KoF: Maximum Impact 2

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

KoF: Maximum Impact 2

Postby ManoRevolver » 04 Feb 2006, 23:22:10

Image

Het 2e deel in de 3D reeks van KoF, Maximum Impact, komt eraan!
Ondanks dat de game in de bladen niet al te goed is ontvangen kon ik me toch prima vermaken met het eerste deel op de PS2, en kijk dan ook uit naar deel 2! Veel characters zijn er als ik de site zo zie nog niet bekend, maar er zijn al wel weer een aantal nieuwe characters gecreeërd voor Maximum Impact 2!

Link:
http://www.snkplaymore.jp/official/kof-mi2/index.html

Screenshots:
Image

Image

Image

Image
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby shin_remy » 05 Feb 2006, 14:42:32

ik heb dit al veeeel eerder gepost ^_^

samen met een filmpje over deze game die de nieuwe characters introduceerd.

er is ook een anime uit dat de intro van MI 2 moet zijn

een tussen verhaaltje, en als die 6 delige anime afgelopen is dan komt die game uit :wink:

ga er maar niet voor staan wachten want het wordt hetzelfde als de vorige deel alleen mooiere graphics en een paar nieuwe characters.

en bovendien komt die ook op de x box 360 uit of het was deel 3!! :P
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Gungrave » 05 Feb 2006, 14:49:02

shin_remy wrote:ik heb dit al veeeel eerder gepost ^_^

samen met een filmpje over deze game die de nieuwe characters introduceerd.

er is ook een anime uit dat de intro van MI 2 moet zijn

een tussen verhaaltje, en als die 6 delige anime afgelopen is dan komt die game uit :wink:

ga er maar niet voor staan wachten want het wordt hetzelfde als de vorige deel alleen mooiere graphics en een paar nieuwe characters.

en bovendien komt die ook op de x box 360 uit of het was deel 3!! :P


Dat is deel 3 ;)

En waarom er niet op staan wachten? Het is alleen maar verbetering als het er beter uit ziet en nieuwe chars erin komen, ik wacht hier ook wel best op hoor :)

Anywayz, ik ga MI halen en als MI2 uitkomt misschien die ook wel =)
User avatar
Gungrave
 
Posts: 250
Joined: 29 Dec 2005, 08:21:48
Location: Assendelft, Noord-Holland

Postby shin_remy » 05 Feb 2006, 14:56:39

lol

je hebt deel 1 nog niet eens.

als je deel 1 heb en je ziet het filmpje, dan zul je wel begrijpen waarom het moeite niet waard is om deel 2 te kopen. is gewoon hetzelfde met iets betere graphics, paar nieuwe characters

en jaaah er zal vast wel weer iets nieuws aan het systeem toegevoegd zijn en wat beter gebalanceerd, maar dat is bij elke fightinggame als er een nieuw deel komt

bij soul calibur 3 wordt je tog ook nie geil als je deel 2 al heb??

ik ga voor een beetje verandering echt geen nieuwe game kopen.
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby blackdragon » 05 Feb 2006, 15:19:50

shin_remy wrote:lol

je hebt deel 1 nog niet eens.

als je deel 1 heb en je ziet het filmpje, dan zul je wel begrijpen waarom het moeite niet waard is om deel 2 te kopen. is gewoon hetzelfde met iets betere graphics, paar nieuwe characters

en jaaah er zal vast wel weer iets nieuws aan het systeem toegevoegd zijn en wat beter gebalanceerd, maar dat is bij elke fightinggame als er een nieuw deel komt

bij soul calibur 3 wordt je tog ook nie geil als je deel 2 al heb??

ik ga voor een beetje verandering echt geen nieuwe game kopen.


Oke maar net of Street Fighter steeds zo vernieuwd is, eigenlijk is er haast geen fighting game meer die echt vernieuwd is. Het is steeds hier en daar een kleine update of verandering.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Gungrave » 05 Feb 2006, 15:45:57

shin_remy wrote:lol

je hebt deel 1 nog niet eens.

als je deel 1 heb en je ziet het filmpje, dan zul je wel begrijpen waarom het moeite niet waard is om deel 2 te kopen. is gewoon hetzelfde met iets betere graphics, paar nieuwe characters

en jaaah er zal vast wel weer iets nieuws aan het systeem toegevoegd zijn en wat beter gebalanceerd, maar dat is bij elke fightinggame als er een nieuw deel komt

bij soul calibur 3 wordt je tog ook nie geil als je deel 2 al heb??

ik ga voor een beetje verandering echt geen nieuwe game kopen.


Jij misschien niet, ik wel. En waarom zou je SC3 niet geweldig kunnen vinden en daar erg naar kunnen uitkijken als je deel 2 al hebt? Sorry dude, dat slaat echt totaal nergens op. Als je je mening wilt verdedigen moet je toch echt met wat betere argumenten komen.

Wat is er mis met beter gfx+nieuwe chars? Massaal niet gaan kopen omdat er te weinig vernieuwing in zit? Als ik 'vernieuwing' wil koop ik wel een DS of een Revolution maar daar ben ik simpelwel gewoon niet in geinteresseerd.
User avatar
Gungrave
 
Posts: 250
Joined: 29 Dec 2005, 08:21:48
Location: Assendelft, Noord-Holland

Postby shin_remy » 05 Feb 2006, 15:46:18

klopt blackdragon. daarom spelen de meeste mensen ''oudere''fighting games die systematisch gewoon klopt waar niet elke keer een update van hoef te komen
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby ManoRevolver » 05 Feb 2006, 21:07:22

Ik zie nergens op het PS2 forum anders een topic over MI2, bijdehandje.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby shin_remy » 05 Feb 2006, 21:56:24

ik heb het over de anime bij de anime topic en maximum inpact 2 heb ik het ergens in een topic over gehad

ik had het gepost bij de king of fighters 2003 of een of ander king of fighters gepost dat deze er ook aan kwam met een link van een filmpje :wink:

maak nie uit, er was nog geen topic hierover :wink:
3S !!!!!!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal


Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group