Nintendo DS. Waar importeren?

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Nintendo DS. Waar importeren?

Postby Mirg » 16 Nov 2004, 19:30:24

Ik importeer zo af en toe een spelletje via Tronix, maar ik wil eigenlijk de DS ook wel importeren. Bij Tronix nemen ze geen pre-orders, want ze durven niet te zeggen hoeveel handhelds ze binnen krijgen ofzoiets.

Ik ben dus op zoek naar een goede, betrouwbare en niet te dure import-shop. Iemand een goede tip? ;]
User avatar
Mirg
 
Posts: 3698
Joined: 12 Apr 2002, 09:44:24
Location: Rotterdam

Postby Fonzi » 16 Nov 2004, 19:45:32

Ik bestel altijd bij http://www.videogamesplus.ca , een site die trouwens op heel wat importsites gebruikt en aaanbevolen wordt. Zeer goede service en altijd op tijd. Zij zenden trouwens je items als \'gift\' zodat je geen douanekosten moet betalen. De cube en GBA games zijn er trouwens zeer goedkoop. OP tweedehandsgames betaal je zelfs geen verzendkosten.

Wat je DS betreft: iedereen is al een tijdje gestopt met preorders aan te nemen omdat er 2 miljoen voorbestellingen van de DS zijn. Ik denk alleen dat de mensen die er heel vroeg bij waren nog een kans maken om hun DS op tijd te krijgen. De rest zal moeten wachten tot de tweede of derde shipment. Dus ik denk niet dat het je nog gaat lukken.
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby koekiemonster » 16 Nov 2004, 21:06:59

Ik heb hem bij lik-sang besteld. De goedkoopste en in mijn ogen de duidelijkste leverancier.
Overigens ook nog 1 van de weinige die orders aanneemt.
koekiemonster
 
Posts: 930
Joined: 09 May 2001, 15:10:32
Location: Mongolia

Postby BDT » 16 Nov 2004, 22:40:02

heb hem een maand geleden bij play-asia (zie banner) besteld. Maar ze nemen nu geen orders meer aan... Nog iets meer dan een week en ik heb een DS met Feel the Magic!
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT


Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group