Zit er over te denken een US PS2 te importeren ^_^

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Appie » 05 May 2004, 21:14:25

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Drax</i>
<br />Heb je wel US netwerkadapter besteld??? DIe heb je namelijk ook nodig vanwege de US cd die er voor nodig is...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
LOL mijn reply nooit gelezen op jou post op Inside Gamer? Anyway wat ik daar ongeveer zei:

Dat zal verre van nodig zijn naar mijn idee. Elk zelfrespecterend online spel heeft een ISP setup menuutje erin zitten en aangezien Sony geen ene fuck heeft te maken met de PlayOnline servers van Square-Enix, zal het cd\'tje niet nodig zijn.

Maar ik heb wel het PS2 Online Pack besteld, dus ik krijg sowieso dat cd\'tje, maar nodig hebben? Ik betwijfel het ten zeerste. Waarom haal ik dan wel een Network Adaptor erbij als ik er toch al 1 heb? Ik ben lui(*heeft ook 1 BBA voor z\'n JPN Cube en 1 voor z\'n EU Cube* [:D], lollige sidenote: 1 JPN BBA import en 1 gewoon gekocht bij de Mediamarkt (PAL dus [:D]))

Maar zo\'n PS2 Network Adaptor is niet 1,2,3 verwisselt (tot in tegenstelling van de Cube), dus had ik al helemaal geen zin in gekloot met 1 Network Adaptor voor twee PS2\'s. En om dan een PS2+Network Adaptor Pack te laten liggen als die t.o.v. een USA PS2 only (dus geen fratsen) maar 20 dollar verschilt, koop ik het Online Pack [:D][:P]

En ik geloof dat ik bij me Online Pack ook nog ATV Offroad Fury 2 krijg.
Vraag me niet waarom, maar een Network Adaptor en een online gamepie voor 20 dollar extra hoor je mij niet over klagen [:D][8D][:P]

Waar ik nog wel aan moet denken is dat ik een stepdown converter moet kopen.
Anders wordt er weinig gespeeld op me USA PS2 (krijg hem niet bij me bestelling in zoverre ik weet).
Ff denken Japan was 110 Volt en USA 100 Volt toch? Of juist andersom?
Moet iig een 100 (of meer) Watt step down converter hebben voor me PS2, minder is niet goed, maar wat was dat voltage voor de USA ook alweer?
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Drax » 05 May 2004, 22:08:28

Haha had ik idd niet gelezen. Ik kom daar echt 1 x in de 3 maanden ofzo (das ook genoeg). De gezelligheid mist op dat forum;) Maar had er inderdaad niet over nagedacht dat een dergelijke functie in het spel is ingebouwd... IK zit nog steeds te wijfleen om te halen... Heb nu alleenw eer veel geld uitgegeven aan die famicom sp
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby Appie » 05 May 2004, 22:25:02

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Drax</i>
<br />Haha had ik idd niet gelezen. Ik kom daar echt 1 x in de 3 maanden ofzo (das ook genoeg). De gezelligheid mist op dat forum;) Maar had er inderdaad niet over nagedacht dat een dergelijke functie in het spel is ingebouwd... IK zit nog steeds te wijfleen om te halen... Heb nu alleenw eer veel geld uitgegeven aan die famicom sp
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Ja, dat forumpje is wat anders dan hier, maar heeft hier en daar ook wel zijn leuke dingen. Maar Drax zo\'n dergelijke functie zat al ingebouwd bij PSO op de DC, ok de JPN versie [:D], maar die heb jij ook gehad [:)]

Btw die Famicom SP...
De \"ECHTE\" Limited Edition of gewoon die standaard Famicom SP versie?
Zag de \"ECHTE\" Famicom SP laatst nog staan voor 850 dollar Buy Now op Ebay [:D] (zie auction hieronder).
Dus dan snap ik wel dat je veel geld kwijt was als het om die Famicom SP gaat [:D]

Deze bedoel ik met de \"ECHTE\" Famicom SP
Image
([url=\"http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=62054&item=8103127240&tc=photo#ebayphotohosting\"]van deze Ebay auction genomen[/url])
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby NiGHTS » 06 May 2004, 07:48:17

moet je is in je Donkey Konga spel kijken, daar zit een of ander kaartje bij met een plaatje van die Famicom SP met het getal 3000 erbij... en nog een andere kaart met een code, was dat misschien een kaart waar mee je zo\'n ding kon winnen?? Misschien heeft een van ons dan wel recht op zo\'n ding [:D]

iedergeval wat ik nooit snap is of er nou 2 verschillende zijn, want zoek maar is het verschil tussen dat ebay plaatje en deze:
Image

dat scharnier is dus rood en bij die ander wit [?]
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Mier » 06 May 2004, 08:09:20

en het kadertje rond het scherm is bij de 1e rood en bij de 2e zwart.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby KiWi » 06 May 2004, 08:47:56

GBA SP Famicom LE heeft een goudkleurige plaatje/cover over de D-Pad en de twee buttons. Een standaard GBA SP Famicom heeft een wit cover over de D-pad en de twee buttons.
KiWi
 
Posts: 2496
Joined: 24 Jan 2002, 20:07:00

Postby Drax » 06 May 2004, 10:18:27

Ik heb helaas de nomale famicom sp. Maar goed die blijft natuurlijk geweldig. Heb net even bij donkey konga gekeken en daar zit inderdaad zo een kaart bij... We halen tijdens onze segaforum japan trip (zie sega event gedeelte) allemaal die limited famicom op met die donkey konga kaartjes;)
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby NiGHTS » 08 Jun 2004, 12:52:42

we waren hier ook al offtopic bezig, maar Appie mooi verslag, en die plaatjes zijn echt geweldig. Vooral die landschap verschillen (met daarbij regen, dag/nacht) zijn leuk om te zien en dat je met die boot gaat is ook geweldig. Nu nog een plaatje dat je aan het vissen bent [:D]
Image
Image
Image
Image
Image
Image


deze pictures doen me denken aan Zelda OOT [:)]:
Image
Image

iedergeval lijkt het me een verslavend spelletje... speel je je andere games eigenlijk nog wel? [:p]
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Drax » 08 Jun 2004, 18:55:18

Ziet er goed uit:D Wordt ook al gek gemaakt met plaatjes van boellie en Appie...
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby Appie » 08 Jun 2004, 20:06:32

ik heb vele pogingen gedaan om een pic te maken als IK aan het vissen ben, maar dat \'mag\' niet van de game. Hij hanteert het als cutscene blijkbaar (daarin kan ik ook geen pics maken)

Die boom is echt Deku Tree ja ^^ (bullshit verhaal in de game dat de boom om de toren is gegroeid, ja me ass, je hebt gewoon de Deku Tree gekapt en op die toren gedouwd ^^ )

Die boom staat trouwens in het stadje waar ik woon (of iig vandaan kom): Windurst
(je kan aan begin van game kiezen of je uit Bastok, San d\'Oria of Windurst komt)

Ben inmiddels lv24White Mage (met Black Mage sub) en zit nu te wachten in Windurst op Face, die als het goed is ook nog online komt vanaaf, binnen nu en een 1,5 uur denk ik.
Waarom duurt dat zo lang? Patches...

Zal er of course ook wat pics van maken als hij er is.

En nee ik speel geen enkel ander spel meer sinds dit spel ^^
En dat vind ik ook helemaal niet erg ^^

Edit:
Hier zijn de pics [:D]

Wat pics van inside Heaven Tower
De stek waar de Star Sybel zit (female Tarutaru), de leidster van Windurst.
Kon helaas geen pics van haar maken, zag haar alleen in een cutscene.
Image

Image

Terwijl ik wat zat te craften in the Weaver\'s Guild kwam ik in ene dit tegen:
Een bruidje:
Image

Image

Image
Japanners zijn op het moment de enige die kunnen \'trouwen\' in de game, maar daar komt bij de volgende expansion of update verandering in als ik het goed heb begrepen. Outfitje kost zo\'n 80.000 gil bij elkaar (valt best mee als je sommige dingen voor een paar miljoen ziet weggaan ^_^\' )

Snapshotje vanuit Qufim
Image
Het ligt in het noorden van Vana\'diel dus ondanks de zon, loop je hier in de sneeuw :)

En Face is ook online:
Image
Begint als Mithra Red Mage

Eerste battle van Face [:D]
Image

Ff healen na battle
Image

En wat chillen [8D]
Image
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Fonzi » 09 Jun 2004, 14:59:18

Goddamn, dat ziet er allemaal heel leuk uit !

Appie, zijn de battles is realtime zoals in PSO ?
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby Appie » 09 Jun 2004, 15:34:50

Hmmmm nee.
Je kan het best vergelijken met het FFX-2 systeem.
Het gaat allemaal op basis van menuutjes en als je bijvoorbeeld een spell kiest, moet je een paar secs wachten tot het metertje vol is om hem te kunnen casten. Je zwaardje, gun of stok zelfs (mages horen niet vooraan de battlefield) zal als je in range staat voor desbetreffend wapen wel uit zich zelf gaan slaan (hoef je nix voor te doen). En dat slaat raak of niet [:D] enemies werken met hetzelfde principe, die moeten ook w88 tot hun metertje is volgeladen voor een spell bijv en ondertussen heb je de mogelijkheid (net zoals dat ik een spell zou casten) ze te interrupten zodat ze hun cast niet kunnen afmaken.

Melees draaien voornamelijk op weapon skills. Voor weapon skills moet je TP boven de 100% zijn (zie TP als je Limit Break meter). Weapons skills kunnen melees ook linken, mits ze 3secs na elkaar worden uitgevoerd en dan zou een Mage er nog een spell overheen kunnen gooien voor Magic Burst zodat het totaal plaatje HEEL veel damage wordt. Zulke Weapon Skills combo\'s vergen natuurlijk timing (iedereen moet op 1 lijn zitten aangezien er maar 3secs tussen iedere weapon skill mag zitten en een Magic Burst moet plaatsvinden binnen 1 seconden na een Renkei (=combo van 2 weapon skills). Door middel van compleet naar wensen editen knopjes (waar je ook text, geluidjes in kan gooien en wachttijden) is dat af te stemmen op elkaar. Die knopjes heten macro\'s

De beestjes waar tegen je vecht werken zelf ook nog volgens een leuk \'agro\' systeem.
Stel ik sta als whm iemand te healen, het beestje (de mob) vindt dat niet leuk dat ik iemand sta te healen die op hem in staat te rossen, dus komt die achter mij aan om mij eerst te killen, uiteraard is meneer die ik net stond te healen aan het front niet blij met deze ontwikkeling aangezien zijn healer wordt gekilled en \'provoked\' het beestje terug naar hem. Zo heb je dus een systeem waarin ik niet als een gek kan casten om iedereen vol te houden of het mormel met aanvals spells te irriteren als de lui aan het front niet kunnen provoken, want als zijn niet kunnen provoken, of de \'hate\' van het mormel niet op zich kunnen houden, ben ben ik dus dood.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby fenix the hunter » 09 Jun 2004, 15:57:22

tis een cool spel. tja alleen het zelfde verhaal als pso : credit card !!@$#%
fenix the hunter
 
Posts: 1130
Joined: 29 Apr 2003, 14:55:16
Location: Uzbekistan

Previous

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 40 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group