Zelda: The Phantom Hourglass (NDS)

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Zelda: The Phantom Hourglass (NDS)

Postby Mier » 05 Oct 2007, 16:48:28

Ben net even bezig geweest om de eerste dungeon uit te spelen en de eerste boss te verslaan.
Tot nu toe vind ik het een geweldige game!
Een complete besturing met de stylus die perfect werkt.
Om een boomerang te gooien teken je de richting met je stylus, aantekeningen maken op je map met de stylus.
het zit allemaal erg goed in mekaar.
De graphics vind ik ook erg mooi voor een DS game.
Het is in dezelfde stijl als de windwaker en het verhaal is ook het vervolg erop.
De DS wordt steeds vetter met dit soort titels.

Iemand anders al bezig met deze game?



Image
Image

Image
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Fashion » 05 Oct 2007, 21:34:09

zeker ben nu in de 2e dungon! wat een vette game zeg! helemaal zelda en de besturing is ook geweldig!
Image[/url]
User avatar
Fashion
Segaforum Medic
 
Posts: 1268
Joined: 31 May 2004, 07:57:43
Location: bergeijk

Postby Markam » 06 Oct 2007, 09:10:33

Ghe wilde net al gaan posten wat voor geweldige game dit is. Besturing met alleen de stylus is echt geweldig! Enige nadeel is de save functie. Saven kan op elk moment, maar dan begin je na opstart wel weer aan het begin van de dungeon (ook al blijft alles wat je tot dan toe gedaan hebt gedaan) dit komt het even snel spelen (bv in de trein) niet echt ten goede ook omdat een dicht geklapte ds in tegenstelling tot een standby psp snel leeg is...
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Mier » 06 Oct 2007, 21:15:21

Markam wrote:Ghe wilde net al gaan posten wat voor geweldige game dit is. Besturing met alleen de stylus is echt geweldig! Enige nadeel is de save functie. Saven kan op elk moment, maar dan begin je na opstart wel weer aan het begin van de dungeon (ook al blijft alles wat je tot dan toe gedaan hebt gedaan) dit komt het even snel spelen (bv in de trein) niet echt ten goede ook omdat een dicht geklapte ds in tegenstelling tot een standby psp snel leeg is...


Bij alle zelda´s is dit het geval, maar alles wat je tot dan toe in de dungeon hebt gedaan is nog intact.
Je kunt dus gewoon doorlopen tot waar je was.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Markam » 08 Oct 2007, 08:54:07

zit alleen nu in een dungeon waar je een sleutel moest pakken om de deur te openen. Daarna gesaved, maar nu ik terug kom zijn die grote ridders er nog steeds, de deur is op slot maar de sleutel ligt niet meer in het level..
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Lan Di » 08 Oct 2007, 20:41:53

Markam wrote:zit alleen nu in een dungeon waar je een sleutel moest pakken om de deur te openen. Daarna gesaved, maar nu ik terug kom zijn die grote ridders er nog steeds, de deur is op slot maar de sleutel ligt niet meer in het level..


zit die niet in je inventory?
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby blackdragon » 19 Oct 2007, 21:16:15

Vind het wel een lekkere game hoor het speelt lekker weg, maar naar mijn mening wel wat te makkelijk. Niet dat het zo erg is, want heb toch geen zin om weken op de DS te spelen. Soms heb ik wel het gevoel dat er net wat meer uit dit spel te halen was.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Mier » 19 Oct 2007, 21:52:36

Lan Di wrote:
Markam wrote:zit alleen nu in een dungeon waar je een sleutel moest pakken om de deur te openen. Daarna gesaved, maar nu ik terug kom zijn die grote ridders er nog steeds, de deur is op slot maar de sleutel ligt niet meer in het level..


zit die niet in je inventory?


Klopt, ik heb dit ook een keer gehad, als het goed is kan je gewoon de deur openen waarvoor de sleutel bedoelt was.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44


Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group