Ben ik dan de enige die Burnout Legends vindt tegenvallen??

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Ben ik dan de enige die Burnout Legends vindt tegenvallen??

Postby Juul » 23 Sep 2005, 17:03:49

Iedereen is lyrisch over deze game. Gamespot noemt de game zelfs een reden op zich om een PSP aan te schaffen. Nou ik heb de game gehad, maar de dag na aankoop alweer teruggebracht naar de winkel.

Grafisch is het aan de ene kant indrukwekkend, indrukwekkend hoe ze zoveel op dat kleine schermpje kunnen laten zien. Maar aan de andere vind ik dat al dit 'moois' de beleving nogal bederft. Tegemoetkomend verkeer is vaak niet meer dan enkele pixels, bochten zijn vaak nogal moeilijk te zien door al die drukke achtergronden.

RR en Wipeout Pure zijn er altijd nog mooier uit vind ik. En daarmee wil ik zeggen dat grafische pracht niet per se betekent zoveel mogelijk op het scherm laten zien. Oogt nogal rommelig, waar RR en WP veel 'cleaner' lijken.

Bugs/glitches zijn ook irritant. Sommige mensen zeggen zich hier niet aan te ergeren, maar geeft toch wel blijk van de rush klus die het is geweest.

Dan de soundtrack: verschrikkelijk. Ik luister nog weleens naar rock, hiphop e.d., maar dit kan ik toch echt niet 'diggen'. Ik weet niet, maar het is allemaal nogal eentonig.

Catch up principe is vreselijk irritant. Heb je een boostmeter die je meer dan een minuut kunt inhouden en als je dat doet dan lig je uiteindelijk nog maar 1 sec voor op de concurrentie. Echter als je 10 sec achterligt dan moet je nogal wat moeite doen om weer in de buurt te komen. Nogal makkelijk om het zo wat spannender te maken.

Ik vind het niet echt een kutgame, maar waarom iedereen het zo vet vindt snap ik eigenlijk niet. Mainstream?
User avatar
Juul
 
Posts: 1734
Joined: 24 Sep 2004, 22:41:24

Postby Xizor » 23 Sep 2005, 19:27:13

Mainstream of niet, momenteel is het mijn meest gespeelde PSP-game. Ik vind 't een heerlijk spel. en bugs/glitches valt wel mee, niet meer als op de xbox/ps2 versie imho.

Spel speelt gewoon heerlijk weg, hoewel ik wel moet zeggen dat ik de reviews ook wel iets te positief vind (grafisch is het geen pareltje,maar ook niet echt slecht).

Ik ben blij met mijn aankoop van burnout legends :) maar komt misschien wel omdat ik na 15+ jaar gamen 'mainstream' ben geworden ;).
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Juul » 23 Sep 2005, 19:36:42

Naja ik twijfelde of ik dat "Mainstream?" er nog achter moest zetten, heeft nogal een negatieve bijklank. Misschien dat sommige mensen zich gekwetst/aangesproken voelen :wink:

Het is niet dat ik mensen die deze game spelen mainstream-gamers vind, ik snap alleen dat hele gedoe rond die game niet.

...

Nou ja ik had nog een aantal regels geschreven, maar toch maar weggehaald, anders krijgen we weer zo'n hele 'mainstream: goed of fout - topic'.

[offtopic] Oei oei oei! Morgen mijn 1-jarig jubileum! :) [/offtopic]
Last edited by Juul on 23 Sep 2005, 19:39:59, edited 1 time in total.
User avatar
Juul
 
Posts: 1734
Joined: 24 Sep 2004, 22:41:24

Postby kevin » 23 Sep 2005, 19:38:16

ik heb heel de hype rond burnout nooit gesnapt eigenlijk
vind het vanaf deel 1 al een waardeloos schijtspel...
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Xizor » 23 Sep 2005, 19:42:47

kevin wrote:ik heb heel de hype rond burnout nooit gesnapt eigenlijk
vind het vanaf deel 1 al een waardeloos schijtspel...


mja da's jouw mening; misschien omdat het spel je niet aanspreekt? Om even in jou sfeer te blijven: datzelfde heb ik met pokkemon (nee geen schrijffout).

Ook shenmue vind ik de hele hype niet waard (ja kom maar met de flames!) ;)

is gewoon kwestie van smaak.
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby kevin » 23 Sep 2005, 19:52:51

Xizor wrote:
kevin wrote:ik heb heel de hype rond burnout nooit gesnapt eigenlijk
vind het vanaf deel 1 al een waardeloos schijtspel...


mja da's jouw mening; misschien omdat het spel je niet aanspreekt? Om even in jou sfeer te blijven: datzelfde heb ik met pokkemon (nee geen schrijffout).

Ook shenmue vind ik de hele hype niet waard (ja kom maar met de flames!) ;)

is gewoon kwestie van smaak.

ja hebje wel gelijk in, ik vind de pokemongames op de gameboy wel heel goed ! verder ook niets aan.
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Juul » 23 Sep 2005, 19:54:35

Dan geef mij maar Burnout :lol:
User avatar
Juul
 
Posts: 1734
Joined: 24 Sep 2004, 22:41:24

Postby Sen » 23 Sep 2005, 20:32:15

Ik heb deze game niet gespeeld. Maar ik had wel hetzelfde gevoel toen ik vorig jaar Burnout 3 kocht. What's the fuzz? Ik vond het maar matig as hell...
Ik vroeg me echt af hoe het kan dat mijn smaak blijkbaar zo erg anders is dat iets wat sommige mensen heilig vinden in mijn ogen gewoon amper een voldoende waard is. Zal een kwestie van smaak blijven, maar dan wel met een vleugje marketing.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby ReinieR » 23 Sep 2005, 22:08:11

kevin wrote:
Xizor wrote:
kevin wrote:ik heb heel de hype rond burnout nooit gesnapt eigenlijk
vind het vanaf deel 1 al een waardeloos schijtspel...


mja da's jouw mening; misschien omdat het spel je niet aanspreekt? Om even in jou sfeer te blijven: datzelfde heb ik met pokkemon (nee geen schrijffout).

Ook shenmue vind ik de hele hype niet waard (ja kom maar met de flames!) ;)

is gewoon kwestie van smaak.

ja hebje wel gelijk in, ik vind de pokemongames op de gameboy wel heel goed ! verder ook niets aan.


Alleen rood en blauw dan he, geel mss ook nog, maar daarna werd t wel veel minder :roll: .
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby blackdragon » 23 Sep 2005, 22:43:53

Ja vind Burnout wel vermakelijk maar niet echt een top spel voor mij iig.

En ja Pokemon begin ik zo langzamerhand ook wel genoeg van te krijgen en buiten de Gameboy versies waren ze toch al niet veel vond ikzelf.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ricepuppet » 24 Sep 2005, 12:05:42

Ik vond Burnout 3 echt een sikka game, op uitzondering van;

* De hoeren soundtrack. Ik luister 80% rock / metal / punk, maar dit is echt shit. Kom op, Jimmy Eat World, flikker toch op met die gaybands..

* De game moest minimaal op een 70 cm tv gespeeld worden, anders zag je het verkeer gewoon NIET aankomen. Heb toen toch overwogen om van mijn 55 cm tv, naar een 70 cm te gaan, o.a. voor deze game (en ook het feit ik het zelf gewoon te klein vond) Daarbij speelde ik de game soms nacht's op mijn Joytech 7 inch scherm en moest ik 15 cm. van het scherm afzitten om alsnog auto's te spotten.

Conclusie: op de PSP zou ik het helemaal niet trekken, ook al zijn de graphics zo mooi.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby -ArNo- » 24 Sep 2005, 12:28:00

Sen wrote:Ik heb deze game niet gespeeld. Maar ik had wel hetzelfde gevoel toen ik vorig jaar Burnout 3 kocht. What's the fuzz? Ik vond het maar matig as hell...
Ik vroeg me echt af hoe het kan dat mijn smaak blijkbaar zo erg anders is dat iets wat sommige mensen heilig vinden in mijn ogen gewoon amper een voldoende waard is. Zal een kwestie van smaak blijven, maar dan wel met een vleugje marketing.


Ik vond deel 3 ook geen ene ruk aan, heb dan ook niet vele vertrouwen in Legends. Deel 2 was toppie maar de rest...
ImageImage
-ArNo-
 
Posts: 684
Joined: 31 Jan 2005, 22:45:02
Location: Drachten

Postby Loempiavreter » 24 Sep 2005, 12:59:10

ricepuppet wrote:Ik vond Burnout 3 echt een sikka game, op uitzondering van;

* De hoeren soundtrack. Ik luister 80% rock / metal / punk, maar dit is echt shit. Kom op, Jimmy Eat World, flikker toch op met die gaybands..

* De game moest minimaal op een 70 cm tv gespeeld worden, anders zag je het verkeer gewoon NIET aankomen. Heb toen toch overwogen om van mijn 55 cm tv, naar een 70 cm te gaan, o.a. voor deze game (en ook het feit ik het zelf gewoon te klein vond) Daarbij speelde ik de game soms nacht's op mijn Joytech 7 inch scherm en moest ik 15 cm. van het scherm afzitten om alsnog auto's te spotten.

Conclusie: op de PSP zou ik het helemaal niet trekken, ook al zijn de graphics zo mooi.


Jimmy eat world stomme Emo lui die nog pissen in hun bed :D

Burnout zuigt waarom ik kan verdomme de schans nooit raken (op laatste moment ga ik er met een bocht omheen :P) of is het gewoon dat ik race spellen haat :D
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby maartenoud » 24 Sep 2005, 13:18:40

Ik vind burnout legends eigenlijk wel een strak spel als ik eerlijk ben, ben er redelijk hooked aan :D:D
FREE WILLEM
User avatar
maartenoud
Most wanted
 
Posts: 1003
Joined: 06 Mar 2005, 13:20:17
Location: Z.O.Beemster

Postby kevin » 24 Sep 2005, 13:32:46

ReinieR wrote:
kevin wrote:
Xizor wrote:
kevin wrote:ik heb heel de hype rond burnout nooit gesnapt eigenlijk
vind het vanaf deel 1 al een waardeloos schijtspel...


mja da's jouw mening; misschien omdat het spel je niet aanspreekt? Om even in jou sfeer te blijven: datzelfde heb ik met pokkemon (nee geen schrijffout).

Ook shenmue vind ik de hele hype niet waard (ja kom maar met de flames!) ;)

is gewoon kwestie van smaak.

ja hebje wel gelijk in, ik vind de pokemongames op de gameboy wel heel goed ! verder ook niets aan.


Alleen rood en blauw dan he, geel mss ook nog, maar daarna werd t wel veel minder :roll: .

jep, rood was de shit
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Next

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 4 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group