Algemen Discusie Topic psp

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby BDT » 17 May 2004, 08:06:08

Lekker belangrijk.

De 1 vind de DS beter, de ander de PSP.

Ik vind het idee van de DS beter, maar het spreekt me (nog) niet aan.
Ik heb eigenlijk ook geen reet van de DS gevolgd, omdat ik geen trek in mario64x4 heb.

Ik wil vette shit. Die PSP vind ik er strak uitzien en als daar de goeie games op uit gaan komen is het de shit. Ik wacht nu iig al op GT4 mobile en Ridge Racer. Jeah!

Nu nog Outrun2, Virtua Striker, Virtual On en andere aankondigingen en ik koop dat ding.

btw, waarom flamen?
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby NiGHTS » 17 May 2004, 09:28:18

het PSP lijstje aan games:

<b>Sony Computer Entertainment</b>
Death Jr.
Fighting Spirits
Syphon Filter: Logan\'s Shadow
Twisted Metal: World Tour
ATV Off-Road Fury
NHL Face-Off 2004
NBA Shootout 2004
Hard Corps
Medievil
This is Football 2005
Wipeout Pure
WRC
Formula One 04
Ape Escape
Gran Turismo 4 Mobile
Hot Shots Golf

<b>Activision</b>
Spider-Man The Movie 2
Tony Hawk\'s Underground 2

<b>Electronic Arts</b>
NFL Street
NBA Street
Need for Speed Underground
Tiger Woods PGA Tour Golf

<b>Konami</b>
Frogger
Metal Gear: Acid
Horror FPS (naam nog onbekend)

<b>Namco</b>
New Ridge Racer
Tales of Eternia

<b>Capcom</b>
Darkstalkers Chronicle
Devil May Cry
Viewtiful Joe
Vampire Chronicles

<b>Koei</b>
Dynasty Warriors (werktitel)

<b>Sammy</b>
Darkwatch

<b>Sega</b>
Puyo Pop Fever
Project S (werktitel)

<b>Eidos</b>
Free Running

<b>Overige</b>
Project PSP Racing
Mercury
Metal Shell
Sticky Balls
Zero Hour

<b>Japanse titels</b>
BG
Crazy Racing Kart Rider
Super Star Studio
Volcanus Online
Armored Core: Formula Front
Ren-Goku: The Tower Of Purgatory
Axel Impact
Ten No Kagi, Chi No Mon
Dokodemo Issho
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Xizor » 17 May 2004, 09:54:34

vooralsnog krijgen deze titels bij voorbaat al mijn aandacht en geeft dus aan waarom IK de games van de PSP verkies: [:D]

Fighting Spirits
Syphon Filter: Logan\'s Shadow
NHL Face-Off 2004
Hard Corps
Wipeout Pure
Gran Turismo 4 Mobile
Tony Hawk\'s Underground 2
Need for Speed Underground
Metal Gear: Acid
Viewtiful Joe
Puyo Pop Fever
Project S (werktitel)

Ben al benieuwd naar de rest [:D]


en BDT: Precies... de DS is zeker \'revolutionair\' en \'vernieuwend\' maar ik zit niet op de games te wachten die daarvoor aangekondigd zijn (mario, animal crossing. de enigste die me WEL wat lijkt is Metroid, maarja da\'s dan ook alles vooralsnog) en JA NFSU komt ook op de DS,maar meer PSP games hebben mijn interesse tov het aantal DS-games.
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby NiGHTS » 17 May 2004, 10:27:11

Viewtiful Joe komt overigens ook voor DS, maar dat ter zijde,

\'t is volgens mij ook nog niet bekend of de Need For Speed voor DS de Underground versie is of een ander.

Ik heb net even mijn PS2 collectie doorlopen en de enige games waar ik een min of meer directe port van zou kopen zouden Gran Turismo en Pro Evolution Soccer zijn. Dit omdat deze games gewoon een waanzinnig hoge replay value hebben en \'t mijn favourite PS2 games zijn.

Verder ga ik Metal Gear Solid SEGA\'s Project S in de gaten houden
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby hoofdletterp » 17 May 2004, 11:28:44

Project S is gewoon Project SONIC... lijkt mij dan...
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby fenix the hunter » 17 May 2004, 12:43:23

ah medieval. mijn altime favo ps1 game ! [:D]
fenix the hunter
 
Posts: 1130
Joined: 29 Apr 2003, 14:55:16
Location: Uzbekistan

Postby Evil_cloud » 20 May 2004, 13:17:03

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door hoofdletterp</i>
<br />Project S is gewoon Project SONIC... lijkt mij dan...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Project Shenmue: How to turn a good game in a nightmare. [:D]
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby Psoman » 21 May 2004, 17:00:22

Ben echt benieuwd naar de PSP vindt hem er in iedergeval beter uitzien dan de DS. Wacht met smart af op de release[:p].
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby NiGHTS » 05 Aug 2004, 19:36:43

dit is echt geweldig:
Image

als ze de DS versie verknallen ga ik toch voor de PSP [:)]
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby fenix the hunter » 09 Aug 2004, 20:46:40

het enige waar ik me zorgen voor maak bij de psp is de battarijen. hoe kun je in vredesnaam dvd draaiend houden op een paar aa\'tjes ???? en ik ben gewoon nintendo fanboy :D (en sega)
fenix the hunter
 
Posts: 1130
Joined: 29 Apr 2003, 14:55:16
Location: Uzbekistan

Postby Donny K. » 09 Aug 2004, 20:49:01

Eerst zien, dan geloven dat het er echt zo mooi uitziet... ik kan mij nog een grappige ridge racer 5 truc herinneren tijdens de introductie van de ps2...
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby NiGHTS » 09 Aug 2004, 21:36:31

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door fenix the hunter</i>
<br />het enige waar ik me zorgen voor maak bij de psp is de battarijen. hoe kun je in vredesnaam dvd draaiend houden op een paar aa\'tjes ???? en ik ben gewoon nintendo fanboy :D (en sega)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

dat ding werkt natuurlijk op een accu, maar \'t is inderdaad ook mijn grote zorg: hoeveel uur doe je met een volle accu? ik ben bang dat dat aan de krappe kant gaat worden. (je hebt natuurlijk te maken met een draaiend meganisme in tegenstelling tot cartrigdes, in combinatie met een super snelle processor lijkt me dat die accu niet al te lang mee gaat)
maar je kan natuurlijk ook gewoon 2 handhelds meenemen, dan speel je eerst de PSP leeg en dan ga je over op je andere handheld: dus eigenlijk zou het voor mij niet zo\'n probleem zijn.

tevens wordt het volgens mij de 1e handheld met laadtijden, dus dat zou even wennen worden


<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Donny K.</i>
<br />Eerst zien, dan geloven dat het er echt zo mooi uitziet... ik kan mij nog een grappige ridge racer 5 truc herinneren tijdens de introductie van de ps2...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

specs zijn echt hoog, dus over graphics maak ik me absoluut geen zorgen bij de PSP (ook al truuken ze misschien wat met die presentatie filmpjes)

Het kwaliteit schermpje van de PSP schijnt iedergeval echt heel erg mooi te zijn (Sony laptop ervaring)

Maar goed, die graphics maken mij niet echt uit (alhoewel dat Winning Eleven plaatje wel jummie is [:p]), \'t gaat natuurlijk om de games...[;)]
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby WithAttitude » 10 Aug 2004, 18:01:47

De hoge specs kan ook het grote minpunt van de psp worden. Om spellen van ps2 kwaliteit te maken heb je ook ps2 budgetten nodig. En daardoor zullen veel fabrikanten waarschijnlijk gewoon oude ps2 games porten. De massa koopt het immers toch wel, leuk voor hun maar minder voor degenen die echt kwaliteit voor hun geld willen.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby WithAttitude » 29 Sep 2004, 14:20:17

Hij wordt trouwens 250 euro in Japan
[url=\"http://www.gamemag.nl/nieuws/item.php?id=4386\"]link[/url]
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby NiGHTS » 29 Sep 2004, 15:23:16

dat was een gerucht van een week geleden
[url=\"http://www.psinext.com/itex.php?iid=278\"]link[/url]
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

PreviousNext

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group