PSP Downgrade naar 1.50 !

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby sherudo » 01 Oct 2005, 11:44:09

ricepuppet wrote:Dude, heb geen zin om te zoeken, geef een link voor een KXploit :)

Degene die ik allemaal download zijn corrupte Winrar files..


http://www.psp-hacks.com/downloads/kxpl ... sp-dev.rar
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby Juul » 01 Oct 2005, 15:31:04

Ah nee lees net dat er door Sony weer een nieuwe firmware update is aangekondigd. Speciaal bedoeld om de 2.0 downgrade hack tegen te gaan. Daar gaan we weer... :?
User avatar
Juul
 
Posts: 1734
Joined: 24 Sep 2004, 22:41:24

Postby bobracing » 01 Oct 2005, 16:11:56

ricepuppet wrote:Dude, heb geen zin om te zoeken, geef een link voor een KXploit :)

Degene die ik allemaal download zijn corrupte Winrar files..


check die site van die wab tool ;) staan er nog veel meer op :)
bobracing
 
Posts: 1497
Joined: 19 Feb 2004, 17:44:18
Location: @home

Postby ricepuppet » 01 Oct 2005, 20:12:48

Harstikke leuk, maar geen enkele KXploit doet het, allemaal zijn corrupt als ik ze open met Winrar. Ben maar via een andere route gaan zoeken, want dit werkt niet. Ik heb er echt een hekel aan als mensen corrupte files verspreiden via internet..

Kan iemand van jullie niet een goede Kxploit naar m'n email sturen a.u.b.?
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby sherudo » 01 Oct 2005, 20:36:21

blijkbaar werkt de directe link niet.. Ga hierheen:

http://www.psp-hacks.com/downloads.php

scroll een klein beetje naar beneden en rechtermuis knop, opslaan als:

KXploit (Direct Homebrew Loader)
v0.3

Ik heb hem zojuist nog een keer gedownload van die link om te testen, en hij werkt.
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby bobracing » 02 Oct 2005, 09:01:21

ricepuppet wrote:Harstikke leuk, maar geen enkele KXploit doet het, allemaal zijn corrupt als ik ze open met Winrar. Ben maar via een andere route gaan zoeken, want dit werkt niet. Ik heb er echt een hekel aan als mensen corrupte files verspreiden via internet..

Kan iemand van jullie niet een goede Kxploit naar m'n email sturen a.u.b.?


Mocht dit nog te ingewikkeld zijn ;) pm me je info maar stuur ik je hem wel ff door :)
bobracing
 
Posts: 1497
Joined: 19 Feb 2004, 17:44:18
Location: @home

Postby ricepuppet » 03 Oct 2005, 15:43:14

Inmiddels (eergisteren dus) heb ik alles werkend gekregen. Jezus wat een gezeik om een goede Kxploit te vinden, heb een ander programma gedownload met een Kxploit ingebouwd.

Wel heel veel kloten met instellingen van die emulators. Zo draait de SNES emulator nog steeds niet zo vloeiend als dat het hoort (je kan wel de frames instellen, maar dat verschilt per game hoe goed deze draait)

Daarbij ben ik er echt blij mee met deze downgrade. Je moet jezelf alleen wel afvragen wat je het belangrijkst vind aan de PSP.

Voordelen.:

* ROMS + Emu's spelen
* Third party programma's

Nadelen.:

* Geen Wallpapers / achtergronden meer
* Toekomstige games niet speelbaar
* Geen BMP / GIF etc. extensies meer kunnen bekijken.

That's it. Ik geef geen reet om die nadelen, ik speel liever vette ROMS en Third Party zooi op m'n PSP. And again, ik ben er erruug blij mee :D
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby bobracing » 03 Oct 2005, 16:10:15

ricepuppet wrote:Inmiddels (eergisteren dus) heb ik alles werkend gekregen. Jezus wat een gezeik om een goede Kxploit te vinden, heb een ander programma gedownload met een Kxploit ingebouwd.

Wel heel veel kloten met instellingen van die emulators. Zo draait de SNES emulator nog steeds niet zo vloeiend als dat het hoort (je kan wel de frames instellen, maar dat verschilt per game hoe goed deze draait)

Daarbij ben ik er echt blij mee met deze downgrade. Je moet jezelf alleen wel afvragen wat je het belangrijkst vind aan de PSP.

Voordelen.:

* ROMS + Emu's spelen
* Third party programma's

Nadelen.:

* Geen Wallpapers / achtergronden meer
* Toekomstige games niet speelbaar
* Geen BMP / GIF etc. extensies meer kunnen bekijken.

That's it. Ik geef geen reet om die nadelen, ik speel liever vette ROMS en Third Party zooi op m'n PSP. And again, ik ben er erruug blij mee :D


Die wab changes wordt toch wel geupdate en zo kan je alle games weer spelen klaar ;) wallpapers kan dacht ik wel hoor ;) neus wat rond;) bmp /gif werkt ook hoor :) zelfs AVI DIVX WMV speelt ie af ;) kortom zijn geen nadelen ;)
bobracing
 
Posts: 1497
Joined: 19 Feb 2004, 17:44:18
Location: @home

Postby sherudo » 03 Oct 2005, 18:29:51

Ik zal morgen even een sitje maken met de Emu's die ik gebruik als archief, moet nog even frontpage installen :D Naar mijn weten is dit de beste SNES emu: SNES9x TYL for PSP. Hier kan je kiezen tussen 222, 266 en 333 Mhz. Op 333 Mhz spelen de meeste SNES games veilloos. En als je bang bent dat je batterij in no time op is, ik kan je vertellen dit valt echt mee.
Omdat alles van je pro duo stickje wordt gelezen kost het de accu minder dan het lezen van een UMD.

De neo geo cd emu is echt een aanrader overigens! Metal slug 1 werkt perfect, wel heel af en toe slowdown(als er echt extreem veel gebeurt). Maar die slowdown is niet echt storend. KoF 97 (een van mn favorite delen) werkt ook gewoon perfect.

Nu ben ik er dus achtergekomen dat je met je analoge stick wel gewoon truukjes kan doen, ik begin steeds beter te worden met combo's:) D-pad zuigt hard voor 2D beat em ups iig

En over de verschillende versies, ik heb een progje die de verschillende versies "faked" en ik kan gewoon kan swappen tussen 1.5, 1.52 , 2.0. M'n virtua tennis die 2.0 nodig heeft werkt gewoon perfect..
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby Juul » 03 Oct 2005, 18:39:24

Ik heb laatst hier als eens in een ander topic een trucje verteld waarmee je wel games kunt spelen die een hogere firmware versie vereisen zonder te updaten of een andere app te gebruiken. Dit is echter niet door mij bevestigd aangezien ik al firmware 2.0 heb, maar het schijnt wel te werken.

Maar het gaat als volgt: je hebt nodig een game die geen firmware eis heeft (zoals Lumines, RR, Wipeout etc, de 1e generatie games dus) en dus de game die je wil spelen maar een update vereist. Duw eerst de 'oude' game in de PSP, wacht tot het witte laadscherm komt, wissel dan gauw het UMD schijfje met de 'nieuwe' game zonder de PSP door gewoon het klepje open te maken.

This should do the job. Laat maar weten of je het geprobeerd hebt en of het werkt.
User avatar
Juul
 
Posts: 1734
Joined: 24 Sep 2004, 22:41:24

Postby bobracing » 03 Oct 2005, 19:30:03

sherudo wrote:Ik zal morgen even een sitje maken met de Emu's die ik gebruik als archief, moet nog even frontpage installen :D Naar mijn weten is dit de beste SNES emu: SNES9x TYL for PSP. Hier kan je kiezen tussen 222, 266 en 333 Mhz. Op 333 Mhz spelen de meeste SNES games veilloos. En als je bang bent dat je batterij in no time op is, ik kan je vertellen dit valt echt mee.
Omdat alles van je pro duo stickje wordt gelezen kost het de accu minder dan het lezen van een UMD.

De neo geo cd emu is echt een aanrader overigens! Metal slug 1 werkt perfect, wel heel af en toe slowdown(als er echt extreem veel gebeurt). Maar die slowdown is niet echt storend. KoF 97 (een van mn favorite delen) werkt ook gewoon perfect.

Nu ben ik er dus achtergekomen dat je met je analoge stick wel gewoon truukjes kan doen, ik begin steeds beter te worden met combo's:) D-pad zuigt hard voor 2D beat em ups iig

En over de verschillende versies, ik heb een progje die de verschillende versies "faked" en ik kan gewoon kan swappen tussen 1.5, 1.52 , 2.0. M'n virtua tennis die 2.0 nodig heeft werkt gewoon perfect..


Dat bedoel ik ;) die snes werkt perfect op 333mhz ;)
bobracing
 
Posts: 1497
Joined: 19 Feb 2004, 17:44:18
Location: @home

Postby sherudo » 04 Oct 2005, 08:10:24

Juul wrote:Ik heb laatst hier als eens in een ander topic een trucje verteld waarmee je wel games kunt spelen die een hogere firmware versie vereisen zonder te updaten of een andere app te gebruiken. Dit is echter niet door mij bevestigd aangezien ik al firmware 2.0 heb, maar het schijnt wel te werken.

Maar het gaat als volgt: je hebt nodig een game die geen firmware eis heeft (zoals Lumines, RR, Wipeout etc, de 1e generatie games dus) en dus de game die je wil spelen maar een update vereist. Duw eerst de 'oude' game in de PSP, wacht tot het witte laadscherm komt, wissel dan gauw het UMD schijfje met de 'nieuwe' game zonder de PSP door gewoon het klepje open te maken.

This should do the job. Laat maar weten of je het geprobeerd hebt en of het werkt.


Dat is al weer een verouderd concept. Ik heb een programma genaamd: Fastloader v0.7. Hiermee kan je iso's laden en de nieuwste games. Je hoeft nergens games te swappen zoals jij vertelde.
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby BDT » 04 Oct 2005, 08:22:07

fastloader 0.7 doet dat? Hmm. Maar je hebt ook umd emulator 0.8(fastloader 0.8 zeg maar) maar ik kreeg een 1.52 niet draaiende.

Probleem heb ik ook met UMD video. Mijn snoop UMD doet het niet omdat die 1.52 wil hebben en ik 1.5 heb.

Help! Hoe doe ik dat?
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby sherudo » 04 Oct 2005, 11:03:23

Ik heb zelf geen UMD vids.. dus kan het niet testen. Maar ik heb zojuist die UMD emulator 0.8 gedownload. Je kan bovenin aangeven Disctype UMD: game/video/audio.

Ik clickte een paar keer omhoog met mn Dpad om in het bovenste menu te komen. Tis een gaar menutje want je kan niet zien waar je staat in het menu. (links/rechts D-pad kan je het menu aanpassen).

Misschien kan je naast je UMD Emulator 0.8, fastloader v0.7 installen om te testen..

link fastloader v0.7:

http://www.b-t-t.com/PSP/Fastloader v0.7.rar
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby sherudo » 04 Oct 2005, 11:12:29

of beter een version swapper:

²Û The First Firmware Trickz for Gamez that need Firmware 1.52 Û²
²Û to run on your PSP and Cant Run UPDATER 1.52 or 2.0 ²±
²Û The System think it's a PSP v1.52 ,v1.0 ,v2.0 ±°
²Û even if its a v1.5 or 1.0 . °
²Û New Hack Added Umd Viveo Fixer For Psp 1.50 Only
²Û Work with Umd Audio too i think tested with Success Ü
²Û on psp 1.50 JAP With a umd Movie EUR :=) .
²Û This tool can work on psp us too for the new umd format
²Û For select the umd Video Hack you need patch your psp
²Û in Version 1.52 or 2.00 .
²Û I've found this hack in five minute so i return on my downgrader.
²Û PS : i work ever on my downgrader Let me the time .


htt://www.b-t-t.com/PSP/WAB_PSP_Version ... r_v2.5.rar
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

PreviousNext

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group