wat is DE Telefoon voor games?

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

wat is DE Telefoon voor games?

Postby kevin » 28 Apr 2009, 18:50:03

Vrienden !

Mijn abonnement is weer afgelopen, dus tijd om te verlengen of een nieuwe af te gaan sluiten.

Vroegah had je nattuurlijk de Ngage, maar er zal al wel wat beters te verkrijgen zijn ondertussen toch ? :roll:

en uiteraard hoort daarbij een nieuw toestel, ben ook wel weer uitgekeken op mijn huidige LG Viewty, wil nu gaan voor een telefoon die vooral erg geschikt is om op te gamen,

Ik heb al het 1 en ander gegoogled,maar ben eerlijk gezegd niet echt thuis in de telefoonmarkt, heb wel wat telefoontjes op het oog ( Iphone, Samsung omnia HD, N97 )

Mijn interesse gaat dit keer voornamelijk uit naar de mogelijkheid om ook ( mooie ! ) games te kunnen spelen op het toestel.

Iemand enig idee? Of iemand wellicht ervaring met een toestel ?

bedankt alvast!
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: wat is DE Telefoon voor games?

Postby mayu-kun » 28 Apr 2009, 20:21:05

als je nog een jaartje wacht, is er ws wel zoiets als de Nintendo DSiPhone :mrgreen: :mrgreen:
owns: Saturn, Dreamcast & NeoGeo Pocket, al de rest onlangs verkocht

my collection
User avatar
mayu-kun
 
Posts: 1025
Joined: 01 Sep 2007, 19:22:01
Location: belgie

Re: wat is DE Telefoon voor games?

Postby kevin » 29 Apr 2009, 15:35:46

Nah Nintendo gaat dat echt niet doen.
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: wat is DE Telefoon voor games?

Postby Cyberbeast » 30 Apr 2009, 21:22:32

Gamen op een telefoon is nog steeds bagger.
Image
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Re: wat is DE Telefoon voor games?

Postby kevin » 01 May 2009, 14:58:57

ok, duidelijke taal.
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: wat is DE Telefoon voor games?

Postby music_maniac1965 » 01 May 2009, 16:03:33

volgens diverse mensen is de iphone tot nu toe dan nog het meest geschikt om te gamen. let wel, dit heb ik niet zelf kunnen checken, dus of de bestuuring dan ook verbeterd is vergeleken met andere telefoons zou ik niet weten.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: wat is DE Telefoon voor games?

Postby ReinieR » 01 May 2009, 16:07:30

Ik vind gamen op een telefoon ook niks.. Ik heb wel een emulator voor de mega drive, master system en nes op mijn Touch Pro, werkt wel goed, en is wel geinig. Op een iPhone lijkt het me dan weer niks. Het lijkt mij dat je weinig ziet ivm je vingers op het scherm. Maar daar kan ik verder niet over oordelen, aangezien ik nog nooit een game op een iPhone gespeeld heb.
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Re: wat is DE Telefoon voor games?

Postby kevin » 01 May 2009, 16:17:15

Ik heb zelf een aantal games op de iphone gespeeld, wel een leuk scherm dat zich er opzich prima voor leent, maar vond de besturing in veel gevallen niet optimaal.
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: wat is DE Telefoon voor games?

Postby music_maniac1965 » 02 May 2009, 16:43:06

gister avond kwam een vriend langs die outrun op de xbox360 wilde zien, maar hij had dus zijn iphone bij zich. ik heb er ff mee kunnen spelen, en ik moet zeggen dat het mij best meevalt. het is wel zo dat je niet de volledige controlle hebt over bijvoorbeeld een race spel. je hoeft alleen te remmen (onder in het scherm, waar je 2 apparte rem pedaalen zijn getekend wat je moet aan raken) en te stuuren. maar de leukste spellen op de iphone vond ik een touch spel waarbij je een balletje naar een ster moest verplaatsen door grappige vormpjes te tekenen met je vinger. ook de bewegings sensor in die telefoon is erg goed, en leuk gebruikt in zo'n spel waarmee je een stalen knikkertje naar de finish moet leiden zonder in een gat te vallen. ook een spel met raggdoll physics waar je een slingerend aapje naar de goal moet slingeren en sterren verzamelen gebruike het touch scherm erg goed.

alles bijeen vond ik de iphone geweldig voor die abstracte games die je niet op een ds of psp kunt en krijgt te spelen, maar dat race spel was dan wel redelijk mooi, en vloeiend, de bestuuring kon mij niks bekoren. toch, als ik zou moeten kiezen of die telefoon een behoorlijke portable handheld kunt vervangen, daar zou ik toch nee op moeten zeggen, maar dat is puur mijn eigen mening, en ik hecht meer waarde aan een goede race game, dan abstracte games. begrijp me niet verkeerd, die apparte spellen zijn leuk om te doen, maar moest ik kiezen koos ik toch nog voor de DS en/of de PSP.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: wat is DE Telefoon voor games?

Postby ManoRevolver » 31 Aug 2009, 21:36:36

Ik heb momenteel even zo'n pre-paid van Vodafone, Sudoku werkt er echt goed op.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Re: wat is DE Telefoon voor games?

Postby kevin » 31 Aug 2009, 21:37:15

heb een HTC touch HD gehaald, best cool ding, sommige games zijn nog best ok! maar speel ze al niet meer :mrgreen:
Image
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Re: wat is DE Telefoon voor games?

Postby ManoRevolver » 31 Aug 2009, 21:39:50

Op mijn Sony Ericsson speelde ik alleen Gunbird, ken die game uit mijn hoofd inmiddels, maar speel 'em nog steeds graag. Op mijn Omni heb ik eigenlijk nooit echt gegamed, echt puur alleen voor muziek en films gebruikt. Binnenkort weer een abo afsluiten en weer een slick telefoontje halen. Wat ik nu heb is echt een joke :lol:.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam


Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group