PSP: Prijzen en accesoires Japan bekend

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Psoman » 01 Nov 2004, 17:10:33

Ik ben benieuwd maar wacht nog wel effe op de Pal versie [8D] hij gaat zekers goed worden.
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby BDT » 02 Nov 2004, 12:57:40

twijfel nog steeds... de eerste release heeft waarsch. nog wel kinderziektes...
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Juul » 05 Nov 2004, 17:35:02

ja, ik denk er nu ook over om toch maar te wachten tot de Europese release. Ik zou het wel stoer vinden om als een van de eersten met zo\'n ding rond te lopen, maar is het dat wel waard als je kijkt naar de nadelen die zo\'n japans apparaatje hier toch heeft. Met name ook met betrekking tot draadloos gamen, zou nog wel eens problematisch kunnen zijn. En evt onverwachtse regio-locks, omdat sony blijkbaar wel een gedeelte maar niet alles regio-vrij maakt. Zul je net zien dat je een of andere vette rpg alleen maar helemaal in het japans kunt spelen, terwijl er ook een europese versie is. Bovendien wordt de PSP naar alle waarschijnlijk al na 3 a 4 maanden hier uitgebracht.

Alles hangt overigens ook nog af van de Europese verkoopprijs. Die zou ook nog wel eens een stuk hoger kunnen uitvallen dan de Japanse, dan ga ik toch weer twijfelen.

Ach ja, het leven van een gamer is niet makkelijk, en zeker ook niet goedkoop (haha)
User avatar
Juul
 
Posts: 1734
Joined: 24 Sep 2004, 22:41:24

Previous

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group