Sony psp slechtste handheld ooit?

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby maartenoud » 06 Feb 2006, 18:05:48

Sinds ik Katamari heb voor me psp, ben ik er weer helemaal hooked aan :D

Voor de rest gebruik ik hem om filmpjes op te checken en af en toe als opslag ruimte 8)

Over het algemeen ben ik dus tevreden over mijn psp, alleen zit ik wel te wachten op de echte must have titels.
FREE WILLEM
User avatar
maartenoud
Most wanted
 
Posts: 1003
Joined: 06 Mar 2005, 13:20:17
Location: Z.O.Beemster

Postby Mier » 08 Feb 2006, 21:10:50

@Bebi,www.dvdboxoffice.com

ze rekenen geen verzendkosten,dus de prijs op de site is wat je betaald!
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby koekiemonster » 09 Feb 2006, 10:35:43

btw vind de topic-titel best verkeerd: Omdat jij niet tevreden bent met het produkt, wil het niet zeggen dat het slecht is. Sterker nog, volgens mij had de New York Times laatst nog de PSP als beste gadget van 2005 uitgeroepen, maarja die weten het vast niet zo goed als jij Wink

Dude, een topic is een mening. De titel past perfect bij zijn mening. Niet bij de jouwe, maar het is ook niet jouw topic.

Ben het wel eens met topicstarter, dat heb ik in meerdere topics duidelijk gemaakt, onder andere op:
http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=35067

PSP biedt momenteel nog te weinig voor de echte handheld gamer. Mensen die nooit interesse hebben gehad in handheld-gaming vinden de PSP geweldig. Mensen die erg tevreden waren met de GBA vinden dat in veel gevallen niet. Ik behoor bij de laatste categorie en ik wil mijn handheld games gewoon snel, kort en lang kunnen spelen. Laadtijden staan flink boven mooie plaatjes. gameplay evenzo en helaas is de gamelpay op de PSP identiek (vaak wel kreupel) aan de PS2 en dan speel ik toch liever op de PS2.

Wie weet gaat de PSP dit jaar knallen, er komen een tig ports (zucht), die wel interessant lijken. Suikoden 1 & 2, breath of fire III, Tales of Eternia en Ys.
____________________________________
webhero.nl
koekiemonster
 
Posts: 930
Joined: 09 May 2001, 15:10:32
Location: Mongolia

Postby Fox Hound » 09 Feb 2006, 16:24:42

Je bent deze topic nét iets te vroeg gestart ;).

Tales of Eternia en Breath of Fire 3 liggen inmiddels in de winkels: Niet de minste RPG's! Exit (ik heb 'm), een geweldige en originele, PSP exclusieve game, ligt de 24ste in de winkel. Street Fighter Alpha 3 MAX ligt ook nog voor het einde van de maand in winkel. Verder noem ik nog enkele potentiële toppers als: Loco Roco, Daxter, Megaman Powered Up, Every Extend Extra en Outrun Coast 2 Coast (GOEDE online play!) en Field Commander.

En de zekere toppers zoals: Megaman Maverick Hunter X, SOCOM: Fireteam Bravo. De PSP staat een gevariëerd aanbod te wachten in 2006, net zoals we dat al konden van de PS2.

Verder ben ik van mening dat je twee games over het hoofd hebt gezien: Lumines en Gripshift. Gripshift is ENORM onderschat. Hij kost maar 30 euro en kent weinig bekendheid, maar geloof mij: Deze game is PERFECT voor de PSP en handheld gamen opzich: Zeer korte laadtijden, snelle gameplay, variatie; Een geweldige game! Lumines moet je maar net van houden, maar ik ben een addict.

Gripshift en Lumines (mits import) kosten beiden maar 30 euro en Tales of Eternia ligt ook sinds gisteren in de winkels.

Probeer tenminste Exit en Gripshift. Ze zijn geweldig, maar zullen helaas nooit de bekendheid genieten die ze verdienen. Het zijn de twee meest perfecte games voor de PSP, beiden kennen korte laadtijden en gameplay die geschikt is voor 'the short run', maar ze zijn ook verslavend dus ook geschikt voor een langere reis.
Fox Hound
 
Posts: 38
Joined: 24 Jan 2006, 09:54:51
Location: Geleen

Postby koekiemonster » 09 Feb 2006, 21:36:38

Ik heb zitten twijfelen over gripshift, wellicht dat ik die binnenkort eens ga scoren. korte laadtijden is een pré!
____________________________________
webhero.nl
koekiemonster
 
Posts: 930
Joined: 09 May 2001, 15:10:32
Location: Mongolia

Postby BDT » 10 Feb 2006, 10:38:41

Xizor wrote:voor mij maar een alesomvattende zin:

PSP for life.



En als de PSP2 uitkomt dan? ;)

Voor mij ook de PSP, met name door de vele functies van het apparaat. Grappig dat de DS het veel beter doet qua verkopen... Ik speel er nooit meer op(heb Sonic Rush dan ook niet)

De PSP gebruik ik elke dat als MP3 speler en verder speel ik veel Lumines, Ridge Racer en GTA. (zoveel games heb ik nog niet) Ik vind het gewoon bij deze tijd horen de PSP. Kan niet wachten op Loco Roco
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Fox Hound » 10 Feb 2006, 12:49:04

Loco Roco komt trouwens deze kant op in de zomer :D
Fox Hound
 
Posts: 38
Joined: 24 Jan 2006, 09:54:51
Location: Geleen

Postby bebi vegeta » 26 Feb 2006, 16:51:41

hehe eindelijk, mijn eerste post vanaf mijn psp
-= Paseo driver =-
bebi vegeta
 
Posts: 1268
Joined: 25 Nov 2001, 21:19:26
Location: R'dam

Postby Nick_D » 26 Feb 2006, 19:33:12

Ik vond de psp dus echt bagger, had hem 3 weken en toen gelijk verkocht.
Ik speelde het haast nooit (enkel roms)

Wil nu dus ook een gp2x gaan halen..
User avatar
Nick_D
 
Posts: 71
Joined: 20 Jan 2006, 23:49:37

Previous

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group