Nokia Pc Suite

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Nokia Pc Suite

Postby ReinieR » 09 Aug 2006, 12:42:11

Ik word helemaal gek van dit KUT programma.
Ik sluit me 6680 aan via een usb kabel op me pc, en normaal gesproken herkent ie me telefoon gelijk. Maar nu krijg ik 10x achter elkaar een ballonetje van Windows dat ie het usb apparaat niet herkent. Het gaat weer weg en dat ballonetje komt weer terug.
En soms doet hij het dan eindelijk is, maar dan zegt ie dat ie is aangelosten en enkele seconden daarna geeft ie weer een melding dat de verbinding verbroken is en zo gaat het een paar keer achter elkaar.
Ik werd al ziek van dit fucking langzame kut programma, maar nu heb ik het helemaal gehad.
Weet iemand wat te doen? Behalve aan card reader kopen?
Met me Ngage was het bv gewoon een extra HDD bij 'Deze Computer', wat een stuk makkelijker en sneller werkte. Als dit ook met me 6680 kan, zou dat een stuk makkelijker zijn.
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby Cyberbeast » 09 Aug 2006, 20:55:07

Dit werkt toch enkel via Blue Tooth?
Image
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Postby Ophyr » 10 Aug 2006, 06:57:49

Het kan zijn dat je 'm in een andere USB hebt gepropt. Klinkt raar, maar ik heb 't zelfde probleem wanneer ik mijn iRiver in een andere USB poort duw...
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby Razelim » 10 Aug 2006, 08:02:25

Probeer je PC suite en alle drivers te deinstalleren, en vergeet ook niet je cache en temp files te legen

daarna weer vanaf scratch beginnen
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby ReinieR » 10 Aug 2006, 18:05:09

Ophyr wrote:Het kan zijn dat je 'm in een andere USB hebt gepropt. Klinkt raar, maar ik heb 't zelfde probleem wanneer ik mijn iRiver in een andere USB poort duw...

Heb ik ook al gelezen op internet inderdaad, maar het helpt niet. Ik krijg steeds meer het idee dat het aan de stekker ligt in me telefoon.

Razelim wrote:Probeer je PC suite en alle drivers te deinstalleren, en vergeet ook niet je cache en temp files te legen

daarna weer vanaf scratch beginnen

Thnx voor de tip, zal het ff proberen, hoop dat dit werkt want word elke keer weer pissed als ie halverwege het kopieren geanuleerd word..
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby Hellboy » 10 Aug 2006, 19:33:43

Probleem kan maybee ook aan het kabeltje zelf liggen. Dat hij bijvoorbeeld bij de telefoon ( waar de stekker in je tel gaat ) slechte verbinding maakt en zo hem niet pakt.

Try maybee een andere kabel als je die kan regelen.


Mijn w800i had daar namelijk erg veel last van. Van een bewegende onderkant zodat hij gaar opladen/gaar me telefoon vond op me pc/gaar die dopjes doorzond kwa geluid enzo
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem


Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group