Algemen Discusie Topic psp

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby NiGHTS » 16 May 2004, 14:35:05

ik vind Xizor\'s keuze wel logisch. Als je Nintendo games niet (meer) leuk vind heb je gewoonweg niks te zoeken op een Nintendo console. Je hebt ook van die freaks die een DS kopen voor een paar SEGA games, die daarna gaan klagen dat die DS geen leuke games heeft. -> BDT in de toekomst [;)]

En als Xizor in de pauze van zijn werk kan gaan PSPen met collega\'s lijkt me dat alleen al rede genoeg om naar dat ding uit te kijken. Bij mij heeft de DS voorkeur, gewoonweg omdat dat meer vernieuwend is, als \'t een GBA 2 zou zijn had ik waarschijnlijk voor de PSP gekozen.
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Appie » 16 May 2004, 14:43:18

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Als je Nintendo games niet (meer) leuk vind heb je gewoonweg niks te zoeken op een Nintendo console.<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Ja maar deze games zijn niet zoals de andere Nintendo games, ze hebben heel wat nieuwe stuff(=nieuwe gameplay) en daarom vind ik het een flut argument van Xi. Door een PSP te kopen, koop je gewoon in feite een GBA 2(enige verschil: andere library aan ports).

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Bij mij heeft de DS voorkeur, gewoonweg omdat dat meer vernieuwend is, als \'t een GBA 2 zou zijn had ik waarschijnlijk voor de PSP gekozen.<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Dan had ik waarschijnlijk ook een PSP gekocht en niet de DS, maar de DS is geen GBA 2, dus gaat het niet op.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby NiGHTS » 16 May 2004, 14:58:07

ja maar bij Xizor gaat \'t er denk ik niet om dat de gameplay beter/vernieuwd is, als de Nintendo franchises als Mario, Animal Crossing etc je niets (meer) zeggen kan de game nog zo goed en vernieuwend zijn, het spreekt je gewoon niet meer aan.

Spellen van Pokemon spreken mij bijvoorbeeld niet aan, dan kan de game nog zo goed zijn: mij zegt het gewoon niets omdat ik er geen intresse in heb.

edit: ik ben \'t er wel mee eens dat Xizor \'t wat beter had kunnen formuleren

je bent nooit \"te oud\" voor iets al je \'t zelf nog leuk vind, boeiend wat de rest ervan vindt.
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Appie » 16 May 2004, 15:18:26

Ah thx NiGHTS, like you said it would make some sense
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Xizor » 16 May 2004, 15:56:14

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Appie</i>
<br />Wat een ongekend flut argument! Je bent dus \"te oud\" voor iets innovatiefs?!
Misschien wordt je dan gewoon te oud voor gamen in het algemeen?!

Nee PSP is geen innovatie, zoals iemand op insidegamer forum het zei: PSP is een evolutie (van de GBA) en de DS is een revolutie.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

appie je leest volgens mij totaal NIET he.. Precies zoals Nights het zegt: ik ben niet TE OUD om te gamen maar de DS-games daar voel ik me toch wat te oud voor, en spreken mij NIET AAN

trek toch niet eens alles uit zijn verband en DENK eens na voordat je met een of andere klote-opmerking komt die nergens op slaat! Ik dacht dat jij wel slimmer was maar je probeert gewoon zaken uit te lokken. Nights begrijpt WEL wat ik bedoel,maar jij bent of te stom om het te begrijpen of je WIL het niet begrijpen. (Ja ik reageer maar even op de manier zoals jij altijd doet)

en dat ik wellicht een PSP koop, moet ik weten, en wie the fuck ben jij om mij te bekritiseren of te beoordelen op MIJN keuzes en MIJN beredenaties????

en houd toch eens godverdomme op met dat eeuwige gezeik over ports.
ik heb ABSOLUUT geen probleem met ports van bijvoorbeeld GT3,SOCOM,JAK&DEXTER etc etc!!! GRAAG!! dus als je iets van mij een flutargument noemt dan moet je toch eens goed LEZEN want ik heb het nergens over PORTS.
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Appie » 16 May 2004, 16:03:48

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">en dat ik wellicht een PSP koop, moet ik weten, en wie the fuck ben jij om mij te bekritiseren of te beoordelen op MIJN keuzes en MIJN beredenaties????<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Tjonge jonge kan je niet tegen kritiek op jou beredenaties of zo?!
En zoals ik al zei NiGHTS legt het logischer uit dan jij. Leer daar van zou ik zeggen.
Als jij denkt dat ik iets uit z\'n verband ruk is het alleen maar omdat jij het toe laat in je tekst, dat heeft NiGHTS niet.

En aangezien ik hier niet op kan replyen op MSN:
<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">koop toch lekker een DS en blijf in godsnaam van het PSP forum weg met je onzin
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Omdat je weer meteen offline gaat als iemand die niet tegen kritiek kan (dit beeld bevestig je dus alleen maar) doe ik het maar hier. En kom niet met een bullshit excuus van: \"ik moest iets anders doen\", al gaat het om je kinderen, je was al weg na 1 sec dat je alles had uitgetypt weg voor ik nog maar 1 woord had getypt en ik kan heel snel typen.

dus:
Ik heb een mening over de PSP en die is op het moment niet echt positief, die deel ik met jullie en zit te wachten op argumenten die mij wellicht kunnen over halen tot het halen van een PSP. Als je dat niet bevalt wat de fuck doe je dan op een forum in het algemeen?! Als je argumenten geeft voor je keuze, kan je ook kritiek verwachten op je argumenten.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Xizor » 16 May 2004, 16:11:15

Precies appie; ik ging niet OFF, ik had je GEBLOCKED want jouw antwoord interesseerde mij totaal geen reet.

En om het maar in randdebielen taal voor jou uit te drukken waarom ik een PSP verkies boven DS:

Ik hoef niet:
- Vernieuwende technieken zoals 2 schermen en een touchscreen (DS)
- Mooie Graphics (PSP)
- opklapbaar zodat je schermpje niet krast (DS)

ik wil WEL:
- Games die mij aanspreken!!

...en daar behoren WEINIG DS-titels bij en VEEL PSP-titels; en bij iemand anders zal dat andersom zijn. SO WHAT!

en als jij de PSP niet positief vindt: NOU EN?? Ik lig er niet wakker van en je beredenatie zal mij worst zijn. Je vroeg MIJN argument waarom ik een PSP verkies boven DS, die geef ik je en ik zit dan NIET te wachten op \'aanvallen\' waarop ik mijn keuzes baseer.

en kritiek maakt mij niet uit, maar niet kritiek van iemand die totaal niet leest wat ik schrijf en dan meteen een grote bek opzet, want een grote bek,dat heb je wel maar lezen kun je volgens mij totaal niet en inlevingsgevoel heb je ook al niet.
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Appie » 16 May 2004, 16:17:17

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Xizor</i>
<br />Precies appie; ik ging niet OFF, ik had je GEBLOCKED.<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
bewijst me punt dus des te meer dat je gedraagt alsof je niet tegen kritiek kan.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">- Vernieuwende technieken zoals 2 schermen en een touchscreen (DS)<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Zeg dan gewoon dat je geen vernieuwde gameplay wil.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
- Mooie Graphics (PSP)
- opklapbaar zodat je schermpje niet krast (DS)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Ach er komt een kleppie voor de PSP dus: *thumbs up*
<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
ik wil WEL:
- Games die mij aanspreken!!

...en daar behoren WEINIG DS-titels bij en VEEL PSP-titels.

<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Nou dat kan, persoonlijk zie ik niet de lol die je kan beleven uit VEEL PS2 ports, behalve dat je het dan in de pauze op je werk kan spelen, maar dat is niet genoeg voor mij (dat was het bij de GBA voor mij ook niet (anders kocht ik ook wel Super Mario Bros 3 NES port)
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby fenix the hunter » 16 May 2004, 16:17:36

mag ik even tussendoor? [:)]

het gaat meestal toch om de games. bij mij is dat de ds, net als appie. xizor vind echter de psp beter.

oke ga maar weer veder.
fenix the hunter
 
Posts: 1130
Joined: 29 Apr 2003, 14:55:16
Location: Uzbekistan

Postby Xizor » 16 May 2004, 16:19:12

Precies fenix; jij snapt het ook,maar Appie wil het gewoon niet snappen en probeer overal gaten te vinden om mensen ergens op aan te vallen.

En appie, ik van NiGHTS leren? JIJ dan ook want
A: Hij begrijpt wat ik bedoel en
B: Gaat geen discussie met mij aan maar respecteert mijn mening.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

- Mooie Graphics (PSP)
- opklapbaar zodat je schermpje niet krast (DS)

--------------------------------------------------------------------------------


Ach er komt een kleppie voor de PSP dus: *thumbs up*
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

en DAT is nou precies wat ik bedoel..dingen quoten of ergens op reageren die totaal niet aan de orde zijn,want of het nou wel of geen klepje heeft, so what......
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Appie » 16 May 2004, 16:23:24

quote van NiGHTS:
<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">ik ben \'t er wel mee eens dat Xizor \'t wat beter had kunnen formuleren
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
dus STFU?

Ik ga een discussie aan omdat ik het niet begrijp, niet omdat ik je mening niet respecteer.
Dacht dat me laatste reply voor deze dat wel duidelijk maakte.

edit:
<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">


- Mooie Graphics (PSP)
- opklapbaar zodat je schermpje niet krast (DS)

<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">


Ach er komt een kleppie voor de PSP dus: *thumbs up*
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

en DAT is nou precies wat ik bedoel..dingen quoten of ergens op reageren die totaal niet aan de orde zijn,want of het nou wel of geen klepje heeft, so what......
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Zeg ik eens wat in het voordeel van de PSP is het weer niet goed. En jij begint over de krasjes. Dus als ze niet aan de orde zijn, begin er dan niet over in the first place?!?!?!?
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Xizor » 16 May 2004, 16:25:10

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Appie</i>
<br />quote van NiGHTS:
<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">ik ben \'t er wel mee eens dat Xizor \'t wat beter had kunnen formuleren
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
dus STFU?

Ik ga een discussie aan omdat ik het niet begrijp, niet omdat ik je mening niet respecteer.
Dacht dat me laatste reply voor deze dat wel duidelijk maakte.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

wederom bewijs.. je doet nu net alsof NiGHTS zegt dat je je mond moet houden, en als gevolg zul je zien dat de hele discussie, die NERGENS over gaat, ineens hier op doorgaat..

en dat je het niet begreep wat ik bedoelde, zie ik nergens staan. je hakt erop in met een grote bek alsof je het wel begreep. Als je het niet begreep, had je het ook op een fatsoenlijke manier kunnen vragen, zoals \"Xi, bedoel je nu dat je je te oud voelt of dat die games je niet leuk lijken?\" inplaats van er vol op in te gaan.

maar inderdaad appie, STFU en let\'s get ON TOPIC.
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Appie » 16 May 2004, 16:30:15

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Xizor</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Appie</i>
<br />quote van NiGHTS:
<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">ik ben \'t er wel mee eens dat Xizor \'t wat beter had kunnen formuleren
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
dus STFU?

Ik ga een discussie aan omdat ik het niet begrijp, niet omdat ik je mening niet respecteer.
Dacht dat me laatste reply voor deze dat wel duidelijk maakte.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

wederom bewijs.. je doet nu net alsof NiGHTS zegt dat je je mond moet houden, en als gevolg zul je zien dat de hele discussie, die NERGENS over gaat, ineens hier op doorgaat..

maar inderdaad appie, STFU en let\'s get ON TOPIC.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">nee nog even niet.
Wat ik met de quote van NiGHTS duidelijk wilde maken is dat ik dus niet de enige was waarvoor je compleet onduidelijk was. Ik weet niet of je alle vraagtekens in de reply die ik hieronder quote van mij zijn opgevallen maar ik zal ze ff vetdrukken voor je:
<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Wat een ongekend flut argument! Je bent dus \"te oud\" voor iets innovatiefs<b>?!</b>
Misschien wordt je dan gewoon te oud voor gamen in het algemeen<b>?!</b>
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Vraagtekens duiden op onduidelijkheden en die wilde ik dus graag opgehelderd zien.
En dat heeft NiGHTS voor je gedaan en toen begreep ik het ook. Ik quote mezelf:
<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Ah thx NiGHTS, like you said it would make some sense<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Dus Xi STFU?
Your point has been noted and respected a long time ago (om precies te zijn sinds de quote die hier pal boven staat)
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Xizor » 16 May 2004, 16:44:00

Weet je Appie, JE HEBT GELIJK!!! ik vind het allemaal best wat jij interpreteert en insinueert en hoe jij dingen ziet, en als jij denkt dat ik dingen verkeerd lees, prima;

en als je denkt dat ik met onderstaande zin de discussie niet aan durf te gaan, ook PRIMA!

Now let the fuck get back on topic of ik delete elke volgende reply die erop komt.
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Loempiavreter » 16 May 2004, 17:49:34

Ik wacht eerst welke spellen er voor uitkomen en totdat ze beiden zijn afgeprijsd.
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

PreviousNext

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 39 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group