Opschepperij of waarheid?

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

PS3 grafisch echt zoveel beter dan de concurrentie?

Ja, PS3 own0rzed M$ en Nintendon't! 120 FPS ftw!
4
15%
Nee, zal allemaal dicht bij elkaar liggen.
23
85%
 
Total votes : 27

Postby Mier » 18 Nov 2005, 22:38:12

ik vind het zowiezo jammer dat de next-gen's er nu al aankomen.
ik beleef nog erg veel plezier aan de huidige consoles waar volgens mij nog lang niet alles uit is geperst.
zeker de x-box had zeker nog wel een flinke tijd mee kunnen gaan.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby eYe-Ball » 19 Nov 2005, 11:42:38

Mier wrote:ik vind het zowiezo jammer dat de next-gen's er nu al aankomen.
ik beleef nog erg veel plezier aan de huidige consoles waar volgens mij nog lang niet alles uit is geperst.
zeker de x-box had zeker nog wel een flinke tijd mee kunnen gaan.


En dan komt juist de opvolger van de Xbox als eerste en de PS2 die het hardst aan vervanging toe is wordt als laatste pas afgelost.. ;)

Ik vind een opvolger na 4,5 jaar geen bezwaar. De Xbox heeft vast nog wel potentie maar de meeste games zal voornamelijk meer van hetzelfde zijn imho. Nog meer tracks nog meer auto's of characters, verbeterd dit en dat enz. De PS2 kan ook vast nog wel ff als je ziet wat Polyphony Digital met GT4 op grafisch gebied allemaal uit dat doosje weet te persen. Tegen de tijd dat de PS3 uitkomt is de PS2 echt wel uitgeput, de 360 komt gewoon aan de vroege kant. De rede weten we allemaal wel denkz ;) Ik vermaak me ook nog prima maar raak zo langzamerhand toch uitgekeken, een game als Far Cry Instincts kan mij niet lang meer boeien. Ik vind het ronduit saai, (sorry voor de fans) terwijl ik een jaar of 3 terug een Game als Turok Evolution, die veel minder is van kwaliteit, écht uren speelde. Halo ook, ben blijven zitten in 4 havo omdat ik meer belang bij het spelen van Halo had dan tentames leren! :lol: (wie niet). Deeltje 2 kon mij al stukken minder boeien, is wel leuk en mooier maar weer meer van hetzelfde.

Met de nieuwe hardware kunnen de developers toch weer wat meer nieuwe wegen inslaan, zal in het begin wel meevallen maar tegen de tijd dat we echt uitgekeken zijn op de huidige generatie consoles beginnen de echte toppers op de NextGens uit te komen. :)

edit: Ach mensen waar maken we ons druk om,

Dreamcast forever!!
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Juul » 20 Nov 2005, 13:01:08

Misschien is dat 'big talking' van Sony ook een trucje om mensen te laten wachten op de PS3 en vooralsnog niet de Xbox 360 te kopen. Door te zeggen dat de PS3 zoveel krachtiger is gaan sommige mensen misschien toch twijfelen en degenen die wat minder te besteden hebben kunnen daardoor af gaan wachten.
User avatar
Juul
 
Posts: 1734
Joined: 24 Sep 2004, 22:41:24

Postby Donny K. » 20 Nov 2005, 13:40:07

Precies het zelfde dus wat ze hebben gedaan met de playstation 2 en de Dreamcast.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Vixion » 20 Nov 2005, 14:01:14

Ik ben toch al niet zo pro-Sony. En vind de graphics van de Xbox360 ook wel tegenvallen... Heb Call Of Duty staan spelen in de demo-stand (ePlaza) en zag er wel okay uit, maar WOW? Nee...

Sony is weer gewoon bezig met verkooptactieken, mensen lekker maken met dingen die ze alleen in cut-scenes gaan bereiken. Daarnaast, boeit het me weinig hoeveel FPS een game heeft, ik vraag me dan meer af, kan mijn 15" TVtje wel 120FPS aan, of is dat alleen mogelijk als je naast teveel voor je console ook nog eens 1000 tot 2000 euro moet neertellen voor een TV die HD ondersteund?

Sony kijkt gewoon wat de rest doet, en dat is de enige reden waarom ze zo laat komen met dat ding (met die bananencontroller). Myaa naa de kracht van de Revolution kunnen we ook niet meer als gissen.

Microsoft heeft gewoon het geld om als het moet over 2 jaar een Xbox720 uit te brengen, Sony moet het hebben van goede verkoop, en Sony weet dondersgoed dat als de PS3 niet faalt ze de pineut zijn.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby maartenoud » 22 Nov 2005, 15:07:18

Ik vind de graphics van de 360 juist wel goed. Als je bv. naar de filmpjes van kameo of pgr kijkt op ign dan ziet het er wel zeer strak uit. Maar ik twijfel er niet aan dat de ps3 ook zeer mooie graphics op het scherm weet te toveren. Ik denk dan ook dat er uiteindelijk niet zoveel verschil zal zitten tussen de 360 en de ps3. Maar ik denk wel dat je een hdtv moet hebben om er optimaal van te kunnen profiteren. (daarom heb ik ook een 19inch hd lcd tv aangeschaft bij dell, misschien niet zo n groot scherm, maar voor op me buro als monitor om op te gamen prima :) )/
FREE WILLEM
User avatar
maartenoud
Most wanted
 
Posts: 1003
Joined: 06 Mar 2005, 13:20:17
Location: Z.O.Beemster

Postby trebbor666 » 22 Nov 2005, 19:42:28

als ps3 maar weer goeie rpg's uitbrengt blijft sony wel nummer 1, toch denk ik dat xdoos wel van zijn fouten heeft geleerd.... en eindelijk keer met de rpg tijd mee gaat, vraag me af wat nintendo doet :)

hmm toch keertje inverdiepen wat er allemaal uitkomt kwa games en consoles :P
http://users.ign.com/collection/trebborselur

*Yellow~Drag00n~Trebbor~Tre~Selur~Indonesia*

Image
trebbor666
 
Posts: 606
Joined: 30 Sep 2004, 04:46:07
Location: Groningen

Postby Stepz » 09 Dec 2005, 03:28:36

Denk wel dat ze het winnen, ook al waren ze de laatste twee generaties de slechtsten, maar ze zullen niet veel beter zijn dan de rest.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Previous

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 45 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group