[N-Gage] Pathway to glory

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

[N-Gage] Pathway to glory

Postby Donny K. » 10 Jul 2004, 10:27:17

Op hun eigen website doen ze al maanden geheimzinnig over deze game en laten ze nooit screenshots zien. na wat verder gekeken te hebben (dan m\'n neus lang is [:P]) op andere sites, heb ik toch wat screenshots kunnen vinden. Het blijkt dat andere gamessites meer aandacht schenken aan de N-Gage dan ik verwacht had.

Damn. Ook deze game ziet er erg stoer uit. Het lijkt wel een mix tussen Cannon fodder en Commando\'s. En uiteraard kan je deze game ook online spelen. Of offline multiplayeren via bluetooth of in je eentje. Het ziet er naar uit dat ook deze game in mijn wishlist komt te staan. Check de screens:

Image Image Image Image Image

Nog meer mensen interesse in deze game?
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby smeerkaas » 16 Jul 2004, 22:40:36

Ja ikkuh duz... Lijkt wel veel op Commandos zo te zien...
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby bebi vegeta » 22 Jul 2004, 21:35:49

hoop het niet, ik wil um wel, maar commando\'s begreep ik geen reet van...
bebi vegeta
 
Posts: 1268
Joined: 25 Nov 2001, 21:19:26
Location: R'dam

Postby Robert » 22 Jul 2004, 22:36:19

ik heb van deze game leuke goodies mee genomen van de E3 [:D]
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Donny K. » 10 Aug 2004, 08:52:08

Het zal nog wel eventjes duren voordat dit spel in de winkel ligt, maar Nokia heeft alvast een demo uitgebracht om ons te laten zien hoe ver ze al zijn met dit spel. Probeer het, je krijgt er geen spijt van. Je kan de demo hier downloaden: http://www.n-gage.com/pathwaytoglory/ veel plezier!


Is er al iemand geweest die de demo geprobeerd heeft?
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby smeerkaas » 10 Aug 2004, 20:56:29

TNX voor die link... Ik kijk er niet al te vaak naar of er al iets uit is... Jij blijkbaar wel... Heppie nix anders te doen of zo [:p] ... DANK... Trying out now!!! BOH!!!
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby smeerkaas » 11 Aug 2004, 17:42:37

HOE VET... ECHT NET COMMANDOS... VETTE DEMO... N-GAGE OWNAGE!!!
Dat is mijn eerste indruk!!! Checkun die shizzle
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby Donny K. » 11 Aug 2004, 18:49:21

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door smeerkaas</i>
<br />TNX voor die link... Ik kijk er niet al te vaak naar of er al iets uit is... Jij blijkbaar wel... Heppie nix anders te doen of zo [:p] ... DANK... Trying out now!!! BOH!!!
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Tja, standaard routine... mail checken, Segaforum checken, N-Gage Arena checken, ICQ opstarten... [:D] Handige optie in mozilla: standaard m\'n favoriete pagina\'s openen in 6 verschillende tabs, hoef ik alleen maar van tab naar tab voor de nieuwste nieuwtjes Mozilla rulez!

Btw: Ik heb eindelijk tijd gevonden om die demo zelf eens te proberen en WOW WAT EEN #@(&ING STOER SPEL! Hij speelt echt meesterlijk! Dit is met stip het vetste N-Gage Spel dat ik ooit heb gespeeld! Gameplay is rotsvast, graphics en muziek zijn prachtig. Elke console moet een killer app hebben en voor de N-Gage is dat Pathway to Glory! Petje af voor Nokia! RESPECT!
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Donny K. » 27 Nov 2004, 11:39:41

HIJ IS UIT!!!!!!!!! HAAL \'M NU! Dit spel is zo ontzettend vet! De online modes kicken ook keihard ass! Nokia heeft het echt goed voor elkaar.

Wow wat een superspel! Ik daag jullie uit!!!!
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby NiGHTS » 27 Nov 2004, 13:07:48

1e N-Gage die mij leuk lijkt, EDGE gaf \'m een 8

\"It\'s quite simple: Pathway to Glory is the first and only N-Gage game which has caused us to run our batteries dry.\"
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Donny K. » 10 Dec 2004, 22:38:41

W000t!?!?!?!!? Net een paar missies online gespeeld Wat Bruuuut! Ze hebben het echt heel mooi in elkaar gezet. Je hoeft niet ellenlang te wachten Zelfs niet als je met meer dan 2 mensen online speelt. Alles loopt mooi in elkaar over. Ik kreeg echt saving private ryan flashbacks toen ik aan het spelen was. Iedereen rent in het rond en geeft supersnel commando\'s aan z\'n manschappen. Bovendien stond de hot-seat mode aan waardoor vers ingelogde gamers een al bestaande oorlog konden joinen en het daardoor nog spannender maakten. Topgame! HALEUH DIE GAME!!!! Enneuh guess what... Na al dat online gegame (Pocket kingdom bijna elke dag en pathway to glory) Zit ik nog steeds niet op de MB deze maand. De games gaan echt zuinig om met hun gprs pakketjes en daardoor is online gamen een stuk betaalbaarder dan ik had gedacht. Telfort is echt de beste provider voor online gaming!
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Razelim » 10 Dec 2004, 22:47:42

Op hoeveel MB de maand zit je?
haal ik het met mijn 5 MB?

Na flink wat gepocketkingdom ben ik toch overtuigd voor PtG, dus dat gaat hem denk toch worden [;)]
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby Xizor » 10 Dec 2004, 23:29:16

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Donny K.</i>
<br />W000t!?!?!?!!? Net een paar missies online gespeeld Wat Bruuuut! Ze hebben het echt heel mooi in elkaar gezet. Je hoeft niet ellenlang te wachten Zelfs niet als je met meer dan 2 mensen online speelt. Alles loopt mooi in elkaar over. Ik kreeg echt saving private ryan flashbacks toen ik aan het spelen was. Iedereen rent in het rond en geeft supersnel commando\'s aan z\'n manschappen. Bovendien stond de hot-seat mode aan waardoor vers ingelogde gamers een al bestaande oorlog konden joinen en het daardoor nog spannender maakten. Topgame! HALEUH DIE GAME!!!! Enneuh guess what... Na al dat online gegame (Pocket kingdom bijna elke dag en pathway to glory) Zit ik nog steeds niet op de MB deze maand. De games gaan echt zuinig om met hun gprs pakketjes en daardoor is online gamen een stuk betaalbaarder dan ik had gedacht. Telfort is echt de beste provider voor online gaming!
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Lukt het ook om online te gaan middels bluetooth<->PC? Ik zit er ook over te denken hem te halen namelijk...

Trouwens Donny, heb je telfort prepay of niet? Mijn abbo van T-Mobile verloopt in maart maar denk dat ik \'m opzeg; ik bel er nooit mee en gprs en sms/mms kost extra,vandaar.
Ik zoek dan een provider die ook gprs via prepay ondersteund, en anders maar zo\'n goedkoop sim-only abbo voor 5 euro per maand ofzo.
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Donny K. » 10 Dec 2004, 23:31:40

Ik speel pocket kingdom bijna elke dag online in de trein en af en toe thuis of op m\'n werk (als ik daar tijd voor heb) En op dit moment zit ik op 154 Kb voor deze maand. Valt erg mee (Ik betaal overginds een euro per mb)

Het bluetooth truukje werkt jammergenoeg niet met de nieuwere spellen, maar er is inmiddels een proggie waarmee dat alsnog kan Check de info hier -> http://www.raywalk.com/index.jsp?article=18 Werkt perfect!

Ik heb inderdaad Telfort prepaid, werkt perfect, overal bereik, goedkoop smsen en (het belangrijkste) goedkoopste gprs kosten [:D]

EDIT: Post afgemaakt en link geplaatst
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Xizor » 11 Dec 2004, 00:28:29

cool;heb het net ff getest met n-gage arena browser op de QD maar die werkt er niet mee; je ziet wel dat de n-gage de bluetooth activeert; dan is er verbinding maar dan wordt ie weer verbroken. klote n-gage arena browser [:)]

Enne Donny, ik had je accepted! Ik had al eens donny k. toegevoegd maar die was het dus niet...

Voor wat betreft Telfort: heb net een uur liggen zoeken naar tarieven en info over prepay mogelijkheden maar die site is maar zo onduidelijk als iets. Ik denk dat ik toch maar naar een T-Mobile SIM-only ga (30 minuten voor 5,25 euro per maand) want heb nu ook T-Mobile en verder qua mogelijkheden,bereik e.d. heb ik niks te klagen.

maarja, ik heb nog 3 maanden de tijd om te beslissen [:)]

EDIT: Het werkt WEL met de N-gage Browser!! w00t!!! Gewoon even een ander programma (agile messenger,netfront) verbinding laten maken met dat accesspoint en daarna de Arena Browser; die pikt het feilloos over!

Super! [:D]
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Next

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group