Gameboy Advance SP of de Gameboy Micro ?

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Impulz » 27 Dec 2005, 08:49:22

offe..... kan ik die backlit versie ergens online kopen? (zijn die apparaten regiovrij trouwens...?)
Impulz
 
Posts: 221
Joined: 05 Apr 2003, 21:48:04

Postby General Wong » 27 Dec 2005, 08:51:44

Ja, die krengen zijn regio vrij.

Waarom nú nog een GBA en niet gelijk een NDS of PSP. Met name het prijsverschil tussen de GBA Micro en de NDS is nihil.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby Markam » 27 Dec 2005, 10:52:05

Evil_cloud nog bedankt voor de link, topic helemaal vergeten.

Het schermpje van die Micro is iss echt micro, zowat de helft van de normale sp. Nee geef mij maar gewoon de SP en als ie back lit wordt is alles nog beter..
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby lantaarnpaal » 27 Dec 2005, 17:32:37

het licht van de GBA SP is heel anders als bij de NDS, dus ik zou een ds halen en het prijsverschil is ook niks dus ik zou voor de DS gaan...
Als je DS haalt heb je meteen 2 handhelds in 1...
User avatar
lantaarnpaal
 
Posts: 11
Joined: 29 Oct 2005, 13:04:43
Location: Daarzo weet je wel

Postby Loempiavreter » 27 Dec 2005, 20:00:05

lantaarnpaal wrote:het licht van de GBA SP is heel anders als bij de NDS, dus ik zou een ds halen en het prijsverschil is ook niks dus ik zou voor de DS gaan...
Als je DS haalt heb je meteen 2 handhelds in 1...


Ja maar dat speelt nie tzo fijn voor GBA games :P
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby lantaarnpaal » 27 Dec 2005, 20:32:34

Loempiavreter wrote:
lantaarnpaal wrote:het licht van de GBA SP is heel anders als bij de NDS, dus ik zou een ds halen en het prijsverschil is ook niks dus ik zou voor de DS gaan...
Als je DS haalt heb je meteen 2 handhelds in 1...


Ja maar dat speelt nie tzo fijn voor GBA games :P


nou vink wel hoor, merk niet veel verschil, alleen de knopjes zijn wat kleiner :P
User avatar
lantaarnpaal
 
Posts: 11
Joined: 29 Oct 2005, 13:04:43
Location: Daarzo weet je wel

Postby ManoRevolver » 27 Dec 2005, 20:45:28

lantaarnpaal wrote:
Loempiavreter wrote:
lantaarnpaal wrote:het licht van de GBA SP is heel anders als bij de NDS, dus ik zou een ds halen en het prijsverschil is ook niks dus ik zou voor de DS gaan...
Als je DS haalt heb je meteen 2 handhelds in 1...


Ja maar dat speelt nie tzo fijn voor GBA games :P


nou vink wel hoor, merk niet veel verschil, alleen de knopjes zijn wat kleiner :P


Is je nickname de lantaarnpaal waar je tegen aanstootte voordat je deze opmerking maakte?
Ik kan me niet voorstellen dat er niet één iemand is die verschil merkt als je GBA games op je DS speel.
Ik vind voornamelijk de vierdrukpunttoetsen (of hoe die shit ook heet) een erg groot probleem bij sommige games, de actieknoppen zijn 'zwaarder', en de schouderknoppen zijn een stuk lastiger om te gebruiken.
Ik krijg na een tijdje advancen op de DS echt pijn in me klauwen.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby lantaarnpaal » 27 Dec 2005, 20:47:04

ManoRevolver wrote:
lantaarnpaal wrote:
Loempiavreter wrote:
lantaarnpaal wrote:het licht van de GBA SP is heel anders als bij de NDS, dus ik zou een ds halen en het prijsverschil is ook niks dus ik zou voor de DS gaan...
Als je DS haalt heb je meteen 2 handhelds in 1...


Ja maar dat speelt nie tzo fijn voor GBA games :P


nou vink wel hoor, merk niet veel verschil, alleen de knopjes zijn wat kleiner :P


Is je nickname de lantaarnpaal waar je tegen aanstootte voordat je deze opmerking maakte?
Ik kan me niet voorstellen dat er niet één iemand is die verschil merkt als je GBA games op je DS speel.
Ik vind voornamelijk de vierdrukpunttoetsen (of hoe die shit ook heet) een erg groot probleem bij sommige games, de actieknoppen zijn 'zwaarder', en de schouderknoppen zijn een stuk lastiger om te gebruiken.
Ik krijg na een tijdje advancen op de DS echt pijn in me klauwen.


ik merk egt niet veel verschil or.. alleen dan die knopjes dat wat kleiner zijn maar thats it
User avatar
lantaarnpaal
 
Posts: 11
Joined: 29 Oct 2005, 13:04:43
Location: Daarzo weet je wel

Postby Impulz » 27 Dec 2005, 21:35:56

maar had iemand nog een site waar die backlit sp te koop is? (import..)


ps.

heb de micro even van dichtbij bekeken bij dixons. damn das echt te klein naar mijn smaak. de helft van een sp scherm (kwartslag draaien gehe)
Impulz
 
Posts: 221
Joined: 05 Apr 2003, 21:48:04

Previous

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group