Algemen Discusie Topic psp

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Algemen Discusie Topic psp

Postby Hellboy » 14 May 2004, 15:32:30

Hier kun je alle algemene dinge kwijt over de Sony\'s nieuwste Handheld wonder de Psp.
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby hoofdletterp » 14 May 2004, 15:43:51

PSP zuigt [:P][;)]
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby hoofdletterp » 14 May 2004, 15:46:01

Owh neej tog niet,, foutje van mij.
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Xizor » 14 May 2004, 15:50:45

Als er maar geen \"PSP is beter dan DS\" of \"DS is beter dan PSP\" flames komen want dan ga ik meteen ingrijpen [:(!]
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Thomas » 14 May 2004, 16:59:01

Ik wil weten wat hij gaat kosten....

en kan iemand een ingame plaatje van een PSP game posten?
Thomas
 
Posts: 4675
Joined: 03 May 2001, 17:03:35

Postby Appie » 15 May 2004, 19:59:56

Hoe bedoel je een poortkast:

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Activison
Tony Hawk´s Underground 2

Capcom
Devil May Cry
Viewtiful Joe
Vampire Chronicles

Electronic Arts
Tiger Woods PGA tour
Need for Speed Underground
NFL Street
NBA Street

Koei
Dynasty Warriors

Konami
Metal Gear Acid
Frogger 2005

Sega
Puyo Pop Fever
Project S

Sony
Syphon Filter
This Is Football
Ape Escape
Gran Turismo <hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Bron: [url=\"http://www.insidegamer.nl/content.php?id=1915\"]IG[/url]

Ik dacht dat Sony ports het eerste half jaar had verboden op de PSP?
Ik merk er veel van als ik dit lijstje zie.

En nee hier komt geen vergelijking met de DS, ik zoek gewoon naar motivatie om <b>deze</b> handheld te kopen, maar als er op het release lijstje alleen maar ports staan (die ik 10x liever speel op me PS2), waarvoor zou ik hem dan halen?! MP3 en films kijken valt voor mij al af en met dit rijtje aan games valt zelfs het game gedeelte voor mij af. wat blijft er dan over? Niks. Het enige wat me een beetje zou trekken in dit geheeltje is GT4 Mobile en dan alleen maar om de Wi-Fi mogelijkheden, maar ja ook dat spel kan ik spelen op me PS2(en ook dat doe ik veel liever dan op een PSP spelen, alhoewel het wel eens leuk kan zijn voor onderweg, maar ja das voor mij geen reden genoeg om hem te kopen (vooral niet als hij zijn \"hoge\" prijs verwachting bij de release waar maakt).

Xi, BDT jullie zijn behoorlijk voorstander van de PSP, wat trekt jullie nou in dit apperaat? (behalve de graphics, graphics komen voor mij in 99 van de 100 gevallen op de 2de plaats (enige uitzondering: GT3))

Edit:<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Thomas</i>
<br />Ik wil weten wat hij gaat kosten....
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">Dat wil ik ook wel eens weten.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
en kan iemand een ingame plaatje van een PSP game posten?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Ik wil ook graag plaatjes zien van in-game en dan wil ik graag een in-game (dus geen replay) plaatje van Gran Turismo 4 Mobile draaiend op een PSP (dus geen dev-kit).
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Loempiavreter » 15 May 2004, 20:08:36

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Thomas</i>
<br />Ik wil weten wat hij gaat kosten....

en kan iemand een ingame plaatje van een PSP game posten?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

rond de 360 euro volgens Chris Deering Baas van Sony Computer Entertaiment. Heb ik uit Gamepro

Voor ingame screens kan je naar http://www.the-magicbox.com gaan
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby hoofdletterp » 15 May 2004, 20:36:50

http://www.the-magicbox.com/0405/game051304m2.shtml

Ik kan alleen niet geloven dat die PSP - dual shock vergelijking klopt, want de PSP is toch veel groter?

(EDIT: remote linken mag niet).
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Thomas » 15 May 2004, 20:43:54

360 euro>????

wow... ik wacht wel ff met aanschaffen
Thomas
 
Posts: 4675
Joined: 03 May 2001, 17:03:35

Postby NiGHTS » 16 May 2004, 09:53:24

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Thomas</i>
<br />360 euro>????

wow... ik wacht wel ff met aanschaffen
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

oei, beetje gevaarlijk om daarmee in de trein te gaan zitten spelen. En thuis kan je spellen als Gran Turismo beter op je TV spelen.... maar \'t is wel leuk voor op vakantie [:D]
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby MakMan » 16 May 2004, 11:05:22

Ik ben benieuwd trouwens in welke getale en hoe snel de huidige DVD-film hun weg zullen vinden naar de UMD-disc, en in welk prijskaartje daaraan gaat hangen. In combinatie met een goede portable movieplayer waarvoor voldoende titels verkrijgbaar zijn heeft de PSP als gameconsole ondanks zijn vele aftreksels zeker mijn interesse. Alleen die prijs he, oei!
MakMan
 
Posts: 1736
Joined: 23 Jan 2002, 14:47:39

Postby BDT » 16 May 2004, 13:43:13

360 euro mijn ass.

Ik denk eerder dat het 250 tot 300 euro wordt...

Maar 360 is een beetje te veel van het goede
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Appie » 16 May 2004, 14:00:44

360 zullen er niet voor gaan vragen (if they do zijn ze gek).
Ze zullen dan nog eerder hem met verlies gaan verkopen dan dat ze er 360 voor vragen.
250-300 lijkt me ook wat realistischer.

Maar BDT mist mijn vraag blijkbaar compleet dus herhaal ik hem nog even:
<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Xi, BDT jullie zijn behoorlijk voorstander van de PSP, wat trekt jullie nou in dit apperaat? (behalve de graphics, graphics komen voor mij in 99 van de 100 gevallen op de 2de plaats (enige uitzondering: GT3))
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Dus...?
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Xizor » 16 May 2004, 14:02:27

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
Xi, BDT jullie zijn behoorlijk voorstander van de PSP, wat trekt jullie nou in dit apperaat? (behalve de graphics, graphics komen voor mij in 99 van de 100 gevallen op de 2de plaats (enige uitzondering: GT3))
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

De GAMES trekken mij het meest, en ports lig ik niet wakker van. Ik zie het zo:

\"Hoi, mijn naam is Xizor, ben 33 jaar en ik houd van mijn Nintendo DS. Ik speel graag Mario, wario ware en zelda en vind het leuk om met een pennetje op het scherm te spelen en tegen mijn DS te praten\"

of:

\"Hoi, ik ben Xizor, 33 jaar. Ik houd van mijn PSP. Waarom? Omdat ik Gran Turismo het einde vind, en ook het Sneaken in Metal Gear Acid super vindt. Verder speel ik graag met mijn leeftijdgenoten GT3 via WiFi tijdens de pauze van het werk.\"

met andere woorden: Ik ben straks 33, en de DS zal een leuk systeem zijn, en het touchscreen is leuk verzonnen,maar ik voel me er \'te oud\' voor, plus het feit dat ik de games voor de PSP prefereer boven die van de DS want mijn mario-tijdperk heb ik nu wel achter de rug.

En over de graphics heb ik het niet eens; al zou de grafische kwaliteit hetzelfde zijn als die van de DS, dan nog ga ik voor de PSP.
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Appie » 16 May 2004, 14:25:54

Wat een ongekend flut argument! Je bent dus \"te oud\" voor iets innovatiefs?!
Misschien wordt je dan gewoon te oud voor gamen in het algemeen?!

Nee PSP is geen innovatie, zoals iemand op insidegamer forum het zei: PSP is een evolutie (van de GBA) en de DS is een revolutie.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Next

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 42 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group