Killzone Liberation

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby gamefan » 03 Jun 2007, 17:51:58

Markam wrote:ghe wilde het net al gaan posten. vette shizzle dat ze gewoon een nieuw hoofdstuk hebben gemaakt!

net de update gedownload, maar als ik nu online wil gaan spelen geeft ie aan dat de gebruikers naam en wachtwoord niet kloppen. Dit zijn echter wel de gegevens die ik gebruik op http://www.killzone.com, snap hier de balletjes van!


Je moet je eerst registreren bij het online netwerk van Sony. Bij je PSP zat als het goed is een een bon met cijfers erop (2x7 cijfers ofzo). Hiermee moet je een account aanmaken en deze inloggegevens gebruiken. Dit via de site: https://www.yourgamingname.com/

Zelf moet ik ook nog ff dat bonnetje zien te vinden :?
User avatar
gamefan
 
Posts: 378
Joined: 04 Nov 2004, 19:26:37
Location: Netherlands

Postby Markam » 03 Jun 2007, 20:02:44

ah inmiddels uitgevonden. Krijg nu die code thuis gestuurd..
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby ReinieR » 13 Jun 2007, 11:21:14

Heb het zelfde probleem. Heb Sony gemailt en ze zeiden dat ik een aankoop bewijst moest mailen. Heeft er toevallig iemand nog een bonnetje die die in wilt scannen voor me, aangezien ik mijne heb laten importeren en nooit een aankoop bewijs gehad heb. :roll:
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Previous

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group