Sony NGP

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Sony NGP

Postby blackdragon » 05 Feb 2011, 17:06:58

Sony komt met de new generation portable waar denk ik iedereen wel over heeft gelezen onderhand.

http://www.youtube.com/watch?v=5-p5D0J6ea8

Eén van de functionaliteiten van de Next Generation Portable is de ondersteuning van 3G, toch wil Sony nog wel iets recht zetten met ons.

Het bedrijf zal haar nieuwste handheld in diverse modellen op de markt brengen en slechts één van deze versies zal een 3G-functionaliteit bevatten. Tegelijkertijd heeft ieder model wel de beschikking over Wi-Fi.

Sony is nog in gesprek met diverse bedrijven voor de ondersteuning van 3G, echter dient de consument net als bij de Apple iPad wel te betalen voor deze functies.

De accu van deze nieuwe handheld gaat 4 tot 6 uur mee wordt er gezegd.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Sony NGP

Postby kevin » 06 Feb 2011, 15:20:23

Graphics zijn wel mooi, maar ik word er verder niet warm of koud van.
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: Sony NGP

Postby markdegeweldenaar » 07 Feb 2011, 07:33:27

Dat ziet er zeker goed uit.

Maar wat is het doel van 3G? Mijn ervaring is dat het vaak niet stabiel genoeg is om een mooie, constante verbinding tot stand te brengen waarmee ik online zou willen gamen. Daarnaast is op heel veel plekken wifi beschikbaar. Voor updates en zo is het dus ook niet nodig. Misschien dat het handig is om mee te internetten, maar dat kan waarschijnlijk makkelijker op een telefoon met een (al dan niet touch-screen) toetsenbordje.

Is het interessanter voor andere landen?
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn


Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group