Spiderman - UMD

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby ricepuppet » 17 Feb 2006, 18:19:33

Heb weer eens een e-mail verstuurd naar Sony over die UMD. Niet dat ik 'em nodig heb, maar wil wel mijn shit.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby ricepuppet » 30 Apr 2006, 07:21:56

(Van beneden naar boven lezen)

Hallo??

Krijg ik hier OOIT antwoord op, of doet de klantenservice van Sony tegenwoordig helemaal niks meer?

Grt,

E. Demza.


--------------------
----- Original Message -----
From: Ricepuppet
To: PlayStation Service
Sent: Thursday, March 30, 2006 1:01 PM
Subject: Re: Antwoord op vraag: Spiderman UMD


Geachte heer / mevrouw


Een maand geleden heb ik contact gehad, betreffende de UMD van Spiderman die ik zou krijgen. Ik heb meer dan een half jaar geleden mijn PSP aangeschaft, en tot op heden niks ontvangen. Daarbij heb ik een maand geleden nog een e-mail gestuurd met de vraag deze bleef ( zie onderaan ) en het zou geregeld worden.

Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen! Ik vind dit nu wel ernstig belachelijk worden, aangezien mijn vraag / klacht niet serieus wordt genomen. Ik verwacht dan ook z.s.m. antwoord op mijn vraag!

Grt,

E.A. de Meza


---------------------------
----- Original Message -----
From: Ricepuppet
To: PlayStation Service
Sent: Monday, February 20, 2006 10:05 PM
Subject: Re: Antwoord op vraag: Spiderman UMD


Hallo,

Hieronder vindt u mijn NAW gegevens voor de verzending. Het opgegeven adres klopt gewoon dat te vinden is op de site van http://www.yourpsp.com

M.v.g.

Uw naam - ******
adres - ******
serienummer psp - *******
aankoopdatum - 01 september 2005
registratiedatum - 01 september 2005
Emailadres - ********


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----- Original Message -----
From: PlayStation Service
To: *******@hotmail.com
Sent: Monday, February 20, 2006 10:18 AM
Subject: Antwoord op vraag: Spiderman UMD


Geachte heer/mevrouw,


u heeft op 17-02-2006 om 19:19:10 de volgende vraag aan ons gesteld:
Geachte heer / vrouw,

Ik heb al bijna een half jaar mijn PSP in bezit. Tot op heden heb ik nog steeds niet de Spiderman UMD mogen ontvangen. Ik vind dit niet gepast; er zijn zat mensen die hem al binnen hebben.

Ik zou dan ook graag een reactie willen weten op deze flater.

M.v.g.

E.A. de Meza


Het antwoord is:
Heeft u uw adres gegevens gecontroleerd op http://www.yourpsp.com
Kloppen deze gegeven dan hadden we graag de volgende gegevens van u:

Uw naam
adres
serienummer psp
aankoopdatum
registratiedatum
Emailadres

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

PlayStation Benelux
http://www.playstation.nl
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Loempiavreter » 30 Apr 2006, 10:25:58

Belachelijk... Sue them!
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Lan Di » 30 Apr 2006, 14:51:55

idd! nee, serieus, dreig met gerechtelijke stappen of een of andere tv/consumentenbond actie, dan krijg je geheid een reactie binnen 2 werkdagen
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby ManoRevolver » 30 Apr 2006, 14:56:24

Lan Di wrote:idd! nee, serieus, dreig met gerechtelijke stappen of een of andere tv/consumentenbond actie, dan krijg je geheid een reactie binnen 2 werkdagen


:lol: Ik krijg ook wel eens van die boze klanten aan de lijn die daarmee lopen te dreigen, waarop ik droog antwoord 'dat mag u doen ja'.
Persoonlijk denk ik niet dat internationaal bedrijf van zo'n formaat zich daar druk om maakt.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby ricepuppet » 01 May 2006, 18:39:54

Loempiavreter wrote:Belachelijk... Sue them!


Ach weet je, ik heb het al opgegeven met kut Sony. Die gasten luisteren totaal niet, zijn niet geinteresseerd in hun klanten. Net als Electronic Arts, ook niks meer van gehoord na meerdere klachten mails over breedbeeld scherm issues.

Alle grote bedrijven zijn gore klootzakken (Behalve Microsoft, die doen ook daadwerkelijk wat voor hun klanten)

Ze kunnen die UMD zijwaarts langs hun reet scheren.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby ManoRevolver » 02 May 2006, 10:51:24

ricepuppet wrote:
Loempiavreter wrote:Belachelijk... Sue them!


Ach weet je, ik heb het al opgegeven met kut Sony. Die gasten luisteren totaal niet, zijn niet geinteresseerd in hun klanten. Net als Electronic Arts, ook niks meer van gehoord na meerdere klachten mails over breedbeeld scherm issues.

Alle grote bedrijven zijn gore klootzakken (Behalve Microsoft, die doen ook daadwerkelijk wat voor hun klanten)

Ze kunnen die UMD zijwaarts langs hun reet scheren.


Nintendo heeft een klacht van mij ook netjes afgehandeld.
Ik had een DS gekocht, paar weken later kreeg je voor dezelfde prijs Nintendogs erbij. Ik Nintendo gemailed. Weekje later lag er een DS game op mijn deurmat.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby BDT » 02 May 2006, 15:36:18

Tsja, sommige bedrijven...
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Donny K. » 02 May 2006, 15:45:41

ricepuppet wrote:
Loempiavreter wrote:Belachelijk... Sue them!

Alle grote bedrijven zijn gore klootzakken (Behalve Microsoft, die doen ook daadwerkelijk wat voor hun klanten).

:lol:
Dat meen je toch niet serieus he? Wij hebben daar toch andere ervaringen mee en ook op particulier gebied hoor ik niet echt veel goede verhalen.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby ManoRevolver » 02 May 2006, 15:47:13

Op het xbox gebied vind ik dat Microsoft ook de klachten netjes en correct afhandeld.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Donny K. » 02 May 2006, 15:49:53

Op die manier. Daar weet ik niets van.Ik had het over het PC gedeelte (OS en Office)
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby peter89 » 02 May 2006, 18:04:33

Die actie net na de release van de xbox was wel erg netjes van hun. Dat de mensen die hun xbox voor 479 euro (geloof ik) hadden gekocht gratis 2 games plus een controller uit konden kiezen.
User avatar
peter89
 
Posts: 477
Joined: 08 Jul 2004, 13:46:01

Postby ricepuppet » 02 May 2006, 18:32:04

Ik heb zelfs een keer van MS een gratis Xbox joystick toegestuurd gekregen buiten de garantie om. Echt flexe service.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby music_maniac1965 » 27 Sep 2006, 21:39:26

ik moet zeggen dat de service bij MS goed is. EN (in sommige gevallen) erg snel. mijn neef D3NN1S zijn 360 gaf blokjes door zijn beeld, en liep vast na een paar seconden aan te staan. hij belde woensdag avond als ik mij niet vergis, donderdag ochtend stond er al een bedrijf voor de deur dat de 360 in ontvangst nam, en ik geloof de maandag of dinsdag na dat weekeind stond dat bedrijf weer voor de deur met een andere 360. dat is pas lekker vlot. maar ik hoor/lees ook wel van anderen dat ze wat langer moesten wachten hoor.

het is sowieso niet te hopen dat we gebruik moeten maken van de garantie. maar als het dan moet, laten bedrijven dan proberen de problemen naar behoren op te lossen, en niet zoals ik hier lees over storingen en spiderman umd's die nooit verschijnen..... erg triest.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby Hellboy » 02 Oct 2006, 15:39:53

Service van M$ is naar mijn mening rete goed!

ik had dus onder andere te maken met die prijs verlaging van de xbox. Mooi toch eff Munch Oddysee en Amped gehaald met een extra controller erbij :D Relaxte service!


en om de tijd krijg ik opeens een demo van hun toegestuurd. Wel lief, maar ik down ze wel via live :P
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Previous

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 51 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group