God of War PSP

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Re: God of War PSP

Postby blackdragon » 16 Mar 2008, 10:27:16

Tsja ik vind van wel ben helemaal niet zo van de Sony games maar God of War vind ik toch wel geweldig. En voor de PSP is het het zeker waard want zeg nou zelf zoveel nieuwe geweldige games komen er nou ook weer niet uit voor de PSP het aanbod met nieuwe games is maar mager. Alleen Papaton is onlangs nog verschenen wat nog goede cijfers haalde en nieuw is. Bovendien waar Assassin's Creed niet de hype waar maakte, ookal was de game wel vermakelijk vond ik dat van God of War wel dat ze het hebben waar gemaakt.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: God of War PSP

Postby Xizor » 16 Mar 2008, 10:29:28

psies; God of War = uber, zowel GoW1, GoW2 als GoW:COO
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Re: God of War PSP

Postby Markam » 17 Mar 2008, 08:10:16

blackdragon wrote: Alleen Papaton is onlangs nog verschenen wat nog goede cijfers haalde en nieuw is.


aleen jammer dat ie in amerika 20 dollar kost, terwijl er hier 45 euro voor gevraagd wordt.
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Re: God of War PSP

Postby Stepz » 18 Mar 2008, 19:07:56

Ik heb ook nog nooit een God of War (schrijf het maar voluit, anders denk ik continu dat mensen het over Gears of War hebben :?) gespeeld.
Hoor van een hoop mensen dat ie tof is... Misschien toch maar eens de ps2 versie kopen als ik weer in NL ben.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: God of War PSP

Postby Donny K. » 23 Mar 2008, 17:31:32

Koop 'm in Suriname . . . Amerikaanse prijzen. Lekker cheap. (Wel goed zoeken, niet zoveel gamestores in Paramaribo :P [weet niet of brokopondo nog games verkoopt] )

Enne. Wat het niet begrijpen van de hype a la assassin's creed betreft . . . dat kan ik mij wel voorstellen. Maar God of war is echt heel goed. Spectaculair, grof en speelt lekker weg. Gewoon een hele goede hack & slash platformer met puzzel elementen. Zijn dat jouw favo genres? Halen. Het maakt niet uit welk deel je haalt, ze zijn allemaal vet!
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Re: God of War PSP

Postby blackdragon » 24 Mar 2008, 15:35:57

Markam wrote:
blackdragon wrote: Alleen Papaton is onlangs nog verschenen wat nog goede cijfers haalde en nieuw is.


aleen jammer dat ie in amerika 20 dollar kost, terwijl er hier 45 euro voor gevraagd wordt.


Ja dat is idd jammer, maar dat gebeurd helaas met wel meer games.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: God of War PSP

Postby Loempiavreter » 24 Mar 2008, 21:08:25

Donny K. wrote:Maar God of war is echt heel goed. Spectaculair, grof en speelt lekker weg. Gewoon een hele goede hack & slash platformer met puzzel elementen. Zijn dat jouw favo genres? Halen. Het maakt niet uit welk deel je haalt, ze zijn allemaal vet!


Als fan zijnde van Beat'em up/Brawlers/Hack'n Slash, vond ik God of War 2 gewoon slecht. Speelt meer in op het spectaculair zijn dat er goed doordacht geknokt kan worden. Spel zit trouwens wel aan de erge makkelijke kant.

Er is maar 1 "God" op de ps2 en dat is voor mij God Hand.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Re: God of War PSP

Postby Markam » 25 Mar 2008, 22:01:27

even een vraag van geheel andere orde. Ik had een nl playstation store account. Nou heb ik net ook een us account genaakt. Als ik nu iets op de psp wil zetten geeft ie aan dat de psp geactiveerd is met een andere account, en dit gewist wordt als ik verder ga. Dat zou dus betekenen dat alle dingen die ik heb gedownload met de nl account niet meer werken, maar kan ik dit onbeperkt heen en weer wisselen?
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Re: God of War PSP

Postby blackdragon » 30 Mar 2008, 19:56:26

Vandaag het spel gehaald en moet zeggen ben meer dan tevreden. Controls, graphics en de sfeer die het op de PS2 had is ook op de PSP erg goed.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: God of War PSP

Postby Markam » 03 Apr 2008, 11:54:05

wat een vet spel was het zeg. Ik heb em net uitgespeeld en dat is wel een minpuntje, hij is vrij kort (nog geen 6u over gedaan). Ik was begonnen op easy, maar dat zou ik niemand aanraden, want deze easy is wel heel erg easy. Aan de andere kant vind ik het ook wel eens leuk om een spel uit te spelen (ik heb meestal het geduld niet en/of verlies snel interesse), dus het korte was ook wel weer een voordeeltje. Beetje dubbel gevoel.

Verhaallijn is leuk en verhelderend. Ook erg leuk vond ik de geschiedenis lesjes die je krijgt. Her en der vind je boeken die vertellen over de lokaties waar je bent.
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Re: God of War PSP

Postby Stepz » 18 Mar 2009, 07:59:03

Inderdaad een geweldige game!
Beetje kort, maar 't ziet er geweldig uit en het speelt ook nog 's lekker!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Previous

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group