Sands of Time

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby blackdragon » 14 Jan 2006, 05:33:40

Warrior Within doe je behoorlijk wat langer over teminste ik wel en het spel ik ook groter dan SoT. Vooral die paar stukjes trail & Error die je hebt in Warrior Within. Maar denk dat iedereen het er wel mee eens is dat je er iig langer mee doet. Het derde deel weet ik jammer genoeg niet aangezien ik die nog niet heb.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Mier » 16 Jan 2006, 09:33:11

wel toevallig dat je deze topic opent.
ik heb anderhalve week geleden ook deze game voor het eerst gekocht met de 3 voor de prijs van 2 actie bij frs,pOpSOT en pOpWW.
over sands heb ik net 8 uurtjes gedaan,ik weet niet of ik dat kort moet vinden.
na veel langer begin ik het toch wel zat te worden.
ik ben nu aan WW begonnen maar ik ben nog niet ver,wel vind ik hem een stukje moeilijker,maar dat is alleen maar mooi.
de laatste boss van sands sloeg nergens op,die was nog makkelijker dan de normale vijanden.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Stepz » 16 Jan 2006, 12:31:12

Ben ik helemaal met je eens, wat een homo die Vizier... sjonge jonge...
Ben het er ook wel mee eens dat ie niet veel langer had moeten duren. Het had wel gemogen, maar dan hadden ze er wat nieuwe dingen in moeten doen.
Ik was die geheime gang vergeten in te gaan, nou ja... ff een klein avondje aan gezeten (opnieuw begonnen) en die had ik daarna ook alweer binnen. Toen ging ik er helemaal snel doorheen!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Previous

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group