T.H.U.G.2

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

T.H.U.G.2

Postby Mier » 18 Oct 2004, 09:12:17

nou hij is er weer hoor,de nieuwe tony hawk\'s inderground.
sinds vorige week in de winkel op ALLE platformen (ja zelfs pc).
wie heeft hem allemaal?
ik ben nu een paar uurtjes bezig en ik vermaak me er wel kostelijk mee,al vraag ik me wel af welke kant ze strax op gaan met de thps serie.
Image

story mode:
door deze mode hadden ze het misschien beter \"jackass the game\" kunnen noemen,je speelt met \"team tony hawk\" tegen \"team bam margera\" en ze noemen het \"the world destruction tour\".
je wordt in een stad gedropt en moet daar weer bepaalde opdrachten doen,die dan wel weer vaak zo bizar zijn dat ik me vaak afvraag wat het nog met skaten te maken heeft.
zo moet je in ieder level wel iets van tomaten of appels naar voorbijgangers gooien.
Image


dan heb je nog de guest characters,dit is het enige waar ik me aan heb lopen ergeren in de game,je moet met een \"niet-skate\" character bepaalde opdrachten doen.
zo speel je onderandere met een gozer in een electrische rolstoel,steve-o op een mechanische stier en een aborigonal op een kart.
gek genoeg kunnen deze gasten alles wat de skaters ook kunnen,grinden,ollies etc.

de levels zijn weer supergroot,nog groter dan de levels in t.h.u.g.1.
barcelona,berlijn,australie,ze zitten weer helemaal volgepropt met grindbare obstakels,quarterpipes,pools en ramps.
zoals bij t.h.u.g. ook al het geval was,is het speelveld niet beperkt tot de begane grond,maar kan je ook met behulp van ladders en liften tot hoog in de levels spelen,en maak je dus ook vaak gebruik van de daken,hoogspanningskabel etc.Image
het mardi grass level is dan wel weer wat \"over the top\" en dient dus ook duidelijk om het jackass gehalte omhoog te houden.de stad is bezeten door kwade geesten en zombies dwalen er rond (???).

de moves zijn eigenlijk hetzelfde gebleven en er zijn wat nieuwe mogelijkheden bij gekomen.de wallplant is nu veranderd in \"sticker slap\" je laat dus na een wallplant een sticker achter op de muur,dit heb je soms nodig om geheime gebieden te bereiken of om bepaalde opdrachten te vervullen.
grafitie,waarschijnlijk hebben ze goed gekeken naar jet set radio want ook grafitie speelt nu een rol in t.h.u.g.2,zo moet je (net als bij jsr)tags van tegenstanders overtaggen en kan je ook zelf je eigen pieces en tags ontwerpen.
Image
wat ik ook weer erg jammer vind is dat ook deze game gevallen is voor de \"matrix slomo\" je kan door de l3 knop in te drukken de game vertragen met de bijbehorende effecten natuurlijk (burnout3 any1?),en daardoor in je slomo nog brutere combos maken.
een wel grappige maar verder nutteloze toevoeging is dat je na een bail je board kan breken of wegschoppen door heel snel te bashen op het driehoekje.
Image

ikzelf ben niet zo\'n fan van de verhaallijnen in t.h.u.g. 1 en 2 maar gelukkig is in t.h.u.g. 2 de classic mode terug!
gewoon zoals tony vroeger was:collect skate,find the secret tape etc.

de online play is hetzelfde gebleven als bij t.h.u.g.1,gewoon vloeiend met 8 man tegelijk in een level rondskaten en minigames spelen als grafitie,king of the hill,of trick attack.
je kan zoals altijd een doorsnee usb toetsenbord op je ps2 aansluiten om lekker tussendoor te chatten.

eigenlijk is t.h.u.g.2 een kruising tussen tony hawk en jackass,maar door de classic mode koop je dus eigenlijk 2 games in 1,de game is weer zo groot dat je er wel een tijdje over doet om de game uit te spelen.al vraag ik me wel af welke richting de tony games hierna op zullen gaan.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby twisted » 18 Oct 2004, 10:18:21

been there, done that....
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Postby ManoRevolver » 18 Oct 2004, 16:45:09

Heb \'em nog niet maar ziet er ruig uit.
Tony Hawk games rule.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Mier » 18 Oct 2004, 16:59:25

hij is echt erg groot,tot nu toe heb ik 15(!!!) levels unlocked,waaronder een aantal retro levels uit tony 1 en 3.ik zal nog niet te veel verklappen,maar de classic mode is echt een aanrader!
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby ManoRevolver » 18 Oct 2004, 17:20:12

Hard.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Fashion » 18 Oct 2004, 17:41:32

ja ik vind tony hawk best leuk mare het is allemaal het zelfde deel 4 vond ik nog het leukst!
User avatar
Fashion
Segaforum Medic
 
Posts: 1268
Joined: 31 May 2004, 07:57:43
Location: bergeijk

Postby ManoRevolver » 18 Oct 2004, 20:09:58

Wat is de soundtrack van THUG 2?
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Mier » 19 Oct 2004, 21:01:11

er zullen nummers tussen zitten waarvan je denkt:\"wat doen die in t.h.u.g.?\" zoals johnny cash en frank sinatra enzo,vaak zijn dit nummers die voorheen in skatevideo\'s zijn gebruikt bij videoparts van proskaters,ik denk dat ze daarmee het \"keepin\'it real\" gehalte bij de echte skaters erin willen houden.

Frank Sinatra - \"That\'s Life\"

The Doors - \"Break On Through (To The Other Side)\"

Johnny Cash - \"Ring of Fire\"

Ramones - \"Rock \'N Roll High School\"

Sugarhill Gang - \"Rappers Delight\"

Metallica - \"Whiplash\"

Red Hot Chili Peppers - \"The Power of Equality\"

The Stooges - \"1970\"

X - \"Los Angeles\"

Violent Femmes - \"Add It Up\"

The D.O.C. - \"Whirlwind Pyramid\"

Jimmy Eat World - \"Pain\"

Rancid - \"Fall Back Down\"

The Explosion - \"Here I Am\"

Melvins - \"Sweet Willy Rollbar\"

Distillers - \"Beat Your Heart Out\"

Less Than Jake - \"That\'s Why They Call It A Union\"

Faith No More - \"Mid Life Crisis\"

Ween - \"It\'s Gonna Be A Long Night\"

Joy Division - \"Warsaw\"

Dead Boys - \"Sonic Reducer\"

Brand Nubian - \"Punks Jump Up To Get Beat Down\"

Cut Chemist - \"Drums of Fire\"

The Germs - \"Lexicon Devil\"

Disturbed - \"Liberate\"

The Living End - \"End of the World\"

Fear - \"I Love Livin In The City\"

Audio Two - \"Top Billin\"

Pete Rock & C.L. Smooth - \"Soul Brother #1\"

Das Oath - \"Awesome R***\"

Libretto - \"Volume\"

Handsome Boy Modeling School - \"Holy Calamity\"

Zeke - \"Long Train Running\"

Lamb of God - \"Black Label\"

3 Inches of Blood - \"Deadly Sinners\"

The Hiss - \"Back On The Radio\"

25 Ta Life - \"Over the Years\"

Nebula - \"So It Goes\"

Aesop Rock - \"No Jumper Cables\"

Living Legends - \"Night Prowler\"

Atmosphere - \"Trying To Find A Balance\"

Suicide Machines - \"High Anxiety\"

The Casualties - \"Unknown Soldier\"

Diverse - \"Certified\"

Ultramagnetic MC\'s - \"Ego Trippin\"

Camaros - \"Cheesecake\"

Steele Pulse - \"Born Fe Rebel\"

Ministry - \"No W\"

Grand Puba - \"I Like It\"

Operatic - \"Interested In Madness\"

Mike V & the Rats - \"Never Give Up\"

Dead End Road - \"Sin City\"

Melbeatz feat. Kool Savas - \"Grind On\"
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby ManoRevolver » 19 Oct 2004, 22:09:33

Ik weet wel wat Johnny Cash er tussen doet!!!
Ring Of Fire is namelijk een GODENnummer.

Casualties, 25 Ta Life, Das Oath, Dead Boys, Rancid... hard!
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Mier » 20 Oct 2004, 21:31:53

hehehe ik zie dat er een nummer van mike V and the rats tussenzit,dat is de band van mike vallely,de hardste skater ooit.
hij heeft nu een documentaire/film uit \"mike V\'s greatest hits\" en die hits bedoelen ze letterlijk omdat ie de hele video overal skate-hatende gasten en securityguards in mekaar hoekt.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Menno » 23 Oct 2004, 19:14:55

Ik wil em erg graag halen maar PES4 en GTA SA zorgen ervoor dat ik eigenlijk geen geld heb voor deze titel... [:(] Dan maar even wachten tot hij platinum is.
User avatar
Menno
 
Posts: 853
Joined: 31 Aug 2001, 21:58:43

Postby Xizor » 23 Oct 2004, 19:44:07

hmm ik heb het voorlopig ff gehad met Tony games; ik blijf er gewoon te slecht in om er echt van te kunnen genieten; zelfde heb ik eigenlijk met GTA:SA.. ik heb het nu wel gezien, en het zal ZEKER een goed spel zijn maar het spreekt me niet meer aan...
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Mhajonides » 26 Oct 2004, 10:50:07

Nou mier, ik als trouwe fan heb hem vandaag gekocht voor ps2. Ik dacht ik doe er meteen een bb adaptor bij maar die zijn tegenwoordig slecht leverbaar doordat dat nieuwe type ps2 uitkomt. Maar als ik mijn bba koop aan het einde van de week dan moeten we maar een keertje online meeten.
Ik ga nu lekker spelen... Ltrz
Mhajonides
 
Posts: 1992
Joined: 19 Sep 2001, 15:50:00
Location: Netherlands

Postby BDT » 26 Oct 2004, 19:12:33

Same 4 me. Ik heb GTA:SA en PES4 nog in aantocht. En Killzone en halo2. Moet Outrun2 nog uitspelen en NFSU2 komt ook nog binnen.

Ik denk dat ik mijn vakantiedagen maar eens op moet maken[:P]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT


Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group