New Tekken pics 4 PS3!

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby General Wong » 10 Jun 2005, 16:24:20

DOA blijft de beste 3D fighter, een fighter waar het om reactiesnelheid en inschattingsvermogen gaat in plaats van domweg combo's uit je kop leren (en toepassen).

NIW, Tekken vind ik persoonlijk te traag, naar de games zien er altijd wel zeer gelikt uit, zeker voor PS2 games.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby ricepuppet » 13 Jun 2005, 05:55:33

Stepz wrote:Waarom zeggen sommige mensen dat ze T3 en TTT wel leuk vinden en T5 niet? T5 speelt juist weer bijna hetzelfde als TTT en T3...
DOA durf ik niet eens met Tekken te vergelijken ;)
Ik haat DOA, nooit leuk gevonden.... en zelf ben ik ook maar een 2d persoon hoor. Tekken is het enige 3d fighting game die ik speel....


Word up Homey!
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby kevin » 13 Jun 2005, 08:05:41

hmmm, tekken vind ik na deel 3 niet leuk meer, DOA 2 op dreamcast vind ik erg vet.. maar Soul calibur is beter, en deel 2 @ gamecube is voor mij nog altijd beste 3d fighter.
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby ricepuppet » 13 Jun 2005, 11:17:41

kevin wrote:hmmm, tekken vind ik na deel 3 niet leuk meer, DOA 2 op dreamcast vind ik erg vet.. maar Soul calibur is beter, en deel 2 @ gamecube is voor mij nog altijd beste 3d fighter.


Was jij niet degene die SC2 afkraakte? In elk geval, ik geef gelijk in wat de PU zegt, Namco moet nou toch echt komen met wat revolutionairder dan wat ze hebben afgeleverd met deel 5. Ik heb er van genoten, maar was het na een maand goed spelen al zat. Toch is de discussie tussen Tekken of DOA al vele malen - beter - gediscussieerd op andere (buitendlandse) fora. Vandaar dat ik er geen woorden meer aan vuil ga maken over o.a. het combatsysteem bla bla bla boring... z....zzzz....zzz...
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby kevin » 13 Jun 2005, 11:32:16

ricepuppet wrote:
kevin wrote:hmmm, tekken vind ik na deel 3 niet leuk meer, DOA 2 op dreamcast vind ik erg vet.. maar Soul calibur is beter, en deel 2 @ gamecube is voor mij nog altijd beste 3d fighter.


Was jij niet degene die SC2 afkraakte? In elk geval, ik geef gelijk in wat de PU zegt, Namco moet nou toch echt komen met wat revolutionairder dan wat ze hebben afgeleverd met deel 5. Ik heb er van genoten, maar was het na een maand goed spelen al zat. Toch is de discussie tussen Tekken of DOA al vele malen - beter - gediscussieerd op andere (buitendlandse) fora. Vandaar dat ik er geen woorden meer aan vuil ga maken over o.a. het combatsysteem bla bla bla boring... z....zzzz....zzz...


sc2 afgekraakt ?!?!?!?! :shock: :shock: :shock: :shock:
dude, ik lag nog net niet voor de deur te slapen voor de speelgoedwinkel, op de releasedag van dat spel en ik ben nl kampioen geweest 8) ...dus nee, dat was ik niet ;)
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby ricepuppet » 13 Jun 2005, 11:44:06

O nee, klopt. Het was WithAttitude.:

WithAttitude wrote:Maakt me niet uit, ik vind het toch een rukspel. Heb het er helemaal mee gehad.
Je kan oefenen wat je wilt, maar als je tegenover een rookie staat dan kan hij je net zo goed inmaken.

Je kan er gewoon niet goed in worden, dan is er toch echt wat mis met het spel.


Klopt helemaal. Ik vond de DC versie nog wel aardig, maar SC 2 is echt totaal niet de sequel geworden waar ik op had gehoopt. De game is echt door iedereen, maar dan ook echt iedereen te spelen. Zo kon mijn neefje van 5 door constant dezelfde knop te rammen nog van mijn broertje winnen die alle combo's uit z'n hoofd kent. Echt triest.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby kevin » 13 Jun 2005, 12:08:20

velen denken er idd zo over.... maar ik ben het daar niet mee eens hoor, ik speel met een goeie maat van me echt dagelijks dat spel, ik ken alles combos en tricks uit mn hoofd, hij ook... maar het belangrijkste in dat spel is dat je goed kan perryen en heeel belangrijk is je timing... sorry, maar ik wordt echt niet geraakt door een noob, laat staan verslagen :P
In het begin had ik er me twijfels over, maar je kan echt wel heeeel goed worden in dat spel !!!
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby ricepuppet » 13 Jun 2005, 12:16:20

Hetzelfde kan ik ook exact zeggen over Tekken. Leer de game te masteren, en je hebt er meer plezier van dan het af te kraken / te beschuldigen als 'traag' / 'nep' (omdat er vuur van een klap komt)
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Stepz » 14 Jun 2005, 07:46:12

Moet ook wel zeggen dat zo'n beetje elke 3d fighter anders speelt in tegenstelling tot de 2d fighters.... :roll: ik zeg: QCF Punch....... ;)
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Siavash » 05 Jul 2005, 16:01:03

damn de plaatjes doen het niet
Siavash
 
Posts: 47
Joined: 10 Jun 2005, 13:15:14

Postby Loempiavreter » 05 Jul 2005, 16:07:35

Stepz wrote:Moet ook wel zeggen dat zo'n beetje elke 3d fighter anders speelt in tegenstelling tot de 2d fighters.... :roll: ik zeg: QCF Punch....... ;)


Hehehehe HCB + K.

Tekken vond ik wel leuk.
Dead or Alive vind ik beter (Doet ook meer denken aan straat vechten dan Tekken)
Soul Caliber vind ik niet leuk (vind de setting lelijk)

Maar 2D Fighters zijn toch beter.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Previous

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 33 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group