god of war

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

god of war

Postby arjen » 30 Mar 2005, 07:01:17

god of war iemand?

oke er is de laatste weken veel gekomen. gt4, ysvi, dmc3 en tekken 5. maar dan komt er ook nog ineens god of war om de hoek kijken. wat een gaaf spel is dit zeg. normaal houd ik helemaal niet zo van dit soort games maar deze is gewoon echt perfect. misshcien wel de beste acte game ooit heb gespeeld. tot zo ver ik nu ben iniedergeval zeker!
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby jur16 » 30 Mar 2005, 09:45:38

Lijkt me een zeer vet spel. helaas nog niet de mogelijkheid om het te spelen aangezien het alleen in USA uit is. Zag dat de game ook erg hoog scoorde op gamespot en ign.
jur16
IPH-lover
 
Posts: 1238
Joined: 19 Jan 2004, 20:37:13
Location: Netherlands

Postby -ArNo- » 30 Mar 2005, 13:40:35

Jip, game scoort allemaal negens en tienen, hij lijkt mij ook zeer vet.
ImageImage
-ArNo-
 
Posts: 684
Joined: 31 Jan 2005, 22:45:02
Location: Drachten

Postby arjen » 30 Mar 2005, 17:28:20

cool en hij is ook wel heel goed idd ^_^

de animaties en controles zijn zo goed. toen je prince of persia the sands of time speelde (een spel die werdt bekroont om zijn simpele besturing) leek het perfect te zijn maar nu heb je in de gaten hoeveel beter het eigenlijk nog kon met besturing en dit soort actie games. het afrukken van een demoon zijn vleugels of het doormidden drukken van iemand gaat zo simpel dat het enorm veel fun is ^_^ en er zit zoveel inovatie in dit spel. dat verwacht je gewoon niet meer voor het genre. het maakt veel gebruik van verschilende knop handelingen die je moet indrukken tussen de hele normale gameplay door.

een beetje zoals in resident evil 4 waar je dan in een filmpje zit en ineens snel op de knoppen moet drukken omdat er een steen achter je aanrold. het lijkt er een beetje op maar dan moet je je allen voorstellen dat je midden in een gevecht zit en dan ineens de optie krijgt om wat knoppen combinaties in te drukken en dan je vijand in dit gefecht met stijl te finishen.

de gameplay zit vol met hele grote complexe dingen die op de simpelste manier zijn uit te voeren. eigenlijk is het een beetje het tegenovergstelde van devil may cry 3. enorm veel stijl maar moeilijk en hard. dit is dezelfde stijl alleen ontzetend simpel met een paar knoppen uit te voeren.

je houd driehoekje 2 tellen in en je fijand krijgt een swing omhoog je drukt vervolgens op rondje en je klapt hem in de lucht weer keihard op de grond. in dvm3 ben je wel bezig voor je dergelijke moves goed kunt timen zonder dat ze worden geblocked of verkeer uit komen. maar hc dmc3 heeft ook wel wat natuurlijk ^_^ (ik wil de twee ook zeker niet gaan vergelijken)

het character waar je mee speeld is ook ontzettend goed opgezet ^_^ maar dat moet je zelf achter komen.
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby ricepuppet » 30 Mar 2005, 18:09:12

Ff offtopic Arjen.: ben je Aziatisch?
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Juul » 30 Mar 2005, 20:47:51

ricepuppet wrote:Ff offtopic Arjen.: ben je Aziatisch?


hehe, hoe kom je erbij dat arjen/Yoda Aziatisch is? Vanwege z'n avatar?
User avatar
Juul
 
Posts: 1734
Joined: 24 Sep 2004, 22:41:24

Postby arjen » 31 Mar 2005, 07:05:54

ricepuppet wrote:Ff offtopic Arjen.: ben je Aziatisch?


nope de ^_^ heb ik overgenomen van de japanners in ffxi ^_^
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby ricepuppet » 31 Mar 2005, 09:39:59

Juul wrote:
ricepuppet wrote:Ff offtopic Arjen.: ben je Aziatisch?


hehe, hoe kom je erbij dat arjen/Yoda Aziatisch is? Vanwege z'n avatar?


Omdat ik ergens op een DVD review site van hem een review over een Koreaanse film las. Daarbij dacht ik, omdat (niet beledigd voelen) omdat je spelfouten maakt Aziatisch was :P
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby arjen » 31 Mar 2005, 15:36:45

ah nee dat komt omdat ik dislecties ben ^_^ de spelfouten. maar welke site was dit als ik vragen mag? want volgens mij zwerven er dan nu nogal wat reviews rond. of was dit al een poos geleden? maar japan en ook zkorea vind ik erg interessant.
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby ricepuppet » 31 Mar 2005, 16:37:09

arjen wrote:ah nee dat komt omdat ik dislecties ben ^_^ de spelfouten. maar welke site was dit als ik vragen mag? want volgens mij zwerven er dan nu nogal wat reviews rond. of was dit al een poos geleden? maar japan en ook zkorea vind ik erg interessant.


http://chingu.plexus.leidenuniv.nl/modu ... e&artid=56
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby F-zero » 05 Apr 2005, 19:23:23

Zou GoW NTSC graag willen kopen maar heb geen rooie cent. Het spel moet idd echt heel goed zijn, op gamerankings staat ie nog steeds heel hoog aangeschreven.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby Zeo » 13 Apr 2005, 16:12:17

Damn....ik heb de game inmiddels ook...echt geweldig.
Alleen een probleempje, de game is op de een of andere manier van normal naar esay geswitched(als je op een bepaalde plek meerdere malen dood gaat vraagt 'ie om te switchen naar easy mode, waarschijnlijk heb ik toen per ongeluk op YES geklikt).

Vervolgens heb ik em dus gesaved (op easy), maar ik vind het eigenlijk veel te makkelijk en zou graag terug switchen naar normal. Iemand enig idee hoe dit te doen?
Xbox L!ve Gamertag: Ninzeo
Voeg me toe als je ingemaakt wilt worden met een potje PES 4 ;)
(of Outrun 2, Top Spin, XIII, Halo 2)
User avatar
Zeo
 
Posts: 2032
Joined: 29 Mar 2003, 11:46:32

Postby arjen » 13 Apr 2005, 16:27:54

ja je moet echt instellen of je dan op easy wilt door gaan. ik heb dit niet gedaan en heb daardoor ook geen idee waar je het weer terugzet zo 1 2 3.
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby Zeo » 14 Apr 2005, 17:07:32

Dat is nou net het probleem, het was ook helemaal niet mijn intentie om op easy over te gaan, maar waarschijnlijk heb ik in de gauwigheid toch op YES geklikt. Pas toen ik mijn save wilde laden merkte ik dat ik op easy bezig was. Toch wel jammer, want het moet allemaal niet té makkelijk worden. En om nou 3.5 uur overnieuw te spelen zie ik ook niet echt zitten.

Damn, echt balen...
Xbox L!ve Gamertag: Ninzeo
Voeg me toe als je ingemaakt wilt worden met een potje PES 4 ;)
(of Outrun 2, Top Spin, XIII, Halo 2)
User avatar
Zeo
 
Posts: 2032
Joined: 29 Mar 2003, 11:46:32

Postby Markam » 31 May 2007, 07:59:47

ouwe topics omhoog schoppen:

heb sinds maandag een ps2 te leen en had GoW gedownload om te kijken hoe ie was. Maar tering de tering zeg wat een vette game. Ik ga em straks meteen kopen! PoP vond ik al gave games, maar dit is helemaal vet. Het sfeertje en natuurlijk een super bruut character! Meteen effe een memcard erbij want ik heb gisteren een paar uur zitten spelen zonder dat ik kon saven...

Voor de mensen die dit nog niet geprobeert hebben, kopen die handel, want hij is maar 20 eurie (platinum)
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem


Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group