N-Gage: Elderscrolls

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

N-Gage: Elderscrolls

Postby jaikben » 19 Nov 2004, 08:21:58

Het spel is uit, en te vinden op de welbekende plekken, grafisch een van de mooiste spellen voor de ngage, probleem alleen dat het wat langzaam is, misschien moet ik nog wennen, wacht maar weer ff op de 1e poepsessie
jaikben
 
Posts: 720
Joined: 06 Jul 2001, 12:44:56

Postby Donny K. » 19 Nov 2004, 10:36:51

Cool. Ik ben benieuwd. M\'n broertje is vooral gek van de Elder scrolls serie en die gaat \'m dan ook halen. Ik spaar mijn geld nu even voor Pocket Kingdom, Worms, Pathway to Glory en Xyanide.
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby smeerkaas » 19 Nov 2004, 17:18:16

Ben ook helemaal Elder scroll freak (PC dan) ben benieuwd naar deze... FF zoeken...
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby Sen » 19 Nov 2004, 17:39:05

Is deze gebazeerd op een oude titel in de serie of is hij geheel nieuw?
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby smeerkaas » 22 Nov 2004, 18:37:39

Geheel nieuw verhaal volgens mij... Kheb net Arena (Freeware) en Daggerfall gedownd weer... Ik wil weer tijd gaan steken in goede RPG\'s die echt een goede storyline hebben en vette soundtracks...

Redguard en Morrowind heb ik origineel...
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby Sen » 22 Nov 2004, 20:50:47

Ik heb ze allemaal liggen hier, Arena(cd versie), Daggerfall, Battle spire, Red guard, Morrowind en Morrowind GOTY edition. Maar helaas heb ik geen Ngage...
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Donny K. » 22 Nov 2004, 21:02:13

Maar gauw eentje halen dan [:)] 169 eurootjes maar (Of gratis met een abonnement) [:P]
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Sen » 23 Nov 2004, 08:30:03

Ja jammer dat ze zo duur zijn...
Die spellen zijn al helemaal freaky prijzig.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby jaikben » 23 Nov 2004, 08:37:46

voor de spellen zijn er vele mogelijkheden :)
jaikben
 
Posts: 720
Joined: 06 Jul 2001, 12:44:56

Postby Donny K. » 23 Nov 2004, 08:43:25

Toch snap ik niet waarom mensen zo\'n punt maken over de prijzen van N-Gage spellen. Deze zijn lager dan het gemiddelde gba spel (en op grafisch gebied zelfs beter). Ik heb nog nooit iemand horen klagen over de prijzen van gba games. Maar goed. Sen. Als je vanuit de UK bestelt zijn ze omgerekend ongeveer 35 euro. Nog steeds te duur? Ps Ik val niemand aan met deze post, maar het is iets wat mij gewoon opviel.
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby jaikben » 23 Nov 2004, 09:06:06

Donny, persoonlijk vind ik 35 euro nog steeds te veel voor een ngage of zelfs gba spel. ngage spellen zijn over het algemeen gewoon BAGGER, bijna geen enkel spel is orgineel, of het is een slap aftreksel van gba spellen/ of zelfs psx spellen, de nieuwste spellen hebben een frame-rate om bang van te worden, begrijp me niet verkeerd, ik ben blij als er weer een nieuw spel is, maar kwa games is de ngage geen succes, leuk voor de poeppauzes :), maar veel meer ook niet. Nu maar wachten op PTG, al het goed is deze week beschikbaar. Ngage is voor mij een telefoon die voldoet voor de poeppauzes maar ik zal hem nooit zien als een volwaardig game console.
jaikben
 
Posts: 720
Joined: 06 Jul 2001, 12:44:56

Postby Donny K. » 23 Nov 2004, 09:50:54

Ben ik het niet mee eens. Alleen de eerste spellen hadden last van framedrops, poorterij en lookalikes. De nieuwere spellen zijn gelukkig een stuk origineler. Ook de framedrops heb ik weinig gezien. De enige keer dat ik het bij een nieuwer spel tegenkwam was toen ik een illegale versie van de sims op m\'n normale kaart had gezet. Maar die \"vertragingen\" waren voorbij toen ik eenmaal het origineel binnenhad. Ik vind dat de N-Gage juist een succes is kwa games. Er zijn maar weinig nieuwe bedrijven die zulke grote developers achter zich kunnen krijgen (De zodiac is al wat langer uit, maar ik zie en hoor maar weinig van ze). Ik zie de N-gage juist wel als een volwaardige console (die nog eens veel meer kan) en daarom zal je mij geen ds, psp, zodiac of gizmondo zien kopen. Maar ja goed, ieder z\'n eigen smaak.
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby jaikben » 23 Nov 2004, 10:15:58

framedrops of shitty frame-rate: elder scrolls/ en call off duty. Met de sims heb ik nooit probs gehad? Grote developers die alles uitbesteden aan kleine shitty bedrijven, ideaworks3d en gameloft daar gelaten, krijgen alle andere developers maar weinig uit de ngage. En dan het verhaal dat de ngage nog meer kan??? Ik zie niet hoe, het is en blijft een Symbian omgeving, sommige 3ookb spellen zien er nog beter uit als \"volwaardige\" Ngage spellen. Zodiac zie je iid weinig van maar ja nokia heeft dan ook een bulk met geld uitgegeven om maar te proberen developers binnen te halen. Dat sega spel naar spel blijft uitstellen/cancellen zegt genoeg over de kwaliteiten van de ngage. En een vergelijking met psp of ds gaat niet op. Die consoles zijn specifiek gemaakt spellen ngage is gewoon een symbian s60 telefoon met de vormgeving van een gameconsole.
jaikben
 
Posts: 720
Joined: 06 Jul 2001, 12:44:56

Postby Sen » 23 Nov 2004, 10:22:12

Ik moet zeggen dat ik me wel iets vergist heb. Op play.com zijn er echt wel een boel goedkopere Ngage games. Zeker goedkoper dan de GBA iig.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Donny K. » 23 Nov 2004, 19:25:57

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door jaikben</i>
<br />framedrops of shitty frame-rate: elder scrolls/ en call off duty. Met de sims heb ik nooit probs gehad? Grote developers die alles uitbesteden aan kleine shitty bedrijven, ideaworks3d en gameloft daar gelaten, krijgen alle andere developers maar weinig uit de ngage. En dan het verhaal dat de ngage nog meer kan??? Ik zie niet hoe, het is en blijft een Symbian omgeving, sommige 3ookb spellen zien er nog beter uit als \"volwaardige\" Ngage spellen. Zodiac zie je iid weinig van maar ja nokia heeft dan ook een bulk met geld uitgegeven om maar te proberen developers binnen te halen. Dat sega spel naar spel blijft uitstellen/cancellen zegt genoeg over de kwaliteiten van de ngage. En een vergelijking met psp of ds gaat niet op. Die consoles zijn specifiek gemaakt spellen ngage is gewoon een symbian s60 telefoon met de vormgeving van een gameconsole.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Met \"De N-Gage is een console die meer kan\" bedoelde ik dat je d\'r meer mee kon dan alleen spelletjes spelen. Elder scrolls en Call of duty zijn spellen die ik (nog) niet heb gespeeld, dus daar kan ik geen oordeel over vormen. Ik wil alleen maar zeggen dat de spellen die ik gezien heb (en gespeeld) daar geen last meer van hebben (behalve dan de eerdere spellen oa Red faction). En wat de vergelijking van de N-Gage en de andere portables betreft: Ja het is waar dat de rest alleen bedoeld is voor gamen. Maar ik vind de N-Gage goed genoeg als portable gamesconsole. Daarom heb ik op dit moment geen behoefte om daarnaast nog een andere te nemen, dat bedoel ik ermee. Ik zal de laatste zijn die de N-Gage gaat vergelijken met portable consoles die alleen maar gemaakt zijn om te gamen. De enige vergelijking die ik in deze thread trok, was de prijs van de spellen, en het feit dat ik mensen nooit heb horen klagen over de prijs van gba spellen, maar dat wel doen voor N-Gage spellen die meestal nog goedkoper zijn.
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48


Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group