[N-gage] data overzetten via pc

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

[N-gage] data overzetten via pc

Postby Psoman » 27 Aug 2005, 09:53:32

Hey guys ik sluit me ngage aan aan me pc doormiddel van usb kabel en herkent die allemaal prima enzo maar als ik er wat opzet dan zet hij het er wel op maar ik kan het nergens terugvinden om me ngage. En als ik het dan verwijder op me pc (als ngage aangesloten zit) en dan weer me ngage aanzet en geheugen dinges bekijk is er wel geheugen verbruikt ? ( ik kijk bij hoeveel nog op kaart staat kwa vrije ruimte) ik snap het niet ik d8 gewoon dat je data via je pc op ngage zette en dat die het herkende (mp3 enzovoords). En heb nog een vraagje hoe convert je die film bestanden naar wmv of avi ofzo want het is steeds een .3gp bestand en die kan ik nergens op afspelen. En als ik bijvoorbeeld snakes download he hoe zet ik die er dan op gewoon hele bestand er opzetten of moet je hem uitpakken ofzo?

Hoor het wel van jullie.
Greetz
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Psoman » 27 Aug 2005, 10:43:03

Nog een vraagje :) ik heb paar demo's en snakes gedownload van n-gage.com maar als ik ze er op wilt zetten gaat niet :S de site zegt zo je moet ze unzippen nou doe ik dat wordt het in map gezet maar dan kan ik hem nergens meer vinden (het unzipte file bedoel ik) hoe komt dat hij zegt wel dat het een onbekend bestand is en vraagt de pc van toch uitvoeren en zegt firewall ook van weet je het zeker? Ik snap er nikx van op die site zeggen ze gewoon uitpakke komt het in een map en whoppa neerzetten die handel.
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Michaelm » 27 Aug 2005, 11:03:59

Probeer eens aan te geven waar ie 'm moet unzippen zodat je het ook terug kan vinden.
Als je een .sis file op je ngage zet zul je 'm nog moeten installeren instrumenten->beheer.
Of, als je fexplorer of zoiets hebt, gewoon de sis kiezen en uitvoeren of installeren kiezen en hoppa je hebt 'm.
User avatar
Michaelm
 
Posts: 797
Joined: 20 Apr 2003, 21:37:08
Location: Heerlen

Postby Psoman » 27 Aug 2005, 12:27:19

Ik heb nu snakes der weten op te zetten maar als ik bijvoorbeeld colin macrea (of hoe je ook schrijft) download krijg ik zo colin macrea .exe bestand en dan staat op de site dat je moet unzippen maar als je doet gebeurd er nikx moet ik dat exe bestand ook gewoon op me ngage zetten ? of anders hoor het wel btw als je mp3 in een map zet ofzo pakt die ze dan ook gewoon of moet je ze er gewoon bij zetten ?
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Markam » 27 Aug 2005, 15:20:47

nee colin mcrea moet je idd uitpakken het zal wel een rar executable (schrijf je dat zo?) zijn.

dus je moet die exe doen. Dan kan je aangeven waar je em uitgepakt wil hebben. Dan geef je dus aan c:/spellen/nage/CR of zo, maakt niet uit als je het maar terug kan vinden.

dan krijg je als het goed is een map met system waat het spel in staat. Die system copier je naar je kaartje, daar staat ook een system op (is hidden dus wel even verborgen bestanden tonen) en dan doe je overwrite als ie daarom vraagt. daarna MMC in je ngage en colin staat in je menuutje.

vet spel overgens!
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Psoman » 27 Aug 2005, 17:08:50

Huh ik heb denk iets verkeerds gedaan ik had dan Nokia Game op me pc gezet en van me ngage afgehaald en dus was dat flo (16mb) weg en ook me snakes nou ik d8 zet ik snake der op nieuw op maar als ik doe installeer ik hem en staat die niet in me menu hoe kan dit ? moet ik die nokia game shit map weer terug zetten ofzo?
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Donny K. » 29 Aug 2005, 14:26:53

Yep. Je moet alle mappen terugzetten (De belangrijkte sitten in system\apps) Daar moet alles in komen te staan. Installatie is dan niet nodig (voor flo in elk geval).
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Markam » 29 Aug 2005, 14:37:22

gast serieus! doe iets aan je nederlands! je zins construkties kloppen niet en je gebruikt geen lees tekens!
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby ManoRevolver » 29 Aug 2005, 14:51:41

En jij wel?
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Psoman » 29 Aug 2005, 16:19:45

Oke effe opnieuw dan met allerlei leestekens Markam sorry van de andere post maar ik kwam er niet uit op me ngage nu nog niet :P:D.

Ik had snakes op me ngage gezet niks aan de hand maar dat flow gebeuren nam zo veel ruimte in beslag dus ik d8 ik haal die map van me foon af en zet hem op pc. Nou dat deed ik starte me Ngage opnieuw op en ik wil snakes spelen staat er alleen zo uhm puzzelstuk animatie nou ik d8 oh shit wat verkeerds gedaan.(Snakes starte ook niet meer op)

Dus ik zet die map Nokia Game weer terug(system/apps/nokia game) nou dat deed ik. En starte opnieuw Ngage op maar gaf die melding kaartfout aan ikke van fuck dus d8 ik formateer hem op me ngage en haal dus al me data er af.

Nou ik gedaan en ik zet snakes er weer op doet die nikx hij zet geens animatie neer hij instaleert hem wel maar voor de rest niks. MP3 speelt die wel gewoon af maar als ik dus game er opzet niet is me kaartje nu verneukt of is er nog een oplossing want ik snap er geen bal meer van....

Hoor het wel van jullie.

Greetz,
Psoman
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Markam » 29 Aug 2005, 16:46:25

snake is als het goed is een *.sis file. Die moet je dus gewoon op je mmc kaart zetten en installeren via instrumenten/beheer. Geripte ngage games moet je vanaf je pc kopieren naar de system map. Je hebt een bepaalde map vb, 6R37 dat is het spel die kopier je dan naar system op je mmc kaart.

hoop dat ik je zo voldoende uitleg heb gegeven.
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Psoman » 29 Aug 2005, 17:29:11

Ik had snakes er op staan maar ik had dus me kaart geformarteert. Als ik hem nu opnieuw er op willen zetten kan het gewoon(ik pak die .sis file uit en zet dan dat bestand op me ngage) dan ga ik naar instrumenten/beheer als ik dat dan heb aangedrukt vraagt hij wilt u instaleren dan druk ik op ja zegt die van hij is geinstaleerd nou dan ga ik naar het menu en staat die er niet tussen. Zit er een fout op me kaart ofzo door dat ik die ngage game eerst had verplaatst en daarna terug had gezet en een foutmelding kreeg en daarna me kaart formateerde of staat het daar los van ?
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Markam » 29 Aug 2005, 17:35:25

als je je kaart geformatteerd heb zou ie het gewoon moeten doen, vreemd.

wat wel zou kunnen (daar heb ik nog wel eens last van) is dat ie niet ziet wat je heb geinstalleerd. Als ik dan me ngage uitzet en weer aan staat alles er wel. Soms ziet ie dus bepaalde spelletjes of programma's op de mmc niet. Misschien is dat het maar ik denk toch wel dat je je ngage al weer aan en uit hebt gezet.

sorry zou het anders ook niet weten....
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Psoman » 29 Aug 2005, 17:42:37

Oke ik ga het effe uittesten thanks voor info.
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Psoman » 29 Aug 2005, 17:56:36

Oke gedaan wat je zei eerst heb ik het .sis bestand op me gage gezet toe zag die hem niet. Ik heb toen me ngage opnieuw opgestart en stond die er tussen het .sis betand op me ngage ik heb toen snakes geinstalleerd. Maar ik zag hem als nog niet(in menu). Ik heb toen hem weer opnieuw opgestart en nu staat snakes er wel tussen :) En doet het prima heb hem alleen op me intern geheugen zet dus nu niet te veel smsies opslaan :P whaha maar effe verandere
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Next

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 13 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group