JAP PS2 importeren

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Appie » 26 Apr 2004, 16:17:38

@Speedy een console kan een waarde hebben die je er zelf aan geeft. Genot kent geen algemene prijs, die kan je er hoogtens alleen zelf op plakken voor jezelf.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">GT4 kan ik zo dus ook eerder spelen(ook online met JAP console???)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Is in theorie wel mogelijk. Ligt er een beetje aan of Sony moeilijk gaat doen met shit dat je een Central Station Account moet hebben. En nee, niet omdat ik er niet mee kan connecten(nog steeds niet [:D] ben gvd te lui om te bellen [:D]), maar omdat je daar dus je gegevens invoert en die gegevens worden geloof ik gechecked. Adres e.d. moeten dus kloppen (moet dus JPN adres hebben). Anders disconnecten ze binnen no-time je handel. Maar als GT4 gewoon het principe volgt van NFS:U, PSO etc. etc., dan moet het geen probleem zijn. Geen idee of GT4 ook een maandelijks fee wil, maar dat is als je gewoon kan connecten met het spel, is dat in principe zo gedaan.

Als je USA Xbox Live wilde activeren moest je ook een USA adres hebben, dus misschien haalt Sony dezelfde geintjes uit voor hun GT4 m.b.v. \"Central Station\" fratsen.

(Tuurlijk kan je een adres opzoeken uit Japan of Amerika om je JPN/USA PS2 online te krijgen. Maar tot het spel er is heb ik geen idee aan welke criteria je moet voldoen. Maar als je wil is er altijd wel een weg om je JPN/USA console online te krijgen hier. Gewoon ff afwachten tot die uit is)
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby BDT » 27 Apr 2004, 07:16:42

Hmmm, i\'ll see...

Eerst maar eens Prologue spelen en Virtua Racing [:)]

Kheb er ook nog goedkoop lowrider bij [:)]

Hij is trouwens gistermiddag geshipped, dus ik hoop hem deze week nog te hebben.... [:)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Previous

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 41 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group