Games afraders

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Games afraders

Postby Robin » 01 Apr 2004, 17:02:50

Ik zou ook willen weten, welke games je beslist niet moet kopen.
Robin
 
Posts: 639
Joined: 20 May 2003, 16:10:34
Location: Netherlands

Postby NiGHTS » 01 Apr 2004, 17:06:14

dan kan ik hele lijsten maken, is dat nou echt zo intressant??
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Robin » 01 Apr 2004, 18:00:24

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door NiGHTS</i>
<br />dan kan ik hele lijsten maken, is dat nou echt zo intressant??
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ja dat is intressant zodat je een miskoop voorkomt.[^]
Robin
 
Posts: 639
Joined: 20 May 2003, 16:10:34
Location: Netherlands

Postby NiGHTS » 01 Apr 2004, 18:06:08

ok ik geef je vast 1 afrader, koop nooit Mucha Lucha: Mascaritas of the Lost Code [:p]

Image

let op het IGN logo, dit is echt een game [;)]
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Brein » 02 Apr 2004, 07:05:15

Whoa dat ziet er echt te triest uit gewoon...
Brein
 
Posts: 211
Joined: 11 Feb 2004, 11:15:59
Location: Netherlands

Postby hoofdletterp » 02 Apr 2004, 18:03:39

hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Mier » 02 Apr 2004, 18:16:43

double dragon advance (super zure poort).
fire emblem (helemaal gaar).
crazy taxi!!!(dit is echt 1 van de meest schandalige gba games ooit!).
teenage mutant ninja turtles(als je een game zoekt waar je niet meer dan 2 uur plezier aan wilt beleven,koop hem gerust).

en natuurlijk de famicom mini serie,(1 nes game op 1 gba cardridge in ziujn oorspronkelijke vorm,leuk als je bedenkt dat nes games gewoon vlekkeloos lopen met een emu en een flashcard waar je iets van 100 nes games op kwijt kan).
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby NiGHTS » 02 Apr 2004, 18:25:27

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Mier</i>
<br />fire emblem (helemaal gaar).
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

pardon??

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">en natuurlijk de famicom mini serie,(1 nes game op 1 gba cardridge in ziujn oorspronkelijke vorm,leuk als je bedenkt dat nes games gewoon vlekkeloos lopen met een emu en een flashcard waar je iets van 100 nes games op kwijt kan).<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

wat maakt de grote van een game nou uit?? Ik heb Mario bros 1 op Famicom Mini en ik speel \'m best vaak. Ik bedoel je kan dreamcast games ook kopieren en dan lopen ze ook vlekkeloos. En ja Ikaruga past bijvoorbeeld ook 50x op een cd, maar is dat zo boeiend??
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Mier » 02 Apr 2004, 18:36:10

nope ik bedoel dat je de gba niet als nes moet behandelen,doe dan minstens een graphics update of voeg iets aan de game toe.
aangezien nes games dus gewoon met een emu op de gba te spelen zijn,heeft het nintendo waarschijnlijk geen enkele moeite gekost om deze games te poorten.
zelfde verhaal als voor resident evil 2 en 3 op de cube,de cube is ook geen psx.


en fire emblem? die graphics,damn need I say more?zelfs de beste gameplay zou deze game voor mij niet interresant kunnen maken.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby NiGHTS » 02 Apr 2004, 18:43:30

ja ok maar \'t ging hier om een collectors item aangezien de famicom in Japan z\'n 20e verjaardag viert, voor de fans zeg maar. Een graphics update zou \'t juist helemaal verpesten.

wat ik juist zo fantastisch vind zijn die prachtige hoesjes waarin ze zijn verpakt in combinatie met de Famicom GBA SP. En dat \'t nou ook naar de VS komt vind ik wel weer een hele slecht zet.
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Drazic » 02 Apr 2004, 19:08:39

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Mier</i>
<br />nope ik bedoel dat je de gba niet als nes moet behandelen,doe dan minstens een graphics update of voeg iets aan de game toe.
aangezien nes games dus gewoon met een emu op de gba te spelen zijn,heeft het nintendo waarschijnlijk geen enkele moeite gekost om deze games te poorten.
zelfde verhaal als voor resident evil 2 en 3 op de cube,de cube is ook geen psx.


en fire emblem? die graphics,damn need I say more?zelfs de beste gameplay zou deze game voor mij niet interresant kunnen maken.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
en je vind shining force zeker wel heel goed [:p]
User avatar
Drazic
 
Posts: 898
Joined: 16 Aug 2003, 19:55:53

Postby NiGHTS » 02 Apr 2004, 19:20:51

ja ik snap \'t ook niet van Fire Emblem, je hebt toch wel de gba rom gedownload en niet de NES rom?? [;)] geintje [:p]

nee maar kijk die trailer is:

http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_ ... 3_2k3.html

met die graphics is toch niks mis, voor een gba spel dan? Iedergeval heb er eens wat reviews op nageslagen om te kijken of het nou aan mij ligt dat ik die graphics best goed vind, maar ik zie toch echt aardige cijfers voor de graphics
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Drazic » 02 Apr 2004, 19:54:00

ja en wat wil je er beter aan?
User avatar
Drazic
 
Posts: 898
Joined: 16 Aug 2003, 19:55:53

Postby Mier » 02 Apr 2004, 19:59:15

ik haakte al af bij dat domme vakjes systeem van fire emblem,maarja,als je dit mooi vind:
Image
maar blijkbaar MOET ik deze game goed vinden aan de reacties te zien.

nee,shining force vind ik ook niks,kijk maar in het game aanraders topic wat ik wel leuk vind.

en die famicom mini games,tja het is maar waar JIJ je geld aan uit wilt geven,15 euro voor alleen maar een leuk doosje vind ik toch wat veel.
beter maken ze gewoon eens een zooi goeie nieuwe gba games ipv tijd te steken in het ontwerpen van een mooi hoesje voor een ouwe nes game.

ik vind de vergelijking met ikaruga een hele domme aangezien ikaruga een nieuwe originele game is waar wel veel werk in is gestoken en de vergelijking tussen een gekopieerde dc game en een nes emulator op de gba ook niet echt een logische.
ik bedoel daar dus mee dat ze net zo goed een cardridge op de markt hadden kunnen brengen met bijvoorbeeld 50 nes klassiekers voor diezelfde prijs.
net als de marioadvance serie,puur geldklopperij,waarom hebben ze niet meteen mario allstars op de gba uitgebracht maar moeten ze mario 1 (f-mini),2 en 3 apart uitbrengen?
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby NiGHTS » 02 Apr 2004, 21:06:28

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">ik haakte al af bij dat domme vakjes systeem van fire emblem,maarja,als je dit mooi vind:
[/img]http://pocketmedia.ign.com/pocket/image/fireemblem_092503_2.jpg[/img]
maar blijkbaar MOET ik deze game goed vinden aan de reacties te zien.<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

nee je moet de game helemaal niet goed vinden!! maar uit jou reactie maak ik op dat je de graphics zo lelijk vind dat je er bijna een oogbeschading aan op gelopen hebt aangezien je de beste gameplay nog niet voldoende zou vinden om het voor jou interessant te maken (en dat terwijl IGN bijvoorbeeld een 9 geeft voor de graphics en gamespot een 8). Het gaat dus puur om de graphics waarvan ik niet snap dat je die zo ontzettend lelijk vindt. En dat die screenshot er niet geweldig uit ziet zegt niks, die screenshots van Golden Sun uit dat andere topic zien d\'r ook niet uit terwijl dat toch zeker een van de allermooiste GBA games is.




<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
en die famicom mini games,tja het is maar waar JIJ je geld aan uit wilt geven,15 euro voor alleen maar een leuk doosje vind ik toch wat veel.
beter maken ze gewoon eens een zooi goeie nieuwe gba games ipv tijd te steken in het ontwerpen van een mooi hoesje voor een ouwe nes game.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Die doosjes zijn identiek aan de famicom doosjes van vroeger, het zijn geen standaard GBA doosjes vandaar dat ze zo cool zijn! Ze hebben die doosjes dus al 20 jaar geleden ontworpen. En zoals ik het al zei vind ik het een erg leuke manier om het 20e jarige bestaan van de Famicom te vieren in Japan. Dat die serie ook naar de VS komt (in een wat andere vorm) omdat het zo\'n succes is, vind ik dan weer niet zo goed idee. (Maar commercieel gezien erg logisch).



<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
ik vind de vergelijking met ikaruga een hele domme aangezien ikaruga een nieuwe originele game is waar wel veel werk in is gestoken en de vergelijking tussen een gekopieerde dc game en een nes emulator op de gba ook niet echt een logische.
ik bedoel daar dus mee dat ze net zo goed een cardridge op de markt hadden kunnen brengen met bijvoorbeeld 50 nes klassiekers voor diezelfde prijs.
net als de marioadvance serie,puur geldklopperij,waarom hebben ze niet meteen mario allstars op de gba uitgebracht maar moeten ze mario 1 (f-mini),2 en 3 apart uitbrengen?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

ik vind die mario advance serie ook geldklopperij, maar geef ze eens ongelijk. En als Nintendo 50 NES games op een cartridge zou plaatsen zou ik ze echt helemaal voor gek verklaren!
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Next

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 31 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group