N-Gage

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

N-Gage

Postby smeerkaas » 19 Jun 2004, 21:01:43

Zal ik deze topic maar starten dan?

Ik heb dus een N-Gage en heb hier o.a. de Picodrive s60 emu op gezet...

nog geen geluid weliswaar, en some minor bugs bij diverse games, maar ze komen er wel [:D]

Kan niet wachten tot er geluid bij komt... en dan sonic te spelen in de trein, alleen al om dat sampeltje: SEGAAAAAAAAAAAAH in het begin... OWWWWWWWWWWWW dat brengt me weer helemaal terug naar vroeger...

Meer mensen hier met N-Gage?
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby WithAttitude » 19 Jun 2004, 21:58:00

Ik heb binnenkort een nieuwe mobiel nodig. En zo\'n N-gage QD is natuurlijk zeer interessant. Ik ben alleen niet bereid om 40 euro voor zo\'n spel neer te tellen.
Alleen nou schijnt het ook mogelijk te zijn om op zo\'n andere Nokia, met groot scherm en wat internetmogelijkheden, de N-gage spellen de kunnen spelen.
Die je dan download, maar ja, dat ding heeft weer niet de vorm van een joypad/ handheld.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby smeerkaas » 20 Jun 2004, 02:00:47

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door WithAttitude</i>
<br />Ik heb binnenkort een nieuwe mobiel nodig. En zo\'n N-gage QD is natuurlijk zeer interessant. Ik ben alleen niet bereid om 40 euro voor zo\'n spel neer te tellen.
Alleen nou schijnt het ook mogelijk te zijn om op zo\'n andere Nokia, met groot scherm en wat internetmogelijkheden, de N-gage spellen de kunnen spelen.
Die je dan download, maar ja, dat ding heeft weer niet de vorm van een joypad/ handheld.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Die N-Gage QD heeft weer geen radio en Mp3 speler volgens mij...

Die spellen zijn allemaal in omloop om te downen (helaas?)... Ik heb nu een geheugenkaart van 128 MB erin... En MSN,ICQ,AIM,QQ,en YAHOO IM software... dus ik kan gewoon msn-en met me mobiel... Ook heb ik kaarten van steden erop (navigator met gps, alleen heb ik nog geen gps unit)... Ben laatst in amsterdam geweest waar ik dus een kaart van heb op me mobiel en ik kon veiloos mijn weg vinden...Ideaal

De nokia 7700 lijkt me helemaal bruut... Die heeft een scherm van volgens mij 640-380 of zow...[:p]
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby ReinieR » 22 Jun 2004, 13:46:06

wow vet msn op n-gage? ik wil de oude versie er van kopen en ik heb een paar vragen:
kan ik de mp3 bestanden vanaf me computer naar n-gage zetten of moet ik ze downloaden op het wap ofzo?
kan ik plaatjes via me com overzetten naar n-gage?
zijn er spellen die alleen voor QD zijn ofzo of maakt het niet uit?
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby smeerkaas » 23 Jun 2004, 16:16:59

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door GiGi</i>
<br />wow vet msn op n-gage? ik wil de oude versie er van kopen en ik heb een paar vragen:
kan ik de mp3 bestanden vanaf me computer naar n-gage zetten of moet ik ze downloaden op het wap ofzo?
kan ik plaatjes via me com overzetten naar n-gage?
zijn er spellen die alleen voor QD zijn ofzo of maakt het niet uit?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

N-Gage heeft gewoon usb... Handig hè... Geen spellen specifiek voor QD... (Moesten ze GVD eens flikken, dan krijgt nokia toch een zooi tering over zich heen [}:)][;)]....[:D])

Heel veel emulators zijn er available (o.a. megadrive, nes, gameboy en C64)voor N-Gage aka series60 (nokia 7650 en 3650 vallen hier ook onder...) het voordeel van N-Gage is dat het geheugen uitgebreid kan worden... en er een speciale grafische chip in schijnt te zitten...

Er kan zoveel shit met dat ding ik ben er echt blij mee...
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby ReinieR » 23 Jun 2004, 17:41:36

cooooooooool van die emu\'s :D dat vind ik echt vet:D ik hoop dat ik em krijg... moet ik ook speciale kaartjes hebben voor geheugen uitbrijding? en over die emu\'s als je bv spellen wil hebben moet je dan ook speciale hebben of gewoon van het programme met de K (kween ie of ik de naam mag zeggen) LOL :P
kan je me ff toevoegen op msn smeerkaas: gigi_fan_reinier@hotmail.com
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby smeerkaas » 23 Jun 2004, 18:19:55

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door GiGi</i>
<br />cooooooooool van die emu\'s :D dat vind ik echt vet:D ik hoop dat ik em krijg... moet ik ook speciale kaartjes hebben voor geheugen uitbrijding? en over die emu\'s als je bv spellen wil hebben moet je dan ook speciale hebben of gewoon van het programme met de K (kween ie of ik de naam mag zeggen) LOL :P
kan je me ff toevoegen op msn smeerkaas: gigi_fan_reinier@hotmail.com
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Hmmmz ik krijg het gevoel dat ik aanleiding geef tot het stimuleren van non-legale shizzle... Me msn wordt nu wel erg gevuld met mensen die eigenlijk alleen maar info zoeken... Bij deze... Me msn en Icq alleen adden als je wat te melden hebt over MUZIEK voornamelijk dus...

Genoeg forums over N-gage GIGI... effe zoeken dus...

wat memkaarten betreft hier is een lijst die compatible is met N-gage http://www.symbianone.com/news/010204gl_1.html... Ik heb zelf Kingston 128 mb

PS: de QD heeft GEEN usb aansluiting... de oude is tweedehands voor een prikkie te kopen trouwes... (ik had em al vanaf dag 1 [8D]) en verder lullen in dit draadje kan natuurlijk ook [:D]
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby Donny K. » 23 Jun 2004, 18:26:10

Uiteraard... :-)

Yeah! Ik heb mijn N-gage ook al vanaf dag 1 en ik ben d\'r nog steeds errug blij mee. Veel emu\'s, apps en natuurlijk games! Ik heb nog geen seconde spijt gehad van deze aankoop. Ik heb trouwens een TakeMS 256 mb card en een 512 mb kaart is onderweg (eindelijk).
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby smeerkaas » 23 Jun 2004, 18:38:03

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Donny K.</i>
<br />Uiteraard... :-)

Yeah! Ik heb mijn N-gage ook al vanaf dag 1 en ik ben d\'r nog steeds errug blij mee. Veel emu\'s, apps en natuurlijk games! Ik heb nog geen seconde spijt gehad van deze aankoop. Ik heb trouwens een TakeMS 256 mb card en een 512 mb kaart is onderweg (eindelijk).
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Heb je The Sims al gechecked... KOEL... en ik kan niet wachten tot Requiem of Hell uitkomt (http://www.n-gage.com/en-R1/games/gamedata/requiem_of_hell.htm) gewoon te GEIL!!!

Die games van Magic Gamestation zijn trouwens ook grafisch erg goed
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby ReinieR » 23 Jun 2004, 18:38:29

als ik een ngage heb wil ik ook de 512mb kaart. ik zag ergens dat je er mee kan msnen gaat dit via grps of wat? film kijken zijn die gewoon even mooi als op computer ofzo? moet ik deze naar een speciale file converte?
ik wil trouwens graag worms world party op ngage die komt pas in november uit [:(]
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby Donny K. » 23 Jun 2004, 18:48:04

Dat klopt, je kan msnnen (en icq, aol, Jabber, Yahoo etc) op je N-gage. Keus zat. D\'r zijn genoeg apps die dat ondersteunen dus dat is het probleem niet. Dit gaat via gprs, maar kan ook via wap (sterke afrader want je betaalt dan per minuut ipv mb) Wat films op je N-gage betreft, ook daar heb je een lekkere keuze. Je kan gebruik maken van de interne realplayer. De kwaliteit is redelijk maar helaas niet full screen. Dan heb je nog mobiclip. Daarmee moet je inderdaad je huidige films omzetten naar het speciale mobiclip formaat, maar de kwaliteit is wel subliem! Zelf zweer ik bij smartmovie. De DIVX/XVID player voor de N-gage. Je hoeft je films niet om te zetten (ook al raad ik dat wel aan) omdat hij gewoon standaard divx en xvid afspeelt. Waarom zou je ze wel omzetten? Het bestand wordt dan kleiner (de resolutie wordt aangepast aan die van je N-gage waardoor je vele megabytes overhoudt) En geen gezeur met exotische codecs die misschien toch niet helemaal lekker (vloeiend) loopt op je N-gage. Smartmovie heeft ook als enige de mogelijkheid om je films te verlichten, de films te flippen en om verder te gaan waar je bent gebleven met je film als je \'m de volgende keer opstart.

Meer vragen? [;)]
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby smeerkaas » 23 Jun 2004, 18:48:10

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door GiGi</i>
<br />als ik een ngage heb wil ik ook de 512mb kaart. ik zag ergens dat je er mee kan msnen gaat dit via grps of wat? film kijken zijn die gewoon even mooi als op computer ofzo? moet ik deze naar een speciale file converte?
ik wil trouwens graag worms world party op ngage die komt pas in november uit [:(]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Nja niet alle MMC 512 MB kaarten werken op N-Gage... effe een forum zoeken zou ik zeggen, kun je checken of mensen deze al gebruiken en welke...

Films kun je converten ja ... De beste hiervoor is realproducer plus volgens mij (heb ik iig)... Een volledige film kost dan ongeveer 50-60 MB space...

Voor Worms... nja wachten dus [:D]

Kheb net trouwes gezien dat Pocket Kingdom en Elder scrolls eind dit jaar uitkome... woaaaaaaaaaah hier heb ik echt zin in [:p]
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby smeerkaas » 23 Jun 2004, 18:49:13

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Donny K.</i>
<br />Dat klopt, je kan msnnen (en icq, aol, Jabber, Yahoo etc) op je N-gage. Keus zat. D\'r zijn genoeg apps die dat ondersteunen dus dat is het probleem niet. Dit gaat via gprs, maar kan ook via wap (sterke afrader want je betaalt dan per minuut ipv mb) Wat films op je N-gage betreft, ook daar heb je een lekkere keuze. Je kan gebruik maken van de interne realplayer. De kwaliteit is redelijk maar helaas niet full screen. Dan heb je nog mobiclip. Daarmee moet je inderdaad je huidige films omzetten naar het speciale mobiclip formaat, maar de kwaliteit is wel subliem! Zelf zweer ik bij smartmovie. De DIVX/XVID player voor de N-gage. Je hoeft je films niet om te zetten (ook al raad ik dat wel aan) omdat hij gewoon standaard divx en xvid afspeelt. Waarom zou je ze wel omzetten? Het bestand wordt dan kleiner (de resolutie wordt aangepast aan die van je N-gage waardoor je vele megabytes overhoudt) En geen gezeur met exotische codecs die misschien toch niet helemaal lekker (vloeiend) loopt op je N-gage. Smartmovie heeft ook als enige de mogelijkheid om je films te verlichten, de films te flippen en om verder te gaan waar je bent gebleven met je film als je \'m de volgende keer opstart.

Meer vragen? [;)]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Smart movie... Tnx man [;)]
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby ReinieR » 23 Jun 2004, 19:02:29

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Donny K.</i>
<br />Dat klopt, je kan msnnen (en icq, aol, Jabber, Yahoo etc) op je N-gage. Keus zat. D\'r zijn genoeg apps die dat ondersteunen dus dat is het probleem niet. Dit gaat via gprs, maar kan ook via wap (sterke afrader want je betaalt dan per minuut ipv mb) Wat films op je N-gage betreft, ook daar heb je een lekkere keuze. Je kan gebruik maken van de interne realplayer. De kwaliteit is redelijk maar helaas niet full screen. Dan heb je nog mobiclip. Daarmee moet je inderdaad je huidige films omzetten naar het speciale mobiclip formaat, maar de kwaliteit is wel subliem! Zelf zweer ik bij smartmovie. De DIVX/XVID player voor de N-gage. Je hoeft je films niet om te zetten (ook al raad ik dat wel aan) omdat hij gewoon standaard divx en xvid afspeelt. Waarom zou je ze wel omzetten? Het bestand wordt dan kleiner (de resolutie wordt aangepast aan die van je N-gage waardoor je vele megabytes overhoudt) En geen gezeur met exotische codecs die misschien toch niet helemaal lekker (vloeiend) loopt op je N-gage. Smartmovie heeft ook als enige de mogelijkheid om je films te verlichten, de films te flippen en om verder te gaan waar je bent gebleven met je film als je \'m de volgende keer opstart.

Meer vragen? [;)]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

okay bedankt voor de info![:D] kan ik er ook mpeg/mpg en/of avi er op bekijke? ik hoop echt dat ik em krijg echt zo vet:D zit er ook een luidspreker in of kan ik alleen luisteren met headset? ALS ik em krijg dan krijg ik em pas over 2 weken... ik vind em echt vet alleen t bellen is een nadeel maar zo een super probleem is het niet...
ff over dat mobiclip moet ik dat bij die mem card er bij zette ofzo?
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby smeerkaas » 23 Jun 2004, 19:04:13

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door GiGi</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Donny K.</i>
<br />Dat klopt, je kan msnnen (en icq, aol, Jabber, Yahoo etc) op je N-gage. Keus zat. D\'r zijn genoeg apps die dat ondersteunen dus dat is het probleem niet. Dit gaat via gprs, maar kan ook via wap (sterke afrader want je betaalt dan per minuut ipv mb) Wat films op je N-gage betreft, ook daar heb je een lekkere keuze. Je kan gebruik maken van de interne realplayer. De kwaliteit is redelijk maar helaas niet full screen. Dan heb je nog mobiclip. Daarmee moet je inderdaad je huidige films omzetten naar het speciale mobiclip formaat, maar de kwaliteit is wel subliem! Zelf zweer ik bij smartmovie. De DIVX/XVID player voor de N-gage. Je hoeft je films niet om te zetten (ook al raad ik dat wel aan) omdat hij gewoon standaard divx en xvid afspeelt. Waarom zou je ze wel omzetten? Het bestand wordt dan kleiner (de resolutie wordt aangepast aan die van je N-gage waardoor je vele megabytes overhoudt) En geen gezeur met exotische codecs die misschien toch niet helemaal lekker (vloeiend) loopt op je N-gage. Smartmovie heeft ook als enige de mogelijkheid om je films te verlichten, de films te flippen en om verder te gaan waar je bent gebleven met je film als je \'m de volgende keer opstart.

Meer vragen? [;)]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

okay bedankt voor de info![:D] kan ik er ook mpeg/mpg en/of avi er op bekijke? ik hoop echt dat ik em krijg echt zo vet:D zit er ook een luidspreker in of kan ik alleen luisteren met headset? ALS ik em krijg dan krijg ik em pas over 2 weken... ik vind em echt vet alleen t bellen is een nadeel maar zo een super probleem is het niet...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik vind het bellen juist errug fijn zo... staat misschien een beetje raar, maar je hebt wel een FCKing N-Gage in je hand JA!!!
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Next

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 44 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group