vraagjes over de nintendo DS

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Xizor » 26 May 2004, 19:37:49

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Evil_cloud</i>
<br />Ja tuurlijk, bij het management hebben ze allemaal voor technisch medewerker gestudeerd.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

ooooooooooooow sorry hoor wist niet dat het management het al officieel had gemaakt...

je bent te goedgelovig...misschien heb je gelijk,misschien niet..maar zolang NIKS officieel is kan men zeggen wat men wil...
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Mier » 26 May 2004, 19:41:53

t\'uurlijk jongens 350 euro voor een handheld,dat gaat werken.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Xizor » 27 May 2004, 12:11:01

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Mier</i>
<br />t\'uurlijk jongens 350 euro voor een handheld,dat gaat werken.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

zou mij er in ieder geval niet van weerhouden er een te halen,maar ik zou wel kritischer naar het apparaat kijken of ie wel zo goed is [:)]

maar de ngage was toch ook 400 euro ofzoiets? en die ging ook goed hoor...
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby hoofdletterp » 27 May 2004, 13:08:24

Ja maar de NGAGE kon je gratis krijgen icm een abbo. Bovendien was dat \'ook\' een telefoon.
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby fenix the hunter » 27 May 2004, 13:12:49

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Xizor</i>
<br />[quote]<i>Als eerste geplaatst door Mier</i>
<br />
maar de ngage was toch ook 400 euro ofzoiets? en die ging ook goed hoor...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

noooooooooooooooouuuw [:)]
fenix the hunter
 
Posts: 1130
Joined: 29 Apr 2003, 14:55:16
Location: Uzbekistan

Postby NiGHTS » 27 May 2004, 13:21:34

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Loempiavreter</i>
<br />Ik zit nu echt zwaar te twijfelen welke ik ga halen......

Nintendo DS heeft metroid prime hunters en PSP heeft metal gear acid.

En die Devil may cry die op de psp komt is dat een remake?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Metroid op DS = FPS?? op zich wel leuk, maar Nintendo had daar wel een nieuwe franchise voor mogen aanmaken vind ik. Metroid wordt op dit moment echt misbruikt nadat het door Amerikaanse developers wordt gemaakt. \'t is geen Metroid meer die \'t ooit was.

Maar goed, \'t trekt wel veel mensen in de VS en Europa en aangezien ik Perfect Dark DS (voorlopig) wel kan vergeten ga ik \'m ook wel kopen.

Toch hoop ik dat Nintendo nog een keer een echte 3D Metroid maakt, maar dat zit er voorlopig niet in [:(]
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby hoofdletterp » 27 May 2004, 13:45:26

Tjsa.. Nintendo had een volwassen franchise nodig voor de DS, na Metroid op de Cube is dit natuurlijk dan de meest logische stap.
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby neo_piko » 16 Jun 2004, 11:10:53

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door NiGHTS</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door imbert</i>
<br />Als ik het zo zie,zijn er dus games die apart ontwikkeld worden voor deze console? En zijn deze dus niet compatible met de GBA?

Als dit zo is,dan zou ik het toch een flinke naaistreek van Nintendo zijn. De GBA is pas net uit,en men komt al met een opvolger. Ik weet niet of ik wel zo positief kan zijn over dit ding, als Sony ook met een console komt,die buiten een sterke games lineup ook nog meer capaciteiten heeft. Maar goed ik ben benieuwd hoe dit ding het gaat doen.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

zeiden ze met de gb color ook [V]

Nintedo DS is geen opvolger van de GBA, GBA games blijven gewoon ontwikkelt worden

-> DS is voornamelijk 3D (N64 graphics)

-> GBA 2D (SNES graphics)


<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
neo_piko
 
Posts: 63
Joined: 16 Jun 2004, 10:58:24

Previous

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 47 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group