[N-Gage] Pathway to glory

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Donny K. » 11 Dec 2004, 10:34:20

Cool dat het gelukt is. Hopelijk zie ik je snel online [:)]

Yeah De telfort website is echt een zootje. Ik heb ook eeuwen moeten zoeken naar instellingen voor GPRS prepaid (Die zijn namelijk anders dan de zakelijke versie) Als je op zakelijk klikt, wordt je perfect geholpen, en met particulier, zoek je \'t maar uit (Tenminste, dat is het gevoel dat ik krijg als ik op deze website aan het surfen ben)

Vanmorgen weer een potje online gespeeld. Het blijft cool. De geluidseffecten zijn zeer mooi gedaan. Het klinkt echt prachtig als je met z\'n drieen door een loopgraaf strompelt en je in de verte hoort hoe iemand keihard gesniped wordt en het nog ff uitschreeuwt van de pijn. Dit is toch echt Nokia\'s troef... Online gamen. Als alle toekomstige games zowel online als offline op dit niveau zitten, hoeft Nokia zich geen zorgen te maken.

Nu alleen nog een QD onder elke kerstboom [:P] (Met Pocket Kingdom en Pathway to glory [;)] )
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Xizor » 11 Dec 2004, 12:08:35

hehe inderdaad [:D]

Waar bestel jij je n-gage games trouwens? Ik zie pathway to glory bij dvdboxoffice.com liggen voor 55canadian dollars (ca 36 euro) en dat is cheaper dan bij play/amazon/winkel.

btw je gebruikt ICQ/trillian he? Wat is je UIN? Mijne is 404029 (dan zet ik die optie ook weer eens aan in Agile Messenger [:)])
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Donny K. » 11 Dec 2004, 12:13:18

Yep Ik ben een ICQ-er :-) M\'n uin staat in m\'n profiel, maar ik heb je inmiddels al toegevoegd. Ik haal m\'n games bij Allack.co.uk (en betaal in Dollars [:)] )
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Psoman » 11 Dec 2004, 13:45:31

Zag er gister een reclame van zie je twee dudes zo renne en renne en opeens zo van go back or run to safety or call jonnhy and eric ofzo echt cool [:D] het lijkt mij ook een erg vette game maar is die ook beetje speelbaar offline? of dat nie
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Donny K. » 11 Dec 2004, 15:01:22

Ohww zeker wel. Ook de offline missies zijn echt leuk. Die doen mij in ieder geval echt denken aan commando\'s en een beetje cannon fodder.
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Razelim » 12 Dec 2004, 18:11:10

Inderdaad een hele goeie manier van omschrijven.
Geweldig spel! beter dan eigenlijk het spel waar iedereen op zat te wachten IMHO Pocket Kingdoms

Heer erg sfeervol, heel erg moeilijk, en ontzettend uitdagend
voor degene die nog durven te twijvelen, download de demo ;)
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Previous

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group