N-Gage

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Donny K. » 26 Jun 2004, 21:06:56

Gewoon de N-gage cd in je pc stoppen en \'m dan laten zoekn naar de N-gage driver. Als deze driver is geinstalleerd. Wordt je N-gage in de toekomst als removable drive gedetecteerd (en krijgt je pc een extra drive letter). Daar kan je gewoon fijn al je bestanden heenslepen.

NB: Sommige bestanden (zoals ringtones in midi formaat) moeten per sé op je interne geheugen staan als je ze wil gebruiken. Ik raad je aan om File explorer te downloaden en te installeren op je N-Gage. Daarmee kan je van je interne naar je externe geheugen kopieren en andersom. Daarmee kan je ook elk (type) bestand versturen via bluetooth zonder afhankelijk te zijn van de rechten die Nokia heeft \"ingesteld\"

Veel plezier, succes en Welcome to the club.
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby smeerkaas » 26 Jun 2004, 21:19:11

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Donny K.</i>
<br />Gewoon de N-gage cd in je pc stoppen en \'m dan laten zoekn naar de N-gage driver. Als deze driver is geinstalleerd. Wordt je N-gage in de toekomst als removable drive gedetecteerd (en krijgt je pc een extra drive letter). Daar kan je gewoon fijn al je bestanden heenslepen.

NB: Sommige bestanden (zoals ringtones in midi formaat) moeten per sé op je interne geheugen staan als je ze wil gebruiken. Ik raad je aan om File explorer te downloaden en te installeren op je N-Gage. Daarmee kan je van je interne naar je externe geheugen kopieren en andersom. Daarmee kan je ook elk (type) bestand versturen via bluetooth zonder afhankelijk te zijn van de rechten die Nokia heeft \"ingesteld\"

Veel plezier, succes en Welcome to the club.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Fexplorer toch?

Gigi deze is freeware, gratis te downen dus ...

Mag ik je ook welkom heten [;)]
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby ReinieR » 27 Jun 2004, 08:00:28

hmm ik heb pc suite voor nokia ngage geinstaleerd maar als ik op ok druk dan gebeurd er nix:S
ik heb nu pc suite voor nokia ngage geinstaleerd (doet het dus niet) ik heb NAM geinstaleerd maar volgens mij staat die ngage nog niet goed geinstaleerd ofzo:S hij leest em niet kan iemand me anders ff op msn toevoegen want ksnap er de balle nie van[:p][:0]
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby DC_FREAK » 27 Jun 2004, 15:07:34

Kheb me N-Gage nu al ong. een maand en nu wou ik eindelijk het bijgeleverde spel doen maar als ik hem opstart dan krijg ik systeemfout. Weet iemand hoe dit komt?

EDIT: Na de N-Gage opnieuw te hebben opgestart deed hij het wel. Ook stom.

EDIT 2:Hij deed het ff en daarna nie meer het is gewooon een rotgame die ze erbij leveren.
User avatar
DC_FREAK
 
Posts: 353
Joined: 11 Feb 2004, 12:16:50
Location: Netherlands

Postby DC_FREAK » 27 Jun 2004, 17:59:57

Ik heb nu gemerkt dat me geheugenkaart geblokkeerd is maar ik heb geen wachtwoord ingesteld weet iemand hoe dit komt? Of is er automatisch al een wachtwoord ingesteld? zoaj weet iemand die?

Als dit domme vragen zijn moet je het maar zeggen alleen ik snap he niet.
User avatar
DC_FREAK
 
Posts: 353
Joined: 11 Feb 2004, 12:16:50
Location: Netherlands

Postby ReinieR » 27 Jun 2004, 18:45:18

okay ik heb em eindelijk geinstaleerd gekrege ik heb ook prince of persia er op gezet maar hoe krijg ik er een jave game op geinstaleerd met fexplorer ofzo?
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby DC_FREAK » 27 Jun 2004, 19:15:42

Schop. Sorry maar ik ben een beetje ongeduldig want ik word gek van dat ding!!![:(!][:(!][:(!]
User avatar
DC_FREAK
 
Posts: 353
Joined: 11 Feb 2004, 12:16:50
Location: Netherlands

Postby smeerkaas » 29 Jun 2004, 16:29:01

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door DC_FREAK</i>
<br />Kheb me N-Gage nu al ong. een maand en nu wou ik eindelijk het bijgeleverde spel doen maar als ik hem opstart dan krijg ik systeemfout. Weet iemand hoe dit komt?

EDIT: Na de N-Gage opnieuw te hebben opgestart deed hij het wel. Ook stom.

EDIT 2:Hij deed het ff en daarna nie meer het is gewooon een rotgame die ze erbij leveren.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

[?] Hoe de Fock krijg je dat voor elkaar dan???

Nja misschien helpt een internal memory format... Maar dan is ook echt alles weg, behalve de fabrieksinstellingen en standaard software...

Toets: *#7370#
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby smeerkaas » 29 Jun 2004, 16:40:49

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door GiGi</i>
<br />okay ik heb em eindelijk geinstaleerd gekrege ik heb ook prince of persia er op gezet maar hoe krijg ik er een jave game op geinstaleerd met fexplorer ofzo?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ja... gewoon die *.jar file aanklikken... er wordt dan ook een *.jad file aangemaakt met dezelfde naam als het *.jar file geïnstalleerd is en je deze delete... deze aangemaakte file delete ik ook altijd...
*.Sis files kun je ook via beheer installeren...
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby smeerkaas » 03 Jul 2004, 22:27:10

Niks meer te vertellen mensen??? Ik had wel verwacht dat er wat meer geurige verhalen over deze telefoon en zijn apps te vertellen was dan nu gepost is...

OK ik begin weer:

Kheb gister eventjes weer apps aangevuld en waar nodig ge-upgrade>>>>>
Excel, Word en Powerpoint clone apps erop geïnstalleerd... een scientific calculator (b-Calc), met grafieken functie etc...
Agile Messenger 2.21 (nieuwste versie)... daedalus 3D, Netfront Browser, Yellow FTP (FTP client) en WirelessIRC... En Townsmen er weer op geflikkerd...

Dat was het dacht ik
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby RMW » 04 Jul 2004, 06:52:48

-
Last edited by RMW on 28 Sep 2014, 21:46:52, edited 1 time in total.
RMW
 
Posts: 2008
Joined: 02 May 2001, 20:38:36

Postby smeerkaas » 04 Jul 2004, 10:27:46

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door RMW</i>
<br />Kan jet met Agile messenger ook gewoon inloggen op MSN? En werkt dat ook \'n beetje?

Helaas is m\'n n-gage niet zo lang geleden gejat, dus ik zit eraan te denken door de lage prijzen toch maar weer \'n nieuwe te kopen. Maar is er nog steeds ergens \'n actie voor ongeveer 100 euro?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ja hoor werkt perfect... Je hebt meerdere IM apps, maar dit is zover ik me kan herinneren de enige die ik gebruikt heb en nog steeds gebruik...

Eén nadeel hieraan is:
Je kunt de email adressen van je contacten niet zien, dat wil zeggen dat je dus alleen hun schermnaam te zien krijgt... Erg irritant als iemand zijn naam dus niet in die schermnaam heeft verwerkt (wat bij mij vaak et geval is)...
Dus zit ik wel es te vragen>>> Uh wie ben jij... ik kan je naam namelijk niet zien want ik ben mobiel...
Errug lame weliswaar, maar zit niks anders op... Mischien moek maar es een mailtje sturen naar de makers...
smeerkaas
 
Posts: 230
Joined: 19 Jun 2004, 02:58:39
Location: Netherlands

Postby ReinieR » 04 Jul 2004, 10:42:03

ik heb trouwens ook smart movie geinstaleerd maar ik kan de films niet kijken want hij geeft een of andere fout aan. ik heb ook een filmpje voor real one player die laad hij in en als ik op afspele druk gebeurd er niks..:S
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Previous

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 35 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group