CaslteVania: Dawn Of Sorrow

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby rrcplus » 29 Sep 2005, 21:35:13

sharp wrote:
-ArNo- wrote:Ik moet er ook niet aan denken dat je bij dit spel alles met het touch-screen moet doen :P Dan haal je de hele snelheid eruit. Maar ja, ze konden hem net zo goed voor de PSP uitbrengen.


Ik vind het wel erg fijn dat je het spel beneden ziet en boven de kaart of status, eeen stuk overzichtelijker naar mijn mening.

dan had Nintendo ook wel een Gameboy kunnen maken met 2 schermen inplaats van die touchscreen functie.
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Postby kevin » 29 Sep 2005, 21:37:27

rrcplus wrote:
sharp wrote:
-ArNo- wrote:Ik moet er ook niet aan denken dat je bij dit spel alles met het touch-screen moet doen :P Dan haal je de hele snelheid eruit. Maar ja, ze konden hem net zo goed voor de PSP uitbrengen.


Ik vind het wel erg fijn dat je het spel beneden ziet en boven de kaart of status, eeen stuk overzichtelijker naar mijn mening.

dan had Nintendo ook wel een Gameboy kunnen maken met 2 schermen inplaats van die touchscreen functie.

nee, want de ds is niet gemaakt voor 1 spel, je kan er meer games op spelen ;)

ik vind dat ze niet moeten zeiken over die stylus, met ene spel werkt het wel en bij het andere spel niet, als het toch niet werkt... laat het er dan uit ? er zijn genoeg games om met je stylusje op te spelen ^^
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby -ArNo- » 29 Sep 2005, 22:03:10

Daarnaast zijn developers niet verplicht om de touch-screens functies te gebruiken.
ImageImage
-ArNo-
 
Posts: 684
Joined: 31 Jan 2005, 22:45:02
Location: Drachten

Postby ricepuppet » 29 Sep 2005, 22:04:09

-ArNo- wrote:Daarnaast zijn developers niet verplicht om de touch-screens functies te gebruiken.


Wat dus de hele DS naar beneden haalt.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby -ArNo- » 29 Sep 2005, 22:11:04

Mja, het maakt mij iig niet uit :P
ImageImage
-ArNo-
 
Posts: 684
Joined: 31 Jan 2005, 22:45:02
Location: Drachten

Postby sharp » 30 Sep 2005, 23:40:11

ricepuppet wrote:
-ArNo- wrote:Daarnaast zijn developers niet verplicht om de touch-screens functies te gebruiken.


Wat dus de hele DS naar beneden haalt.


Liever en goede game zonder touchscreen als een slechte met. Je kunt genoeg leuke dingen doen met twee scherme zonder de touchscreen. Is een racegame ook slecht als die niet alle knopen van je joypad gebruikt?
sharp
 
Posts: 50
Joined: 18 Jul 2005, 00:08:29
Location: Groningen

Postby rrcplus » 01 Oct 2005, 06:17:25

sharp wrote:
ricepuppet wrote:
-ArNo- wrote:Daarnaast zijn developers niet verplicht om de touch-screens functies te gebruiken.


Wat dus de hele DS naar beneden haalt.


Liever en goede game zonder touchscreen als een slechte met. Je kunt genoeg leuke dingen doen met twee scherme zonder de touchscreen. Is een racegame ook slecht als die niet alle knopen van je joypad gebruikt?

de DS draait om z'n touchscreen, da's de enige reden waarom je dat ding niet kan vergelijken met de PSP, ik bedoel een racegame zonder touchscreen besturing op de DS is gewoon een lelijke game..maar op de PSP... :wink: snap je..?
ik vind wel dat gewoon de meeste spellen met touchscreen horen te zijn, vooral als ze 2D zijn..anders breng je ze maar uit op de GBA.
ikzelf vind het touchscreen erg leuk, ik ben ook erg blij met Yoshi Touch 'N Go. :D
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Postby sharp » 01 Oct 2005, 20:06:17

rrcplus wrote:
sharp wrote:
ricepuppet wrote:
-ArNo- wrote:Daarnaast zijn developers niet verplicht om de touch-screens functies te gebruiken.


Wat dus de hele DS naar beneden haalt.


Liever en goede game zonder touchscreen als een slechte met. Je kunt genoeg leuke dingen doen met twee scherme zonder de touchscreen. Is een racegame ook slecht als die niet alle knopen van je joypad gebruikt?

de DS draait om z'n touchscreen, da's de enige reden waarom je dat ding niet kan vergelijken met de PSP, ik bedoel een racegame zonder touchscreen besturing op de DS is gewoon een lelijke game..maar op de PSP... :wink: snap je..?
ik vind wel dat gewoon de meeste spellen met touchscreen horen te zijn, vooral als ze 2D zijn..anders breng je ze maar uit op de GBA.
ikzelf vind het touchscreen erg leuk, ik ben ook erg blij met Yoshi Touch 'N Go. :D


Het verschilt gewoon per game, ik vind persoonlijk Castlevania genoeg gebruik maken van het dubbele scherm. Ik vind deze versie beter als welke GBA versie. De touchscreen wordt erg beperkt gebruik (Magic Seals en ijsblokjes weg tikken), maar standaard het overzicht van de plattegrond maakt de game gewoon goed overzichtelijk. In mijn ogen heeft Konami dan ook de juiste keuzes gemaakt voor Castlevania.

Bovendien kan de GBA deze castlevania dnek ik niet aan want ziet er echt wel beter uit als op de GBA.
sharp
 
Posts: 50
Joined: 18 Jul 2005, 00:08:29
Location: Groningen

Postby rrcplus » 01 Oct 2005, 20:51:13

sharp wrote:
Het verschilt gewoon per game, ik vind persoonlijk Castlevania genoeg gebruik maken van het dubbele scherm. Ik vind deze versie beter als welke GBA versie. De touchscreen wordt erg beperkt gebruik (Magic Seals en ijsblokjes weg tikken), maar standaard het overzicht van de plattegrond maakt de game gewoon goed overzichtelijk. In mijn ogen heeft Konami dan ook de juiste keuzes gemaakt voor Castlevania.

Bovendien kan de GBA deze castlevania dnek ik niet aan want ziet er echt wel beter uit als op de GBA.

het ziet er beter uit dan op de GBA :P even veel als, meer of minder dan :roll:

maargoed waarom gaan wij hier nou over door? als jij Castlevania leuk vind, leuk voor jou.
ik wil meer met het touchscreen da's mijn menig.
smaken verschillen. let's drop it! :P
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Postby -ArNo- » 02 Oct 2005, 00:37:06

Ik heb hem uitgespeeld, van het begin tot het einde top.
-ArNo-
 
Posts: 684
Joined: 31 Jan 2005, 22:45:02
Location: Drachten

Postby blackdragon » 02 Oct 2005, 00:41:42

En is het een spel waarvoor een DS aankoop het waard is? Vind Castlevania een mooie game serie alhoewel het na de Super Nintendo me niet meer zo erg heeft bekoren.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby -ArNo- » 02 Oct 2005, 00:50:43

Tja, binnekort word ie 130 euro en dan krijg je Nintendogs erbij.Ik vind Castlevania iig het beste spel tot nu toe.
-ArNo-
 
Posts: 684
Joined: 31 Jan 2005, 22:45:02
Location: Drachten

Previous

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group