Nieuwe PSP in 2006?

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Juul » 30 Sep 2005, 16:22:56

Wat ik dan weer vreemd vind, Nintendo releast de ene na de andere gameboy, zie nu weer de Micro, en dat vindt iedereen geweldig ... maar kondigt Sony een geupdate PSP aan en dan begint iedereen weer Sony af te kraken.

Rare wereld...
User avatar
Juul
 
Posts: 1734
Joined: 24 Sep 2004, 22:41:24

Postby DuckyV » 30 Sep 2005, 16:50:06

Juul wrote:Wat ik dan weer vreemd vind, Nintendo releast de ene na de andere gameboy, zie nu weer de Micro, en dat vindt iedereen geweldig ... maar kondigt Sony een geupdate PSP aan en dan begint iedereen weer Sony af te kraken.

Rare wereld...


Sony = Duurrrr
DuckyV
 
Posts: 178
Joined: 08 May 2005, 09:34:42

Postby ReinieR » 30 Sep 2005, 16:51:10

DuckyV wrote:
Juul wrote:Wat ik dan weer vreemd vind, Nintendo releast de ene na de andere gameboy, zie nu weer de Micro, en dat vindt iedereen geweldig ... maar kondigt Sony een geupdate PSP aan en dan begint iedereen weer Sony af te kraken.

Rare wereld...


Sony = Duurrrr


+ crap... :roll:. Me runs
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby Juul » 30 Sep 2005, 16:51:49

DuckyV wrote:
Juul wrote:Wat ik dan weer vreemd vind, Nintendo releast de ene na de andere gameboy, zie nu weer de Micro, en dat vindt iedereen geweldig ... maar kondigt Sony een geupdate PSP aan en dan begint iedereen weer Sony af te kraken.

Rare wereld...


Sony = Duurrrr


Ja dat is een goed argument inderdaad :?

Waarom altijd Sony bashen, ze doen het volgens mij beter dan Nintendo en Microsoft bij elkaar. Niet dat ik fan ben van Sony, bekijk het gewoon objectief. Sommige Playstation (ex-) exclusive games kan ik erg waarderen, gewoon respect voor datgene wat ze bereikt hebben.
User avatar
Juul
 
Posts: 1734
Joined: 24 Sep 2004, 22:41:24

Postby Stepz » 30 Sep 2005, 17:05:59

Sony krijgt van mij gewoon een gigantische grote pluim.... Ze hebben zo een naam gecreeerd dat iedereen zo'n ding wil hebben ongeacht de hoge prijs.... Zelfs ik als arme student heb er 1 vandaag gekocht....

Ik snap ook de deal niet met Nintendo.... Ik heb een originele GBA en zou nooit een SP er nog 's bij willen hebben... Die micro ziet er trouwens wel heel cool uit! Lijkt op zo'n hele oude Nintendo - Donkey Kong game, haha.

Ik hoop alleen wel dat Nintendo met een hele gave opvolger komt voor de GBA...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Previous

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group