Ben ik dan de enige die Burnout Legends vindt tegenvallen??

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby kevin » 24 Sep 2005, 13:33:15

-ArNo- wrote:
Sen wrote:Ik heb deze game niet gespeeld. Maar ik had wel hetzelfde gevoel toen ik vorig jaar Burnout 3 kocht. What's the fuzz? Ik vond het maar matig as hell...
Ik vroeg me echt af hoe het kan dat mijn smaak blijkbaar zo erg anders is dat iets wat sommige mensen heilig vinden in mijn ogen gewoon amper een voldoende waard is. Zal een kwestie van smaak blijven, maar dan wel met een vleugje marketing.


Ik vond deel 3 ook geen ene ruk aan, heb dan ook niet vele vertrouwen in Legends. Deel 2 was toppie maar de rest...

2 was de enige die ik nog wel een beetje leuk vond.
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Silent Shadow » 24 Sep 2005, 14:16:42

Ik vond deel 3 wel leuk alleen het werd snel eentonig.
Trouwens ook jammer dat die online mode zo vol met bugs zat.(volgens mij zijn die er nog steeds niet uitgehaald?)
Silent Shadow
Sega Saturn liefhebber._0_
 
Posts: 1406
Joined: 02 Dec 2004, 12:00:57

Postby music_maniac1965 » 25 Sep 2005, 20:51:16

ik vind burnout legends een prima spel. de bestuuring lijkt het meest op deel 2, maar de regels van revenge zitten er in. de banen van deel 1 tot 3, dus wat wil je nog meer als je van burnout houd. als je het sowieso niks vind, dan zal legends je ook niet over halen.

maar deeltje 4 (revenge) op de xbox is wel zo gaaf. raar eigenlijk, maar het lijkt wel of alle oneven getallen (deel 1 en 3) zuigen, en alle even getallen (deel 2 en 4) zijn weer heel gaaf. voor mij is deel 4 het best. vooral het vernieuwde crashen op kruispunten e/d vind ik gaaf uitgewerkt.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby ManoRevolver » 26 Sep 2005, 07:20:00

Xizor wrote:
kevin wrote:ik heb heel de hype rond burnout nooit gesnapt eigenlijk
vind het vanaf deel 1 al een waardeloos schijtspel...


mja da's jouw mening; misschien omdat het spel je niet aanspreekt? Om even in jou sfeer te blijven: datzelfde heb ik met pokkemon (nee geen schrijffout).

Ook shenmue vind ik de hele hype niet waard (ja kom maar met de flames!) ;)

is gewoon kwestie van smaak.


Ik vind Burnout 1 ook niet tof, Burnout 2 heb ik niet (d'oh), maar Burnout 3... Hoe vet is die game! Damn. Als Burnout Legends in die stijl is dan zou die game imo de shit zijn.

Pokemon en Shenmue zitten beide op dezelfde gaarheidslijn, saaie meuk.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Xizor » 26 Sep 2005, 07:25:19

burnout legends == 75% burnout 3, en dat is mijn meest gespeelde game geweest vorig en dit jaar, en dan nu eindelijk voor tijdens poepsessies! :D
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby music_maniac1965 » 02 Nov 2005, 22:58:45

ja, voor onderweg of andere pauzes is de snelle gameplay en crash actie. het spel zelf vind ik erg goed, grafies is het wel minder dan een ps2 spel. ook de crashes in crash mode heb je minder rondvliegend puin. maar het blijft wel een leuk spel om te doen. toch word burnout revenge vaker gespeeld door mij :lol:
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Previous

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group