Gratis Black demo!

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby blackdragon » 23 Feb 2006, 14:03:36

BDT wrote:
blackdragon wrote:De missions zijn ook lekker groot de eerste mission duurde een uur en de tweede ook en heb nu nog maar 3% van de game uitgespeeld en ben 2 en half uur verder.


Volgens mij speelt het ook mee hoeveel objectives je haalt in een level. Ik heb nu de eerste drie missies gehaald en zit op 10% na 2 enhalf uur spelen. Ik speel op normal. (xboxversie btw)


Ik speel ook de Xbox versie ;) en ja het is net hoe je het speelt natuurlijk en welke secundaire missions je wilt halen. Je kan ook geheime wapens vinden, niet dat ik zo nog gevonden heb btw.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ManoRevolver » 23 Feb 2006, 14:56:38

blackdragon wrote:
BDT wrote:
blackdragon wrote:De missions zijn ook lekker groot de eerste mission duurde een uur en de tweede ook en heb nu nog maar 3% van de game uitgespeeld en ben 2 en half uur verder.


Volgens mij speelt het ook mee hoeveel objectives je haalt in een level. Ik heb nu de eerste drie missies gehaald en zit op 10% na 2 enhalf uur spelen. Ik speel op normal. (xboxversie btw)


Ik speel ook de Xbox versie ;) en ja het is net hoe je het speelt natuurlijk en welke secundaire missions je wilt halen. Je kan ook geheime wapens vinden, niet dat ik zo nog gevonden heb btw.


Zit er dan verschil in de grootte van levels?
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby blackdragon » 23 Feb 2006, 14:57:14

Nee zijn hetzelfde :wink:
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Previous

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group