Gameboy advance SP zacht geluid

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Robin » 06 May 2004, 19:26:25

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Mier</i>
<br />dat klopt,maar hou er rekening mee dat je hem dan dus een flinke tijd kwijt bent.

war je beter kan doen is: naar de winkel terug gaan,vraag de verkoper of je een andere gba sp mag uitproberen,dan kan je het geluid vergelijken met de jouwe,dan weet je het zeker.
het gba(sp) geluid is nou eenmaal niet zo erg hard dus misschien is er nix aan de hand.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Idd hier dacht ik ook aan, misschien hoort het zo. Maar moet toch eerst verschillen horen.
Robin
 
Posts: 639
Joined: 20 May 2003, 16:10:34
Location: Netherlands

Postby flea » 14 May 2004, 00:33:02

tijdje geleden me cube naar nintendo gestuurd voor reparatie en na 2 dagen stond er alweer een gloednieuwe cube in me kamer... misschien dat ze ook zo handelen met de SP
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Previous

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group