Welke handheld vind jij het best en waarom?

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Loempiavreter » 01 Feb 2006, 14:57:14

ricepuppet wrote:Mijn GPX2 komt er binnenkort aan, fuck al die gare commcerciele troep! :P


Jij snapt het, GPX2 is the shit.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby ricepuppet » 01 Feb 2006, 15:01:57

Loempiavreter wrote:
ricepuppet wrote:Mijn GPX2 komt er binnenkort aan, fuck al die gare commcerciele troep! :P


Jij snapt het, GPX2 is the shit.


Dat kan ik nog niet compleet zeggen, Play Asia heeft vandaag mijn betaling ontvangen. De GPX2 wordt vrijdag verstuurd. Dus eind volgende week kan ik uitslag geven. Moet nog wel effe een 2 gig SD kaartje ergens scoren - bol.com waarschijnlijk -

Maar alleen al vanwege het feit dat ik niet hoef te 'hasselen' met omzetten en al die shit (types) dat wel op de PSP moet is het al een uitkomst. Daarbij is het heerlijk emulaten, niet die gare emulating op de PSP die af en toe hakkelt.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby bebi vegeta » 01 Feb 2006, 16:31:38

dus begrijp ik het goed, je kunt op dat GP ding enkel emu's draaien?? Dus helemaal geen next-gen portable games (psp, ds) ??
-= Paseo driver =-
bebi vegeta
 
Posts: 1268
Joined: 25 Nov 2001, 21:19:26
Location: R'dam

Postby ricepuppet » 01 Feb 2006, 16:40:23

bebi vegeta wrote:dus begrijp ik het goed, je kunt op dat GP ding enkel emu's draaien?? Dus helemaal geen next-gen portable games (psp, ds) ??


Nope. Het is wel een open source apparaat dat 3D dingen aankan, dus mensen (inc. ikzelf) kunnen zelf spellen ontwikkelen en erop draaien. Altijd handig als je een gamedeveloper bent die wat wilt laten zien. Daarbij eindigt dus de constante stroom aan spellen nooit.

Die next gen spellen doen me totaal niks. Ik heb ook een PSP gehad, maar speelde alleen maar ROMS. Ridge Racer heb ik echt in een hoek laten verstoffen, en films kijken deed ik niet omdat het voor mijn doen veel te omslachtig was (converteren, jezus..)
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Loempiavreter » 01 Feb 2006, 18:28:04

ricepuppet wrote:
bebi vegeta wrote:dus begrijp ik het goed, je kunt op dat GP ding enkel emu's draaien?? Dus helemaal geen next-gen portable games (psp, ds) ??


Nope. Het is wel een open source apparaat dat 3D dingen aankan, dus mensen (inc. ikzelf) kunnen zelf spellen ontwikkelen en erop draaien. Altijd handig als je een gamedeveloper bent die wat wilt laten zien. Daarbij eindigt dus de constante stroom aan spellen nooit.

Die next gen spellen doen me totaal niks. Ik heb ook een PSP gehad, maar speelde alleen maar ROMS. Ridge Racer heb ik echt in een hoek laten verstoffen, en films kijken deed ik niet omdat het voor mijn doen veel te omslachtig was (converteren, jezus..)


Er gaan wel geruchten rond dat Blood Cross (een 2d Online Fighter, die eerst op GP32 zou verschijnen) voor GPX2 gereleased word.


Image
Image
Image
Image
En zeg nou zelf wie wil zulke spellen niet spelen :D (trouwens wel een GP32 game, Sonic Revenge)
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby ricepuppet » 01 Feb 2006, 18:44:48

Damn, wat een lelijk spel :)

Ik kom dan ook voor de 2D spellen, niet de 3D.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Loempiavreter » 01 Feb 2006, 18:47:34

ricepuppet wrote:Damn, wat een lelijk spel :)

Ik kom dan ook voor de 2D spellen, niet de 3D.


LOL het ging om het idee.. Sonic die allemaal Nintendo shit killed XD Ik hou niet eens van FPS.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Previous

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group