ook een ngage qd :D

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

ook een ngage qd :D

Postby bobracing » 25 Nov 2004, 21:59:15

Ik heb nu sinds 2 dagen ook een ngage qd... coool ding !!!!!!!!!!. jammer dat er geen mp3 speler meer opzit... iemand nog tips voor free mp3 spelers???

Ik heb er vandaag route66 205 opgezet. werkt goede deze navigatie ! samen met de gps ontvanger wat er bij zit !!!

er zat de game fifa 2004 bij ziet er leuk uit :)
bobracing
 
Posts: 1497
Joined: 19 Feb 2004, 17:44:18
Location: @home

Postby Xizor » 25 Nov 2004, 22:30:04

Congrats! Een MP3-speler die je kan gebruiken is UltraMP3, maar houd rekening met het feit dat de QD MONO is!

...en ik wist niet dat er bij Route66 2005 een gps-ontvanger zat...?
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby bobracing » 26 Nov 2004, 00:10:08

Ja is zo`n bundel pakket... werkt goed :) je kan de pizzahut in adam vinden tm het belgische frietzakje achteraf :D maar die ontvanger hang aan een key-cord dus kan je gewoon om je nek ofzo doen of ergens in de auto leggen of in je jas zak tijdens het lopen :) raak je nooit de weg meer kwijt ! ;)
bobracing
 
Posts: 1497
Joined: 19 Feb 2004, 17:44:18
Location: @home

Postby Donny K. » 26 Nov 2004, 09:23:13

Hoeveel heb je voor dat route66 pakket betaald? Ik heb d\'r ook mee lopen experimenteren, en het bevalt mij erg goed. (ik twijfelde tussen tomtom en route66, maar route66 wint omdat je inderdaad ook kan instellen dat je voetganger bent)

Congratz btw met je N-Gage. Echt cool om te zien dat steeds meer en meer forummers aan de N-Gage gaan. We kunnen op de volgende sega meeting wel een bluwtooth corner inrichten om flink tegen elkaar te gaan gamen [8D]
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby bobracing » 26 Nov 2004, 13:06:58

umh weet 123 niet hoeduur dat pakket was ons pap heeft hem ingekocht voor verkoop... dus hebben we er zelf 1tje om te proberen... dacht dat het pakket iets duurder was dan zo`n losse gps ontvanger.... maar nadeel van route66 is dat je hem maar op 1 telefoon kan zetten en een 2e moet je 1 week wachten... moet je dat nummer eerst invoeren krijg je een sms terug ect kortom een heel gedoe... maar ben nu aan het kijken of ik hem ook op een normale mmc kaart kan zetten ipc dat kleine rot kaartje.... tomtom heb ik nog niet geprobeert.... maar die krijg ik over een tijdje verwacht ik ook om te testen. ik zelf rij nu een dag of 3 met route66 en werkt gewoon GOED. beter dan de becker die ingebouwd zit in onze auto. bij de route66 hoef je alleen maar je eindbestemming in te voeren en rijden maar, en is ook nog eens heel snel met een andere route zoeken. zijn er hier ook updates voor ??? want is wel jammer dat duitsland er niet bij zit :(

en ja steeds meer mensen kopen een ngage valt mij ook op, je kan er veel mee !! heb er nu een goede mp3player op staan die ook nog eens goed werkt.voor de rest nog wat kijken op het web naar wat tools... jammer is alleen dat het lastig is dingen te veranderen zoals achtergrond.... dat heb ik nog steeds niet kunnen veranderen.... maar dat bluetooth is helemaal goed! werkt goed met de bluetooth carkit die in de auto zit :D
bobracing
 
Posts: 1497
Joined: 19 Feb 2004, 17:44:18
Location: @home

Postby Donny K. » 27 Nov 2004, 11:06:11

Blij dat te horen. Ik kan je vertellen dat route66 ook op een gewoon kaartje werkt [:)] Duitsland is een aparte map die je als het goed is gewoon kan kopen/downloaden (Kopieer \'m in de directory genaamd maps en voila, duitsland) Wat tools betreft. geef maar een gil als je iets zoekt. Ik heb in elk geval al zo ontzettend veel gezien (en getest) voor de N-Gage, misschien dat ik je zoektocht wat makkelijker kan maken.

En plaatjes veranderen is heel makkelijk (de optie zit alleen een beetje raar in elkaar op een Nederlandse N-Gage)
Instrumenten->instellingen->apparaat->standby-modus->achtergrondafbeelding Je moet dan ja kiezen, zodra je dat gedaan hebt, kan je kiezen welk plaatje je wil als achtergrond.

Good luck.
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby bobracing » 27 Nov 2004, 17:02:26

thx !!!! wat een menu ;) eindelijk een andere achtergrond :) ik heb je gemailt met mijn msn erin.. alvast bedankt donny k :)
bobracing
 
Posts: 1497
Joined: 19 Feb 2004, 17:44:18
Location: @home


Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group