N-gage stopt. goh, nu moet ik huilen

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

N-gage stopt. goh, nu moet ik huilen

Postby MolotoV » 30 Nov 2005, 16:09:56

User avatar
MolotoV
 
Posts: 23
Joined: 28 Jun 2005, 15:11:16

Postby Bas_ » 30 Nov 2005, 18:48:31

Ik vond het nooit een onaardige handheld, maar mijn favoriet is nog steeds de PSP...
User avatar
Bas_
 
Posts: 68
Joined: 10 Jul 2005, 10:54:19

Postby SeGaFrEaK » 30 Nov 2005, 19:22:32

Ach er is nog genoeg markt voorlopig dus er zullen nog wel aardig wat games uitkomen..
<SeGaFrEaK>

"Like I told you, Im the REGULAR''
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby Donny K. » 30 Nov 2005, 19:27:00

Wow wat een fantastiche objectieve post van een power unlimited medewerker. Heel volwassen en neutraal. Niet te vergeten de geloofwaardigheid. Volgens mij wat dit de zelfde persoon die vorige jaar nog zei dat de N-Gage een fantastisch product was met veel potentie.

Well done.

Jammer maar helaas. Het blijft een leuk apparaat. Voorlopig komen er nog games voor uit en de Arena blijft bestaan (Maar wordt compatible met de nokia N Series) Daarnaast blijft het aantal normale symbian games en applicaties ook gewoon groeien. Voorlopig kan ik er dus nog mee voort totdat er een telefoon komt die kan tippen aan de N-Gage.

Toch blijf ik het vreemd vinden dat dit nieuws naar buiten komt vlak nadat ze die zilveren versie hebben uitgebracht...
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Xizor » 30 Nov 2005, 22:01:41

heb in jaren geen betere telefoon gehad dan de N-gage; en ach, die power unlimited column geeft weer precies aan wat voor een stel randdebielen er werken. ben het wat dat betreft helemaal eens met Donny...


de n-gage is ook niet te vergelijken met een PSP,DS of wat dan ook, het is een apparaat op zich..
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Michaelm » 01 Dec 2005, 06:39:09

Hij voldoet nog steeds prima als routeplanner :)
User avatar
Michaelm
 
Posts: 797
Joined: 20 Apr 2003, 21:37:08
Location: Heerlen

Postby ricepuppet » 01 Dec 2005, 09:23:25

Dat PU stukje is echt te triest voor woorden. Het feit dat er inderdaad recentelijk werd gezegd dat ze respect hadden voor de N-Gage, reclames ervan in de PU stonden - en er in elk geval geen kwaad woord over werd gezegd - zegt al genoeg over de kwaliteit van de PU, anno bijna 2006. Kinderachtig en onproffesioneel. ZZZielig gewoon.

Daarbij, moet ik zeggen dat de N-Gage nooit mijn telefoon is geweest; voor applicaties en dergelijke (+Java games) is het wel een leuke telefoon. Maar om nou de telefoon op dergelijke wijze de grond in te boren, nee. Zo erg was hij nou ook weer niet. Toch vind ik het een wijze beslissing van Nokia om ermee te stoppen; er viel commercieel geen winst meer uit te halen, dunkt me. Het feit dat de N-Gages aan het inslinken waren, er geen spellen meer voor te halen waren zegt al genoeg.

Maybe wordt het wel een 'RARE' item voor eBay binnenkort :lol:
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Razelim » 01 Dec 2005, 21:37:35

Ik sta er van te kijken dat dit "nieuws" naar buiten komt na de aankondiging van Habbo Island en Shadowborn.
En ook dat ze licenties hebben van Civilisation en Warhammer..
beetje dure business om die dingen af te sluiten vlak voor je zou gaan stoppen.

Ook erg knap dat alleen het Powerweb (en NG-Gamer, maar die hebben het daarna) het verteld, terwijl Gamepsy, Gamespot en IGN stil blijven...
goh...
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby klz_98 » 02 Dec 2005, 13:02:24

Nouw, het "platform" zeg maar blijft wel bestaan voor nieuwe telefoons.
Dat verklaart misschien de licenties?
klz_98
 
Posts: 2065
Joined: 02 Apr 2002, 09:35:36
Location: Echt

Postby markdegeweldenaar » 02 Dec 2005, 14:48:08

Fjorden in Finland????? Wat een enorm triest stuk. Grafisch kon hij prima op tegen de Game Boy Advance, wat ten tijde van zijn uitgifte de enige handheld van belang was.

Maar wat bepaalde punten heeft hij wel gelijk. Het ding was gedoemd om te mislukken. Er zijn veel te weinig spellen voor verschenen, die nergens te koop waren en de marketing en prijs waren gewoon ruk.

Over het design van het ding ben ik ook niet erg te spreken. Het scherm is veel te klein en verticaal en de knopjes zitten wel erg dicht op elkaar. Nu is dit natuurlijk niet te voorkomen op een telefoon, maar makkelijker wordt het gamen er niet op.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf een Ngage QD en ik vind het een erg leuk ding, maar vooral om even mee te klooien, niet voor lange gamesessies.
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby koekiemonster » 05 Dec 2005, 13:34:06

Dit is het enige forum waar N-gage 'fans' zitten. Dat zegt eigenlijk al genoeg. N-Gage zou het niet redden en zeker niet met de hoeveelheid beginnersfouten die Nokia maakte.

RIP.
____________________________________
webhero.nl
koekiemonster
 
Posts: 930
Joined: 09 May 2001, 15:10:32
Location: Mongolia


Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group