MGS 4

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby ricepuppet » 17 Sep 2005, 20:36:19

Evil_cloud wrote:Door Foxdie wordt Snake sneller ouder, daarmee. Ik had wel liever een baard gehad ipv een snor, maar goed.

Leuk dat ze een cameo hebben van Metal Rex uit Snatcher. :)


Metal Rex is de gay onder de robots LOL met zijn hoog stemmetje.. Snatchers.. een van mijn favo games aller tijden..

@ Psoman.: Snake hoort ouder te worden, lees mijn vorige post nog eens.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Psoman » 17 Sep 2005, 21:52:33

@ Ricepuppet ja oke maar toch het ziet er niet uit hij lijkt wel in de 80 ofzo en deze vent moet je dan angst geven nee nie erg hij werkt meer op me lachstuipen :) whaha ik vindt het der echt nie uitzien vooral die snor whaah :P maak hem dan gewoon oud met grijs haar en beetje grijze stoppelbaard das veel vetter en zo kerel brengt meer angst in dan zo opa in rollator :P maarja misschien is het ze laatste missie en sterft die dan ofzo en zie je ze leven voorbij flitsen en dat zie je dan ofzo opzich zou datte wel vet zijn...
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Loempiavreter » 17 Sep 2005, 21:55:26

ricepuppet wrote:
Markam wrote:
ricepuppet wrote:Jullie weten dat Snake ook Big Boss is, en dat hij oud hoort te zijn?


nope wist ik niet. big boss is toch de baddy? ik ben nog steeds bezig met mgs:ts op de cube


In MGS 3 wordt het verhaal uit de doeken gedaan.


SPOILER








Snake is Big Boss. Het verhaal gaat dat Snake's zijn gekloond in de loop der jaren voor bepaalde doeleinden. Vandaar dat Snake er in periode's verschillend uitziet. In MGS 2 had hij bijvoorbeeld een baard, en leek hij ronde de 40. Dat terwijl in MGS 2 hij eruitzag als 25, maar niet kloppend omdat het scenario zich afspeelt in de jaren 60 -70. Aan het eind van MGS 3 wordt verklapt waarom dit zo is.


Tell me something new :P Heb alle MG delen al gespeeld (metal gear 2: solid snake is mn favo mg). Maar hoe dan ook die snors lelijk geeef toe!!!!

Snatcher _o_

Iemand hier ook nog SD Snatcher gespeeld?
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby ricepuppet » 17 Sep 2005, 22:08:04

Jammer genoeg kan ik de foto's niet zien op mijn werk (sites zijn geblokt Proxy Restriction boodschap)

Heb alleen de Sega Mega CD Snatcher gespeeld, en heb zelf de Saturn Snathers thuisliggen, maar die is gaar.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby arjen » 23 Sep 2005, 22:31:23

lol foto's?????

ge niet zeggen dat jullie de tgs trailer niet hebben gezien?

http://www.gametrailers.com/player.php?id=7654&type=wmv


als je hem in hd wilt zien staat die ook wel op ruliweb maar dan mag je zelf zoeken aangezien de site koreaans is en ik de hd al op mijn hdd heb. je bent dan wel minimaal een p2.4 nodig om de trailer af te spelen. of een soortgelijke amd of een snelle g5 ^^

maar de trailer is ongelovelijk. echt weer in de hidee konjima stijl met leuke grappen. FPS hehe en de redenen om te wachten op een ps3 inplaats van een xbox en de killzone sequence :P

die trailer is echt huge! kippevel krijg je er van!
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby blackdragon » 23 Sep 2005, 22:42:38

Nog niet gezien, zo meteen ff checken.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Previous

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group