen.
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

PreviousNext

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 37 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group