[NGAGE] Prob met linken aan pc

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby smeerkaas » 14 Mar 2005, 22:04:08

Het is inderdaad een stomme designfout van Nokia
maar al met al blijf ik er bij dat de 'gages meer voor- dan nadelen heeft, en het gewoon DE telefoon voor de Gamer is!


Second that 8)
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby Xizor » 14 Mar 2005, 22:23:27

smeerkaas wrote:
Het is inderdaad een stomme designfout van Nokia
maar al met al blijf ik er bij dat de 'gages meer voor- dan nadelen heeft, en het gewoon DE telefoon voor de Gamer is!


Second that 8)


I triple that :P 8)
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby ricepuppet » 15 Mar 2005, 00:25:27

Vind het jammer dat ik geen Symbian OS aangedreven telefoon meer heb. Daarmee kon je echt de gekste dingen doen (afstandsbediening, Emulators etc.) Zit nu opgescheept met een gare Z600..
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Markam » 15 May 2005, 19:56:44

ik heb dus ook een connectieprobleem:

als ik me ngage inplug via usb, krijg ik op de telefoon een logo'tje dat usb is aangesloten, maar m'n pc herkent em niet. ik draai onder XP

als ik em aansluit, kan ik de dingen die op m'n mmc staan niet meer zien.
ook licht m'n ngage op zodra ik de usb kabel in de pc stop
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Donny K. » 16 May 2005, 09:23:36

Als je 'm hebt aangesloten, verschijnt er naar je klok (op je pc) een extra icoontje, als je daar dubbel op klikt, wat zie je dan?

Vind het jammer dat ik geen Symbian OS aangedreven telefoon meer heb. Daarmee kon je echt de gekste dingen doen (afstandsbediening, Emulators etc.) Zit nu opgescheept met een gare Z600..


Nou Ricepuppet, wat let je? Voor het geld hoef je het niet te laten. De N-Gage QD kost nu nog maar 90 euro bij de nokia store. Zelfs als je het niet doet voor de games, is het in ieder geval de goedkoopste smartphone die je maar kan hebben. Met abonnement is ie overginds gratis. En kwa functies is ie gelijk aan elke andere symbian based smartphones (+ heeft ie meer geheugen en is ie stereo) En wie weet.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby ReinieR » 16 May 2005, 10:16:21

Markam wrote:ik heb dus ook een connectieprobleem:

als ik me ngage inplug via usb, krijg ik op de telefoon een logo'tje dat usb is aangesloten, maar m'n pc herkent em niet. ik draai onder XP

als ik em aansluit, kan ik de dingen die op m'n mmc staan niet meer zien.
ook licht m'n ngage op zodra ik de usb kabel in de pc stop


Heb ik ook wel is dat ie wel zegt dat er hardware gevonden is maar niet laat zien in deze computer. :S Of is ie aangesloten op me pc via usb, wil ik wat verwijderen zegt ie dat t apparaat niet aangesloten of niet klaar is. Soms moet ik em een aantal keer opnieuw er in doen voordat ie t doet :S
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby Markam » 16 May 2005, 10:42:06

naast me klok verschijn een logo'tje van Mrouter. dubbel klikmlevert een scherm met verbindings eigenschappen op. hierkan ik: kabel (com1), onbekend (com3) en infrarood aanklikken. geen van de opties geeft resultaat, er blijft bij alle drie "niet verbonden" staan.

@ gigi, hij geeft zelfs niet aan dat ie verbonden is....

de kabel is overgens goed en op m'n telefoon geeft ie dus aan dat ie een usb verbinding heeft. Ik gebuik overgens niet de officiele usb kabel, maar dat maakt natuurlijk geen fluit uit.
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby ReinieR » 16 May 2005, 13:28:11

Markam wrote:
@ gigi, hij geeft zelfs niet aan dat ie verbonden is....



Ja dat heb ik dus ook wel is terwijl die op me foon wel zegt dat ie verbonden is. Net moest ik em 3x er opnieuw indoen voordat ie em pakte
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby Markam » 16 May 2005, 14:11:52

ik kan die kabel echt erin steken wat ik wil, hij doet et niet....
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby ricepuppet » 17 May 2005, 00:46:56

Donny K. wrote:Als je 'm hebt aangesloten, verschijnt er naar je klok (op je pc) een extra icoontje, als je daar dubbel op klikt, wat zie je dan?

Vind het jammer dat ik geen Symbian OS aangedreven telefoon meer heb. Daarmee kon je echt de gekste dingen doen (afstandsbediening, Emulators etc.) Zit nu opgescheept met een gare Z600..


Nou Ricepuppet, wat let je? Voor het geld hoef je het niet te laten. De N-Gage QD kost nu nog maar 90 euro bij de nokia store. Zelfs als je het niet doet voor de games, is het in ieder geval de goedkoopste smartphone die je maar kan hebben. Met abonnement is ie overginds gratis. En kwa functies is ie gelijk aan elke andere symbian based smartphones (+ heeft ie meer geheugen en is ie stereo) En wie weet.


Dude :)

Mijn post was echt oldskool uit Maart, de Z600 heb ik allang niet meer, heb nu een S700i. Toch zou ik wel een NGage willen hebben, maar rekeningen gaan voor. Geen haast.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Markam » 04 Jan 2006, 15:55:09

what the fuck!

ik denk hee laat ik nog eens proberen m'n ngage aan te sluiten, DOET IE HET INEENS!!!!!!!!!!

betor!

het is wel een stuk langzamer dan met m'n kaartlezer. maar ja ik hoef em iig niet meer open te breken
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Markam » 04 Jan 2006, 18:26:26

wtf! en nu niet meer. moest m'n kaartje even formatteren en nou doet ie het niet meer....
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Markam » 24 Jan 2006, 14:19:29

ok ik heb eindelijk gevonden hoe ik het op kan lossen en het werkt ook nog!

http://www.n-gage-help.com/modules.php? ... opic&t=848

dat ik dit niet eerder gevonden heb! Het heeft dus te maken met bad sectors op de mmc. Nooit een MMC formatteren via win XP!
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Markam » 17 Apr 2006, 22:29:37

ok een nieuw probleem. heb nu een bluetooth adaptertje (belkin) om m'n agenda in outlook te beheren. Probleem is dat de ngage de verbinding niet wil behouden. Als ik telefoon zoeken doe in pc suite kan ie em wel vinden en maakt ie even verbinding op de ngage, maar dan geeft ie de melding dat ie de telefoon niet kan verifiëren Ook de connectie anders om wordt verbroken

Ik heb bt op de telefoon uiteraard aan staan en m'n pc geauthoriseerd.

m'n 6230 houd wel verbinding als ik em koppel en wordt door pc suite herkend, het ligt dus aan de ngage, maar wat?

op de ngage staat (NEM-4) v 4.03

[edit] ik kan wel via het bt icoontje in m'n system tray een bestand naar de ngage sturen
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Previous

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group