ik zit vast in ICO

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

ik zit vast in ICO

Postby killik » 31 Mar 2005, 19:46:53

vele bezoekjes aan gamefaqs hebben niet echt geholpen. Ik zit bij chapter IV; water en wood. Ik ben bij de save bank bij de waterval, iets daarna beland je in een kamer waar aan het eind een blok staat. Met een schakelaar zorg je ervoor dat het Blok op en neer gaat bewegen. Nu moet je het blok volgens mij als een soort boost gebruiken om te jumpen. Ik spring nu stukken hoger dan normaal, alleen lang niet hoog genoeg om helemaal bij de rand te komen. Iemand een oplossing?
.....
killik
 
Posts: 1693
Joined: 03 May 2001, 12:20:52

Postby jdrijgas » 02 Apr 2005, 07:48:08

heb de game ooit gehad, en was erg moeilijk.
als je nog niet ver bent, kan je misschien vanaf het begin tot je doode punt met een faq spelen en daarna zonder verdergaan :)
User avatar
jdrijgas
 
Posts: 1518
Joined: 08 Aug 2004, 11:21:23
Location: gorinchem

Re: ik zit vast in ICO

Postby Mier » 03 Apr 2005, 20:39:14

killik wrote:vele bezoekjes aan gamefaqs hebben niet echt geholpen. Ik zit bij chapter IV; water en wood. Ik ben bij de save bank bij de waterval, iets daarna beland je in een kamer waar aan het eind een blok staat. Met een schakelaar zorg je ervoor dat het Blok op en neer gaat bewegen. Nu moet je het blok volgens mij als een soort boost gebruiken om te jumpen. Ik spring nu stukken hoger dan normaal, alleen lang niet hoog genoeg om helemaal bij de rand te komen. Iemand een oplossing?


dat stuk heb ik ook een tijdje vast gezeten,het is zuur,maar je moet dus precies op het goeie moment op springen drukken,dan haal je het net.

ik heb er ook 100x over gedaan ofzo.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44


Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group